شناسه خبر : 40489
سه شنبه 01 دي 1394 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره22شهید اهل تسنن

یادواره 22 شهید اهل تسنن بخش جرگلان از توابع شهرستان راز و جرگلان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران ، سپاه پاسداران و دفتر امام جمعه و فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

حجت الاسلام قدرتی مدیرکل دادگستری خراسان شمالی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 22 شهید اهل تسنن این منطقه، گفت: شهدا با تقدیم جان خود بزرگترین خدمت را به اسلام و انقلاب انجام دادند و مایه عزت و سربلندی کشور شدند .
وی نیاز امروز کشور را درس گرفتن از شهدا دانست و ادامه داد: امروز شهید و مفاهیم ارزشمندی همچون جهاد و مقاومت عامل اقتدار و عظمت کشور است لذا باید با شناساندن سبک زندگی و تبیین راه و روش شهدای عزیز، ایشان را به عنوان الگوهای ارزشمند به جامعه و به ویژه نسل جوان معرفی کرد .
مدیرکل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به تلاش های گسترده دشمنان در راستای اسلام هراسی، جنایات گروه های تکفیری به ویژه داعش را محکوم کرد و گفت: گروه های تروریستی همچون داعش که زاییده حکومت های متحجر منطقه و حمایت های استکبار جهانی است، مهم ترین هدفش وارونه نشان دادن چهره اسلام و ایجاد ترس در بین افکار عمومی دنیا نسبت به این دین مبین است .
حجت الاسلام قربانی ادامه داد: باید اسلام را آنگونه که پیامبر اکرم (ص) معرفی کرده است به جوانان و افکار عمومی دنیا معرفی کرد چرا که امروز مردم دنیا تشنه معارف ارزشمند اسلامند .
مدیرکل دادگستری خراسان شمالی با ابراز تاسف از کشتار گسترده شیعیان در نیجریه گفت: جنایات صورت گرفته در یمن ، عراق، سوریه، غزه و نیجریه مایه ننگ است و به امید خدا عاملان این جنایت ها با سیلی سخت امت اسلامی مواجه خواهند شد.
حجت الاسلام قدرتی جهاد را مایه عزت و وحدت جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: جهاد و مقاومت که ریشه در باورهای دینی و اعتقادی ما دارد باعث شده است دشمنان نتوانند ملت ایران را به زانو در آورند لذا سعی می کنند مفاهیم بلندی همچون جهاد ، ایثار و مقاومت را در میان افکار عمومی دنیا اقدامی خشونت آمیز معرفی کنند تا شاید بتوانند با تبلیغات سوء خود این ارزش ها را از اعتبار بیندازند .
گفتنی است حجت الاسلام عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی نیز با حضور در مسجد جامع روستای «یکه صعود» در این مراسم شرکت کرد .

یادواره 22 شهید اهل تسنن بخش جرگلان برگزار شد

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi