شناسه خبر : 40585
پنجشنبه 03 دي 1394 , 14:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهمیه دکتری رو چک کنید

هما-  آیا کسی هست که سهمیه مقاطع دکتری را در زمان پذیرش چک کنه؟ بنده در رشته مهندسی صنایع با وجود رتبه یک در بعضی از کد محل ها پذیرفته نشدم فقط بخاطر مصاحبه!! در مصاحبه هیچ سوال علمی از بنده نپرسیدند. خوش و بش کردند و مدارک تحویل گرفتند و با اعلام نمرات بسیار پایین حتی خلاف شیوه نامه ارسالی از طرف وزارت عمل کردند، جلسه مصاحبه را ضبط نکردند، بر خلاف نص صریح قانون که مسئول شاهد و ایثارگر دانشگاه باید در جلسه حضور پیدا می کرد، از ایشان ممانعت کردند و بعضی از آنها اصلاً اطلاع نداشتند. نتیجه این شد که به راحتی هر نمره ای که خواستند اعلام کردند. و دست ما هم از همه جا کوتاه است. بنیاد هم پیگیری نمی کند.

  جالب است که بدانید حتی سازمان سنجش هم اعلام قبولی را انجام نمی دهد و دانشگاه ها هر کار بخواهند می کنند. نمونه آن دانشگاه سنندج و همدان با وجود این که تنها ایثارگر شرکت کننده بنده بودم. لطفا" به نمایندگان مجلس و بخصوص نمایندگان جانباز اطلاع بدهید که به هیچ وجه زیر بار افزایش نمره مصاحبه به بیش از 30% نروند. برای بنده در این سه سال مسجل شده است که فقط و فقط همه اینها بهانه است تا از ورود ایثارگران به دوره دکتری جلوگیری نمایند وگرنه بنده با معدل 16 از دانشگاه تهران چرا؟ به نظر بنده بهتره آمار قبول شدگان جانباز و شاهد را چک کنند یا فراخوان بدهند تا ما مدارک را تحویل آنها بدهیم. با تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اولا همای عزیز دوستت داریم؛ ثانیا موضوع نمره مصاحبه و درصد مصاحبه همانطور که شما گفتید کاملا جایگاهی برای اعمال نظر است که این موضوع فراتر از ایثارگران است و همه بچه های ملت عزیز ایران گرفتار آنند و مسئولان دولتی چون خودشان هم ذینفعند آنرا درست نمی کنند؛ ثالثا مساله نظارت بر سهمیه ایثارگران موضوع جدی است که مسئولان بنیاد در عین اینکه می دانند چه بلایی سر این سهمیه می آید سکوت کرده اند که آدم نتیجه گیری می کند که بنیاد زیر نظر دولت و نان خور دولت نباشد بهتر است زیرا آنوقت سر ما مماشات و معامله نمی کنند. بهر حال موضوعها باید در سایتها وشبکه ها مطرح شود تا همه مردم و ایثارگران و مسئولان را خواب فرانگیرد زیرا حق کشی داعش پروری است.
ارئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به دغدغه داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۵ گفت: تغییرات قانون دکتری شامل آزمون اسفند ۹۴، نخواهد شد.

ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آزمون دکتری نیمه متمرکز که در اسفند ماه ۹۴ برگزار می شود برای ورودی مهر ۹۵ است و از آنجایی که در قانون جدید سنجش و پذیرش دانشجو آمده است که تغییرات باید حداقل یکسال قبل اطلاع رسانی شود، این آزمون شامل تغییرات جدید مصوبه مجلس نمی شود.

ین آقایان مخالف اجرای این قانون هستند و از الان دبه می کنند و خلاف قانون صحبت می کنند . براساس نص صریح قانون:
"طبق تبصره ۴ این ماده شورای سنجش و پذیرش دانشجو می‌تواند هر سه سال یکبار نسبت به اضافه کردن معیارهای دیگر و تعدیل حداکثر ۱۰ درصد معیارهای موجود اقدام کند. زمان اعلام این تغییرات حداقل یک سال پس از اعلام عمومی آن است."
توجه کنید: اعلام تغییرات برای تغییر این قانون است ، نه قانون قبلی .
این آقایان دارند قانون را عوض می کنند.افرادی که می خواهند در امتحان دوره دکتری شرکت کنند اعتراض کنند. به گوش نمایندگان مجلس و شورای نگهبان برسانید که این آقایان به راحتی با قانون بازی می کنند. تمام این کارها در درجه اول برای جلوگیری از ورود ایثارگران به مقاطع دکتری است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi