شناسه خبر : 41846
یکشنبه 04 بهمن 1394 , 15:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فقط حلالم کنید

شهید مدافع حرم "امیر سیاوشی" در آخرین پیامش به دوستانش نوشت: "بچه‌ها من دارم می‌رم سمت حرم حضرت زینب(س) بنده رو حلال کنید. فقط حلال. یا علی"

امید تقوی یکی از دوستان شهید امیر سیاوشی نحوه خداحافظی امیر با دوستانش را اینگونه روایت می‌کند: امیر از طرف نیروهای ویژه‌ی نیروی دریایی سپاه پاسداران به ماموریت‌های مختلفی از جمله تانزانیا، آفریقا، هند و... رفته بود. اما این ماموریتش با دیگر ماموریت‌ها فرق داشت. قبل از اربعین با کاروانی از بچه‌های چیذر به کربلا رفته بودیم که در مسیر کربلا، امیر در گروه مجازی اعلام کرد که به سوریه می‌رود و حلالیت طلبید.

بچه‌ها کمی سر به سرش گذاشتند و گفتند "امیر نکند که بدون پا برگردی". امیر پاسخ داد: "برگشتی ندارد. می‌روم و با یک خال در پیشانی برمی‌گردم." آخرین پیغامی بود که از امیر به ما رسید. آن لحظه تصور نمی‌کردیم که هفته بعد خبر شهادتش را خواهیم شنید.

بشهید امیر سیاوشی از نیروهای ویژه‌ نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوست شهید امین کریمی و از خادمین امامزاده علی اکبر چیذر(ع) بود که 29 آذر به دست نیروهای تکفیری وهابی در حلب سوریه به قافله شهدا پیوست.

اینستاگرام
هنيئا لك الشهاده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi