شناسه خبر : 40465
سه شنبه 01 دي 1394 , 15:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت به بهشت مطلق رسیدن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسمی که به یاد مهاجر الی الله «حاج عمار میرانصاری» در بنیاد شهید وامورایثارگران استان ایلام برگزار شد، گفت: شهادت رسیدن به بهشت مطلق است.

حضرت آیت الله لطفـــــی در مراسمی که به یاد مهاجر الی الله «حاج عمار میرانصاری» در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد، ضمن عرض تسلیت این مهاجر الی الله به سردار انصاری پیرامون تلاش های صادقانه  سردار سرافراز انصاری و جایگاه مهاجران الی الله سخن گفت و افزود: حکام  فاسد سعودی در برگزاری کنگره عظیم حج امسال پرونده بسیار تاریک و با شکست سنگینی مواجه شدند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: مقام جانبازان یک جایگاه رفیع است و همیشه جانبازان ما در آرزوی شهادت بوده ومی خواهند از قافله شهادت جا نمانند.
قبل از سخنان نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام،  سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان به خاطر حضور در این مراسم پیرامون ویژگی های اخلاقی مهاجر الی الله حاج عمار انصاری سخن گفت و افزود: مهندس بسیجی حاج عمار از تلاشگران مخلص، مطیع ولایت در همه دوران انقلاب اسلامی و منشا خدمات ارزشمند فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بوده و به آرزوی دیرینه خود رسید .
رستمیان خاطر نشان کرد: بسیجی مخلص عمار انصاری وصیت کرده بودند که اگر به شهادت رسیدم مرا در سرزمین وحی دفن نمائید وبه این ترتیب به آرزوی خود رسید .
لازم به یاد آوری است  حاج عمار انصاری متولد مهرماه 1359 در روز عید قربان بود و در مهرماه 1394 و در روز عید قربان، در منا و با لبی تشنه به دیدار حق شتافت.

منبع: ایثار
اینستاگرام
سلام ، منظور از رسیدن به بهشت مطلق چیست؟ ایکاش میتوانستیم سوال کنیم آیا بهشت مطلق و غیر مطلق دارد؟ متاسفانه سخرانی روحانیون محترم در تلوزیون و نشریات پخش میشوند و امکان سوال در مورد الفاظ بکار رفته در معانی وعظ و پند وجود ندارد.
در خبرها خواندیم مقام معظم رهبری در استفاده طلاب حوزه از نظم و شعر در سخنان برای بیان مفاهیم دینی بسیار خوشحال شدیم. ایکاش انظرو یا ولی الله اعظم که سخت مشتاق سماعیم و عدل را با همت از الله و مدد از مولا همچنان تیغ بران نگوییم آنچه باید دید و بشنویم آنچه نبایست دید. مابین آتش و سوزش آتش وقتی است که قلب منتظران را میماند. جناب آقای ساقی استاد عزیز مدتی شد که در انتظار اشعار اسمانی و کلام نشنیده از آنسوی بی نهایت همچون صبر قطره پاک باران در حجاب قلب صدف تشنه در قعر دریای عشق چشم و گوش در راهیم چون لطف و کرم دوست آنست که آب را از آتش فراغت نباشد آنسان که غم از عشق نظر خواهد بگوییم آنچه رهبر عزیزمان فرمودند.

گفت پیغمبر (ص) که هستند از عباد
بندگانی چند کامل در وداد
نی شهید آنها و نی پیغمبرند
لیک در محشر ز هر قومی سرند
هر نبی و هر شهیدی لاجرم
غبطه ی ایشان خورند از بیش و کم
همدمی پرسید آنها کیستند
گفت آنها کز خودی خالیستند
حبشان با یکدگر محض حقست
کارشان از حب دل با رونق است
جایشان بالای منبرهای نور
رویشان چون مهر روشن در ظهور
باز گفتندش ولی الله کیست
داد حیدر را نشان یعنی علیست (ع)
مهر حق چون مه ز رویش لامع است
واندر اوصاف ولایت جامع است
هست در هر دوره ای حیدر پئی
گویم اوصافش تو را گر با وئی
هستش از دنیا قناعت بر قلیل
نفس خود را کرده از هر ره دلیل
خورد و خوابش نیست الا اندکی
صد کلام ار بشنود گوید یکی
با خلایق بی ز مقصودی خلیق
در امور حل و حرمت بس دقیق
پاک باشد دلقش از لوث ریا
نیست غفلت هیچش از یاد خدا
نه به مدحی دوست گردد با عوام
نه به ذمی آید اندر انتقام
وصفشان بیرون ز شرح و نامه است
اینقدر هم بهر فهم عامه است
جمله قرآن شرح وصف اولیاست
من چه گویم چونکه وصافش خداست
گوید اندر وصف ایشان رب دین
بگرویده بر حقند اندر یقین
هستشان پرهیزکاری ز اهتمام
زانچه حق کردست بر ایشان حرام
هم ز حقشان اختصاص معنوی
مژدگانی در حیات معنوی
وان بود رویای صادق بی گمان
یا معاش نیک و مهر مردمان
یعنی آن را مردمان دارند دوست
وین اشارت در حیات از حق به دوست
از ملایکشان هم اندر آخرت
مژده آید با سلام و تهنیت
آن اشارت بهر ارباب نعیم
باشد از حق رستگاری عظیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi