شناسه خبر : 42742
شنبه 01 اسفند 1394 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گمنامی که نامدار شد

به یاد شهید "سعید علی مددی"

شهید"سعید علی‌ مددی" متولد 1343 تهران که  سال1361 درعملیات بیت المقدس و در شلمچه، منطقه نهر خین به شهادت رسیده بود و پیکر او در همان منطقه مفقود شده بود  چند سال پیش در جریان تفحص پیدا شد و در 28 /2/ 89 به عنوان شهید گمنام در پادگان شهید خضرائی نیروی هوایی ارتش به خاک سپرده شد.   

بعد از گذشت سالها از خاکسپاری این شهید توسط آزمایش دی ان ای خانواده و تطابق آن با نمونه استخوانش در بانک ژنتیک شهدای گمنام، هویت او شناسایی شد وخانواده این شهید مددی بعد از 28 سال با وی دیدار کردند.

بخشی از وصیت نامه شهید : من  بنا به وظیفه شرعی که احساس کردم برای جهاد در جبهه حق علیه باطل به جبهه رفتم و این راه را آگاهانه انتخاب کردم و ان شاءالله خداوند تبارک و تعالی مرا بپذیرد و مرا در زمره پویندگان راهش جای دهد. راهی که از هابیل شروع و از هابیل تا حسین(ع) و از حسین(ع) تا شهدای همین انقلاب اسلامی تا معاد ادامه دارد و ادامه خواهد داشت .

برادران؛ نماز را سبک نشمارید امام حسین(ع) وقتی در ظهرعاشورا با اینکه باران تیر به سویش می‌آمد ایستاد و نماز خواند, بعضی‌ها گفتند با این باران تیر که نمی‌شود نماز خواند. امام حسین فرمود: اصلاً قیام ما به خاطر نماز بوده.

چنان تعریف کرده‌اند که یکی از رزمندگان وقتی با امام زمان(عج) ملاقات کرد امام زمان(عج) اول به نماز خواندن امر کرد.

از همه طلب حلالیت می‌کنم و اگر خداوند مقام شفاعت را به من حقیر اعطا کند قول می‌دهم شفاعت شما را بکنم. پانصد تومان پول

هم دارم که دویست تومان آن را به عنوان رد مظالم بدهید و بقیه را به جبهه‌ها کمک کنید.

 (والسلام علی من اتبع الهدی).

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi