شناسه خبر : 37834
یکشنبه 05 مهر 1394 , 08:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درهای بسته بیمه تکمیلی ایثارگران گشوده شد

مجتبی رحماندوست گفت: هم اکنون مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران مرتفع شده است و بنیاد شهید موظف است به ایثارگران خدمات بدهد.

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران گفت: هم اکنون مشکل بیمه تمامی پرسنل شاغل در دستگاه‏ها اعم از جانباز، ایثارگر و یا بازنشسته حل شده و بنیاد شهید موظف به پرداخت  بیمه تکمیلی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بنیاد شهید موظف است تا نسبت به پرداخت بیمه ایثارگران اقدام کند و اگر بنیاد شهید در هر شهرستانی اقدام به پرداخت بیمه ننماید ایثارگران به ما گزارش بدهند پیگیری می‏ کنیم.

وی با اشاره به بدهی بنیاد شهید به بیمه افزود: بنیاد شهید در حدود 308 میلیون به بیمه بدهکار بود و سازمان مدیریت و برنامه‏ ریزی این بدهی را قبول کرد و این مبلغ را بزودی به بیمه پرداخت می‏ کند و همچنین بیمه خدمات دهی به ایثارگران را از سر می‏ گیرد.

رحماندوست در پایان گفت: بنیاد شهید متعهد شده است خدمات بیمه را به ایثارگران این 4 گروه یعنی: بیکار، مراکز خصوصی، تامین اجتماعی تابع قانون کار و شاغل تا پایان سال پرداخت نماید و اگر چنانچه بنیاد شهید بیمه ایثارگر و جانبازی را در این مدت پرداخت نکرد جانباز می تواند نامه ‏ای به فکس دفتر اینجانب به شماره  33126315 ارسال کند تا پیگیری کنیم.

منبع: فارس
اینستاگرام
سلام ، با تشکر از نمایندگان محترم و فهیم مجلس شورای اسلامی که بوسیله اعلام خبر مهم برقراری بیمه درمان ایثارگران باعث رفع استرس و اضطراب دائمی شده است. یکی از نشانه های اجرایی شدن قانون همین شماره فکس دفتر ایشان است که انشاالله نیاز به اعلام گزارش تخلف نباشد اما تقاضا دارد بنحو مقتضی با اداراتی که هزینه بیمه تکمیلی درمان جانبازان را از 5 ماهه 93 پرداخت نکردند برخورد قانونی لازم بعمل آورند و مطالبات باقیمانده جانبازان محترم را پرداخت کنند.
بسیار عجیب و غیر قابل باور است که جامعه ایثارگری بیش از سه سال دارای مشکل درمان بودند در حالیکه تمام مشکل بنیاد برای رفع معضل تامین هزینه درمان جامعه ایثارگران محترم فقط 308 میلیون بوده است؟؟؟
واقعا جای خجالت و تاسف بسیار دارد واقعا جای شرمندگی و سرافکندگی مسئولان بنیاد است که توانایی پرداخت 308 میلیون بدهی بیمه را نداشتند؟؟ البته میدانیم این مشکل عمدی و کاملا دست ساز بوده و ربطی به کمبود بودجه و بار مالی نداشته است.
از سوی دیگر بایستی سوال شود آیا هیچیک از مسئولان بنیاد طی مدت گذشته دارای مشکل تامین هزینه درمان و بیمه بودند؟ هرگز نبوده و نخواهد بود زیرا ایجاد مشکل در زمینه بیمه ایثارگران عمدی و دست ساز بوده لذا هیچیک از مسئولان بنیاد دچار چنین ضدیت و کارشکنی عمدی با خودشان نخواهند شد.
آقای رحماندوست عزیز اگر قانون و تبصره های مختص به ایثارگران اجرا نشد چی باز هم خبر ت کنیم
نظرسنجی

علت اصرار دولت بر تصویب غیر قانونی توافقنامه در شورای امنیت را چه می دانید؟

مشکلات توافق نامه .

رعایت نشدن خطوط قرمز .

نقشه برآب شدن نقشه های دشمن .

بی احترامی به نمایندگان مجلس و مردم .

شهدای ایران .
...

1- همه موارد .

2- کسی نمی خواهد امضایش پایین این توافقنامه باشد .

3- کی بود ؟! کی بود ؟! من نبودم .

در آخر ...

الله تی تی بیدار بو .

خندوان ناظر بو .

نیگا کودی کرا کر .

لوچان زیی کر کر .

ای خودا .

ای روزگار
جناب رحماندوست عزیز بنده چند بار با شما تلفنی صحبت کردم وهر بار با پیگیری جدی شما ایمان اوردم خداوند رحمان حافظ شما باشد ای کاش سایر نماینده گان ایثارگر هم هویت خود را فراموش نکنند
لازم میدانم از جناب آقای مجتبی رحماندوست نماینده محترم مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی نمایم.
با سلام وتشکر از آقای رحماندوست وهمه دست اندر کاران خدمات دهی به ایثارگران ،امید است مشکل بیمه تکمیلی جانبازان وآزادگان شاغل وبازنشسته برای همیشه حل وفصل شود ،ارجاع به ادارات ودستگاههای اجرایی مشکل را حل نمی کند بویژه وزارت آموزش وپرورش که همیشه با جواب نبود اعتبار با آزادگان وجانبازانشان برخورد می کنند،حداقل توقع این دسته از ایثارگران شاغل وبازنشسته دستگاههای دولتی با توجه به بالا رفتن سن ومشکلات جسمانی واگذاری بیمه تکمیلی به بنیاد شهید است.
زنده باد نماینده ایثارگر دلسوز جناب آقای رحماندوست عزیز
با سلام خدمت جناب رحماندوست لطفادرخصوص استخدام فرزندان جانبازان هم رسیدگی فرمایید
سلام آقا مسلم عزیز خسته نباشید لطفا شماره آقای رحماندوست را به ما هم بدهید که مصوبات زیادی هست که با ایشان در میان بگذاریم همچنین از نمایده ایلام جناب آقای عمران علی محمدی هم سپاسگزارم .امیدوارم دیگر نمایندگان و مخصوصا نماینده ایثارگر مجلس در این مدت باقی مانده .اقدامی اساسی که مصوبات مجلس در خصوص حانبازان و رزمندگان عزیز را ابتر باقی مانده را اجرای کنند پس این ابزار نظارتی مجلس کی مثمر ثمر خواهد بود چرا بنیاد و وزارت دفاع بند ه تبصره 15 و بند ز تبصره 20 قانون بودجه سال جاری را اجرا نمی کنند .نکند جانبازان و رزمتدگان عمر نوح را دارند خود غافل از آن فاش عزیز سپاسگزارم
فوق العاده ایثارگری موضوع ماده 51 قانون جامع در مورد جانبازان بازنشسته بلاتکلیف است یعنی قانون طوری نوشته شده که جانبازان بازنشسته عملا ازقلم افتاده اند
آقاي رحماندوست لطف کنيد در مورد عدم اجراي بندهاي 70 و 71 قانون ايثارگران هم که وزارت بهداشت اجرا نمي کند پيگيري کنيد.
آقای رحماندوست لطف کن قانون خدمات جامع ایثارگران آموزش و پروش را نیز پیگیری کنید.
شب پنجشنبه در اورژانس بیمارستان ستری شدم. پزشک دستور انتقال به بخش را صادر کرد. وقتی همسرم به پذیرش مراجعه کرد متوجه شد بیمارستان دیگر بیمه تکمیلی ایران را نمی پذیرد.
من هم با امضای خود از بستری شدن انصراف دادم...
امروز فاکتور آن شب را به بیمه دادیم ولی آنها گفتند: فقط تا پایان مرداد94 را قبول می کنیم!
من که دستگاه فاکس ندارم ، اگر فاش نیوز به برادر عزیز آقای رحماندوست دسترسی دارد ، اطلاع دهد. ممنون
آقا پس کی این سپاه می خواد به جانبازای بسیجی حقوقشان را پرداخت کنه؟؟ وقتی مردیم لابد!
سلام استاد جناب اقای رحمان دوست عنایت فرمایید شماره فکس خود تان را اعلام فر مایید ان شماره که اعلان شد می فرمایند اشتباه است کلی بنده خدا از این قصه ناراحت شد .
ضمن عرض سلام جناب آقاى رحمان دوست ودستاندركاران فاش نيوز خواهشمنديم در مورد شهريه رزمندگان وايثارگران زير ٢٥/ ودرموردكف درصد جانبازان شيميايى ازمسولين واجراى آن مصوبه از بنيادوغيره پى گيرى فرماييد اجركم عند ا...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi