شناسه خبر : 40884
پنجشنبه 10 دي 1394 , 12:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محور گزینش صحیح نیست

محسن ناطق- یکی از هزاران محاسن فعالیت سایت مقدس فاش نیوز همین طرح موضوعات روز و خبر رسانی صحیح و به موقع است که تمام نیازهای ایثارگران به شبکه های دیگر را تامین نموده لذا نهایت تشکر و امتنان را از مدیریت محترم و همکاران داریم.
موضوع انتخابات در شرایط حساس نیاز حکومت اسلامی به حمایت و تمام آرای هوشمندانه و بصیرت مردم یک سوی جریان انتخابات و موضوع بسیار مهم دیگر اشکالات و منافذ فراوان در روشهای بررسی و تایید صلاحیت و گزینش نامزدهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از سوی دیگر حائز اهمیت و توجه خاص مسئولین مربوط است.
خلاصه عرض کنیم که در حال حاضر مدارک تحصیلی حوزه و دانشگاه و تایید ارگان های ذیربط محور گزینش است که همواره بعلت نقص مورد سوال بوده و نیاز به تجدید نظر دارد. منظور پیشنهاد استفاده از فیلترهای قرآنی مبتنی بر آیات قرآن کریم است. برای مثال در سوره های مبارک فرقان و شعرا و سایر سوره ها توجه ویژه به سلسه یا شجره و نسل مسئولین عالیرتبه نظام مسلمین دارد که میبایست ابتدا موضوع آقازاده از نجیب زاده تفکیک و تعریف سپس اصل الهی وراثت در ولایت معصومین (ع) در واگذاری مسئولیت تاکید و صددرصد عملی شود.

 چنانچه موضوع شجره مسئولین ارشد کشور طبق آیات قرآن مجید جزو اولویت قوانین گزینش بخصوص در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گنجانده شود به راحتی و بدون ملاحظات سیاسی باعث حذف بسیاری از نامزدهای سیاستمدار و فاقد صلاحیت پاسخگویی به منتقدان طبق قرآن کریم خواهد شد که هدفشان از ابتدا ثروت و قدرت بوده فلذا گزینش اصلح دارای شجره متصل به انبیا و معصومین (ع) بسیار مهم و مورد تاکید حق تعالی در قرآن کریم و مباحث علمای فقیه تشیع میباشد. اصولا عالم متاله دارای بحث از عالم متاله فاقد بحث در امر رهبری یا ولایت فقیه ارجحیت دارد که ضروری و لازمست در گزینش مجلس خبرگان طبقه عالمان و متالهین مجاز و مجتهد لحاظ و به نحو مقتضی به مردم اعلام کنند.

اوست آن کس کافرید آدم ز آب
پس نمودش ذی نژاد از انتساب
صاحب پیوند و پشت اندر ظهور
کرد او را از اناث و از ذکور
پس توانا باشد آن پروردگار
بر هر آنکاری که خواهد ز اختیار
از نژاد و مهر اندر ترجمه
هست مقصود از علی(ع) و فاطمه(س)
بر چنین داماد و بر اینسان نژاد
رحمت حق دم به دم افزوده باد
هست چون پروردگار ما قدیر
که بر ایشان بخشد آن پیر دبیر
یا رب افزون کن به ما عرفانشان
حق نسل پاک و فرزندانشان
همچنان که نورشان کردی زیاد
گر چه خاموش خواستند اهل عناد
گر به تبلیغ رسالت در جزا
می نخواهم اجر و مزدی از شما
مزدم اعنی طاعت اهل الله است
که دل از ایمان حقشان آگه است
بنده رحمان کسی باشد به عرض
کز تواضع میرود بر روی ارض
جاهلان آیندشان چون در خطاب
با ولایتشان دهند آنها جواب
وان کسانکه شب به روز آرند زود
رب خود را در قیام و در قعود
کن توکل پس به حی لایموت
کوست برتر از دلیل و از ثبوت
هم به نقصانش به پاکی کن تو یاد
هم دل از حمدش نما پیوسته شاد

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
احسنت اقا محسن با شعرت حال کردم
اینکه اعضای محترم خبرگان باید فقیه آگاه و با بصیرت و باتقوا و مدیر و مدبر باشند کاملا درست است.. ولی بر اساس ژنتیک نشاندار شدن تفسیر جدیدی است!!!
پسر نوح با بدان بنشست
خاندان نبوتش گم شد...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi