شناسه خبر : 40718
یکشنبه 06 دي 1394 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع با پیکر شهید مدافع حرم امیر سیاوشی

به گزارش دفاع پرس، مراسم تشییع پیکر مطهر بسیجی شهید "امیر سیاوشی" صبح امروز از مقابل کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج جماران واقع در خیابان فرمانیه خیابان شهید لواسانی با حضور خانواده شهید، مسئولان لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده شهید امین کریمی، اقشار مختلف مردم بر دستان دوستان و همرزمان شهید تشییع و در گلزار شهدای امامزاده علی اکبر چیذر به خاک سپرده شد.

این مراسم که با حضور باشکوه مردم شهید پرور و با خواندن نماز به امامت حجت الاسلام هاشمی و نوحه خوانی حاج محمود کریمی و حضور سردار فدوی فرمانده نیرودریایی سپاه برگزار شد.

گفتنی است؛ خانواده و همسر این شهید بزرگوار که بیست روز به دامادیش مانده بود، شب گذشته در معراج شهدا با این شهید وداع کردند.

شهید "امیر سیاوشی" از نیروهای ویژه‌ی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوست شهید امین کریمی و از خادمین امامزاده علی اکبر چیذر(ع) که 29 آذر ماه به دست نیروهای تکفیری وهابی در حلب سوریه به قافله شهدای حرم آل الله پیوست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi