شناسه خبر : 40732
یکشنبه 06 دي 1394 , 16:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار دانشجویان از خانواده شهدا

در شب میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) عصر فردا به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم افغانستانی خواهند رفت.

در میان خانواده‌های شهدای مدافع حرم، خانواده‌ شهدای افغانستانی ساکن در ایران هستند که کمتر از یک سال از شهادت سرپرست‌شان می‌گذرد. آن‌ها در کشور ما غریب مانده‌اند. به شب میلاد نبی‌اکرم (ص) و امام صادق (ع) بهانه‌ای شد تا جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) برای دلجویی و عید دیدنی از این خانواده‌ها به دیدار و عیادت‌شان بروند.

این گروه به همت دفتر امور شهدای بسیج دانشجویی، عصر فردا دوشنبه 7 دی ساعت 18:30 از درب دانشگاه به سمت منزل شهدا حرکت خواهند کرد.

گفتنی است؛ ماه گذشته جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) نیز به مناسبت سالگرد شهادت "حاج حمید تقوی‌فر" به دیدار خانواده‌اش رفتند تا ارادت خود را به کسانی که برای حفظ حرم حضرت زینب (س) جان فدا کردند، عرض کنند.

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
اگر مسئولین یادشان رفته مردم و دانشجویان یادشان است که امنیت کشور مدیون چه کسانی است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi