شناسه خبر : 40528
چهارشنبه 02 دي 1394 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احراز هویت پیکر شهیدقاسمی

پیکر مطهر بسیجی شهید "علیرضا قاسمی" که دریادمان نورالشهدای اراک خاکسپاری شده٬ احراز هویت شد.

بنا بر اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو های مسلح پیکر مطهر و نورانی شهید علیرضا قاسمی بعد از ۳۲سال از طریق آزمایشDNA شناسایی شد.

بسیجی شهید علیرضا قاسمی" فرزند عزیز متولد سال 18 اردیبهشت 45 در شهر خمین و اعزامی از لشکر 17 علی ابن ابیطالب (ع) بود. شهید علیرضا قاسمی  در سال 62 به عنوان بسیجی به جبهه های حق علیه باطل اعزام و در همان سال در عملیات خیبر، در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شده و مفقودالاثر گردید.

این شهید بزرگوار در تاریخ 1 مهر 87 مصادف با 21 ماه مبارک رمضان طی مراسمی باشکوه به عنوان شهید گمنام در قله نورالشهدای اراک تشییع و به خاک سپرده شد و در نهایت خبر احراز هویت این شهید شهر امام خمینی (ره) صبح امروز توسط جمعی از مسئولان استان و شهرستان خمین با حضور در منزل شهید به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به ذکر است شهید علیرضا قاسمی سومین شهید گمنام شناسایی شده در استان مرکزی است که هر سه شهید در یک سال گذشته شناسایی شده اند.
 شهید گمنام

منبع: دفاع پدس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi