شناسه خبر : 38605
چهارشنبه 29 مهر 1394 , 12:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری اولین جلسه قرارگاه کربلا ویژه اربعین

نخستین جلسه قرارگاه کربلا با هدف بررسی آخرین تدابیر و اقدامات انجام‌شده برای تسهیل امور زائران در دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق برگزار شد.

به گزارش دفاع پرس، ستاد اربعین در عراق به چند قرارگاه از جمله قرارگاه کربلا تقسیم شده است و امروز، نخستین جلسه قرارگاه کربلا در دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق برگزار شد. مسئولیت این قرارگاه با میرمسعود حسینیان سرکنسول جمهوری اسلامی در کربلاست.

در این نشست، مسئولان و نمایندگانی از کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت، ستاد بازسازی عتبات عالیات، مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت و شهرداری تهران حضور داشتند و در خصوص آخرین تدابیر و اقدامات برای تسهیل امور زائران اربعین گفت و گو شد.
 
مکان‌‌های تخصیص یافته به اسکان، ورود اتوبوس‌های ایرانی برای حمل و نقل زائران، هماهنگی با ادارات دولتی کربلا، امور گمشدگان و خدمات پزشکی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کلیه امور تا دهم صفر به انجام برسد و از طریق منابع رسانه ای، اطلاع رسانی صورت بگیرد.
 
مصطفی قاسمی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق در این جلسه گفت:‌ افرادی که از طریق سامانه سماح ثبت نام کنند بیمه می شوند و تحت خدمات پزشکی قرار می گیرند.
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi