شناسه خبر : 41995
چهارشنبه 07 بهمن 1394 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید«امور خانواده و کودک سوریه» از موزه دفاع مقدس

باغ موزه دفاع مقدس

رئیس سازمان امور خانواده و کودک سوریه که برای شرکت در همایش زن و مقاومت اسلامی به ایران سفر کرده است که صبح امروز به اتفاق هیئت همراه از تالارهای موزه دفاع مقدس بازدید کرد.

هدیل الاسمر رئیس سازمان امور خانواده و کودک سوریه پس از بازدید از تالارهای موزه دفاع مقدس گفت: موزه‌های متعددی را در دنیا دیده‌ام ولی موزه دفاع مقدس بسیار تاثیر گذار است. زیرا همبستگی ملت و دولت را در طول هشت سال جنگ به صورت ملموس بیان می‌کند.

وی گفت: احساسم این است که اقشار مختلف مردم ایران اعم از نظامی‌ها، هنرمندان و جانبازان باید به شیوه تخصصی خودشان تمامی مشکلات و مصائبی که در طول دوران جنگ بر سر آنان آمده است را به اطلاع جامعه جهانی برسانند.

این مقام سوری در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با حمایت دولت و ملت سوریه به زودی بر جریان تکفیری و تروریستی در سوریه پیروز خواهیم شد و موزه جنگی شبیه این موزه در سوریه خواهیم ساخت.

همایش «زن و مقاومت» به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، موزه دفاع مقدس و بسیج  جامعه زنان صبح امروز در تالار هویزه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

 

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi