شناسه خبر : 40787
دوشنبه 07 دي 1394 , 13:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهیدمدافع حرم درکنار والده شهید

تصویر فوق شهید "حمیدرضا اسداللهی" را در کنار ابوعماد و ام عماد، پدر و مادر شهید "عماد مغنیه" نشان می‌دهد. این عکس سال 91 در اقامتگاه پدر و مادر شهید مغنیه در تهران به ثبت رسیده است.

شهید مدافع حرم "حمیدرضا اسداللهی" دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران و یکی از فعالان فرهنگی بود که  اقدامات جهادی موثری در مناطق محروم ایران اسلامی و کشورهای عراق، سوریه و پاکستان داشت.

وی هفته گذشته در جریان عملیات پاکسازی در حلب سوریه به شهادت رسید و روز گذشته بر دستان مردم شهید پرور تشییع و به خاک سپرده شد.

تصویر فوق شهید "حمیدرضا اسداللهی" را در کنار ابوعماد و ام عماد، پدر و مادر شهید "عماد مغنیه" نشان می‌دهد. این عکس سال 91 در اقامتگاه پدر و مادر شهید مغنیه در تهران به ثبت رسیده است. شهید اسداللهی راه شهید مغنیه را ادامه داد و خود نیز سه سال بعد به کاروان شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و اهل بیت (ع) پیوست.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi