شناسه خبر : 41399
سه شنبه 22 دي 1394 , 10:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دختر شهید رهبر، راوی پدر

  
غلامرضا رهبر در سال 1336 در تهران به دنیا آمد، در آبادان درس خواند و با آغاز نهضت انقلاب اسلامی، مجاهدت های خود را در راه انقلاب آغاز کرد و پس از پیروزی انقلاب نیز با نهادهای مختلف انقلابی همکاری داشت.
 
وی از سال 1358 فعالیت خود را در صدا و سیمای مرکز آبادان و رادیو نفت آغاز کرد و در سمت «مدیر خبر» رادیو آبادان و نماینده صدا و سیما در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در مناطق عملیاتی جنوب و غرب مشغول فعالیت شد.
 
در هنگامه جنگ تحمیلی نیز با حضور در جبهه ها و زیر بارش توپ و خمپاره، با پیگیری کار خود، ایثارگری رزمندگان را روایت می کرد.
 
کربلای پنج عملیات سنگین و بزرگی بود که نه تنها همه بخش های اشغالی را به کشور بازگرداند، بلکه با رشادت کسانی مثل غلامرضا رهبر اقتدار انقلاب اسلامی ایران را به آغاز کننده جنگ و متحدانش به اثبات رساند.
 
اما به دست آمدن این برگ زرین و برتری در جنگ بی بها نبود، بزرگ مردانی در 70 روز عملیات کربلای پنج پر کشیدند که شاید دیگر تاریخ شبیه آن ها را تکرار نکند.
 
غلامرضا رهبر در این عملیات به عنوان نخستین شهید رسانه ملی در دومین روز از شروع عملیات کربلای پنج براثر اصابت ترکش به شهادت رسید و جاوید الاثر شد.
 
راه و رسم این شهید بزرگوار و دیگر شهدای رسانه ملی در خانواده صدا و سیما بر زمین نماند و همچنان هستند تشنگان شهادت که برای دفاع از ارزش های والای اسلام و انسانیت رهسپار می شوند.صدا و سیما

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi