شناسه خبر : 39457
شنبه 30 آبان 1394 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سلام ما را به شهدا برسان

داداش حبیب ! همه این ها را گفتم که بدانی ما هیچ وقت حماسه شما را فراموش نخواهیم کرد...

حبیب جان سلام ...
مدتی است به دنبال طرحی هستیم که بتوانیم غبار مظلومیت را از روی چهره گمنام شما شهدای مدافع حرم ، علی الخصوص شهدای خوزستانی پاک کنیم ...

این روزها زیاد به شما فکر می کنیم . ما به یاری و دعای خیر تو بیشتر امید داریم . چون تو،هم در سلک شهدای مدافعین حرم ابا عبدالله " جنت مکان " شدی و به فوز عظیم " عند ربهم یرزقون " رسیدی وهم اینکه اولین شهید مدافع حرم بودی که کمک کردی درهنگام تشییع پیکر پاکت بیشتر به اهمیت ایثار و جان فشانی تو و همرزمانت در آن سوی مرزها پی ببریم .

یادم نمی رود آن روزرا وقتی که می خواستم از مراسم تشییع شهید کجباف به خانه برگردم یک رهگذرازمن پرسید :

بابا جان اونجا که شلوغه چه خبره؟؟؟

آره  داداش ... این طوری شد که به فکر افتادیم به قدر توان  و وسع خود در جهت معرفی شهدای حرم خوزستانی یک حرکتی انجام بدهیم .

پنج شنبه همزمان با چهلمین روز شهادت مدافع حرم  " فرشاد حسونی زاده " که به دست تکفیریهای سوری به شهادت رسیده بود ، به بهشت آباد رفتیم  .

راستی تا یادم نرفته بگویم شهید فرشاد هم محله خودمان است . این موضوع را وقتی فهمیدیم که دوستان و خانواده شهید ، هفته قبل به نیت ادای احترام به مقامش یک مراسم دعای کمیل برگزار کرده بودند .

داداش حبیب  ! سر مزار شهدای حرم همه خانواده ها از طرح ما استقبال کردند اما نگاه مظلومانه " رقیه " دختر شهید جاسم نوری ما را در هدفی که داشتیم ، مصمم تر کرد . هرچند که دیدن سوگواری جانسوز هفت خواهر شهید جبار عراقی ، اشکهای همسران و فرزندان شهدا ، بغض همرزم شهید غوابش .. همه و همه به  ما انگیزه می داد که از موانع و محدودیتها نهراسیم .

داداش حبیب ! همه این ها را گفتم که بدانی ما هیچ وقت حماسه شما را فراموش نخواهیم کرد و در راستای رسالتی که خون مظلوم شما بر عهده ما قرار داده است به اندازه وسع و توان خود  نام و یاد شما را در یاد و خاطر نسلهای دیگر زنده نگه خواهیم داشت .  به زودی با دست پر خدمت شما برمی گردیم .

بیش از این وقت شما را نمی گیرم . سلام ما را به همه شهدای مدافع حرم ابا عبدالله برسان . سلام ما را به رهبر و پیشوای مدافعان حرم ، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برسان .

والسلام ... خداحافظ رفیق

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi