شناسه خبر : 38553
دوشنبه 27 مهر 1394 , 10:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید همدانی در«پنج‌ دقیقه با بهشتیان»

جان‌مراد احمدی، مدیر انتشارات دارخوین در گفت‌وگو با ایبنا از چاپ شصت و دومین کتاب از مجموعه «پنج دقیقه با بهشتیان» خبر داد و گفت: این کتاب به سردار حسین همدانی می‌پردازد.

احمدی درباره شیوه نوشتن کتاب توضیح داد: از همان لحظه انتشار کتاب، خبر به شهادت رسیدن سردار حسین همدانی، بر پایه منابع اینترنتی و کتابخانه‌ای تدوین شد.

وی شصت‌ودومین جلد از مجموعه بهشتیان را شامل 32 خاطره از شهید همدانی درباره دفاع مقدس و همرزمان شهید همدانی درباره وی و نیز پیام مقام معظم رهبری درباره شهادت سردار همدانی دانست و افزود: کتاب سردار همدانی در 32 صفحه، قطع جیبی و به بهای یکهزار و 200 تومان روانه بازار نشر می‌شود.
خاطراتی از شهید سردار همدانی در «پنج‌ دقیقه با بهشتیان»
به گفته احمدی، کتاب «پنج دقیقه با بهشتیان» ویژه شهید سردار همدانی در آیین گرامیداشت وی که به مناسبت هفتم و چهلم او برگزار می‌شود، در استان همدان و استان اصفهان توزیع خواهد شد.

شهید سردار حسین همدانی، یکی از فرماندهان نخبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که تجربه فرماندهی جنگ‌های ناهمتراز (اوایل جنگ تحمیلی در مبارزه با ضدانقلاب در کردستان) و تجربه جنگ تحمیلی در استان‌های غربی (کردستان، همدان و کرمانشاه)، فرماندهی سپاه محمد رسول‌الله (ص)، مشاور فرمانده کل سپاه و جانشینی قرارگاه امام حسین (ع) را در کارنامه داشت. وی شامگاه 16 مهرماه به دست گروه تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi