شناسه خبر : 41002
یکشنبه 13 دي 1394 , 12:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری دوره آموزش آمادگی دفاعی

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باغ موزه دفاع مقدس از برگزاری دوره آموزش دبیران درس آمادگی دفاعی خبر داد.

اصغر رضوانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باغ موزه دفاع مقدس از برگزاری دوره آموزش دبیران درس آمادگی دفاعی در روزهای 17 و 24 دی ماه به همت باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد.

وی با اعلام خبر فوق افزود: یکی از اهداف باغ موزه دفاع مقدس و وزارت آموزش و پرورش معرفی، فرهنگ‌سازی و انتقال ارزش‌های 8 سال دفاع مقدس است که با استناد به تفاهم نامه‌ای که فی مابین باغ موزه دفاع مقدس و اداره کل آموزش و پروش شهر تهران منعقد شده و استفاده از ظرفیت های باغ موزه در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت این دوره با حضور 260 نفر از دبیران درس آمادگی دفاعی شهر تهران برگزار می‌شود.

رضوانی گفت: سردار احمد غلامپور، سردار هادی مراد پیری و سردار محمد حسین قنبری اساتید این دوره هستند و دبیران علاوه بر حضور در این دوره از تالارهای باغ موزه دفاع مقدس نیز بازدید می‌کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi