شناسه خبر : 42948
چهارشنبه 12 اسفند 1394 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست انجمن جانبازان با فرمانده ناجا برگزارشد

اعضای انجمن جانبازان نخاعی و فرمانده نیروی انتظامی درنشستی صمیمانه و طولانی مسایل ومشکلات ایثارگران دررابطه با این نیرو را مورد بحث وبررسی قراردادند.

فاش نیوز –  اعضای انجمن جانبازان نخاعی و فرمانده نیروی انتظامی درنشستی صمیمانه و طولانی مسایل ومشکلات ایثارگران دررابطه با این نیرو را مورد بحث وبررسی قراردادند.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، نشست اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با سرداراشتری، فرمانده کل نیروی انتظامی عصر روز گذشته در دفتر فرماندهی ناجا برگزارشد.

در این نشست که در فضایی صمیمی برگزارشد، سردار زارعی معاون نیروی انسانی و سردارصادقی مدیردفتر سرداراشتری نیزحضورداشتند.

درابتدای این دیدار،حسین اسرافیلی مدیرعامل انجمن جانبازان ضمن معرفی انجمن، چگونگی شکل گیری آن، فعالیت های انجام شده و موضوعاتی که درحال پیگیری می باشد،گزارشی از مشکلات جامعه جانبازی، ارائه داد و خواستار توجه و عنایت سرداراشتری به مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی شد.

مشارکت ناجا در اعزام جانبازان به عتبات عالیات، تقدیراز پلیس فرودگاه مهرآباد بخاطر ایجادفضایی برای استراحت جانبازان و درخواست تعمیم این کارِ شایبسته به سایرفرودگاههای کشور، بحت ارائه پلاک ویژه جانبازی و مشکلات کارشناسی شده پس ازاختصاص این پلاک به جانبازان و معلولین، ورزش جانبازان و دراختیارقراردادن سالن های ورزشی نیروی انتظامی و نیزمشارکت دربرگزاری جشنواره مسابقات ورزشی در مناسبت های خاص، مشکلات موجود در مناسب سازی محیط کلانتری ها، فضاهای تفریحی و پردیس ها برای استفاده جانبازان، تثبیت جایگاه دفترایثارگران راهورناجادرشهرک آزمایش و دایرکردن دفاترایثارگران راهور در استان های پُرجمعیت جانبازی از جمله مسائلی بودکه دراین جلسه بیان گردید.

تعدادی از اعضای هیئت مدیره جانبازان نیز درحیطه وظایف محوله خود نکاتی را بیان داشتند. سپس سرداراشتری با خیرمقدم و عرض تسلیت ایام فاطمیه بااشاره به اینکه بعداز انتصابش به سمت فرماندهی کل ناجا، شش جلسه با جانبازان داشته و در جریان برخی از مشکلات جانبازان قرارگرفته، توضیحاتی در باره مسائل مطرح شده ارائه داد.

وی بااشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به جانبازان گفت: وقتی حضرت آقا برای جانبازان این همه وقت می گذارند پس تکلیف ما روشن است و حل و فصل نیازمندی ها و مشکلات جانبازان را وظیفه خودمی دانیم.

سرداراشتری در بخش دیگری از صحبت های خودگفت: حل بخشی از درخواست هایی که امروز ارائه شد زمان براست ولی برخی ازآنها مورد پیگیری قرارخواهدگرفت و شما نتیجه اش را از دفتر جویاشوید.

وی سردار زارعی را موظف کردطرح های ارائه شده را پیگیری نماید و رابط بین فرماندهی و انجمن جانبازان باشد.

فرمانده ناجا در همین زمینه انجمن را به مکاتبات بیشتر و پیگیری مطالبات خواسته شده جانبازان دعوت کرد و گفت: ازپیگیری خسته نشوید، چون مسائل فراوانی که ناجابا آن دست به گریبان است ممکن است باعث اختلال در ارائه خدمات بهتر و رسیدگی به مطالبات جانبازان بشود.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی همچنین در خصوص اعزام جانبازان به عتبات عالیات چه بصورت مشارکت با سپاه پاسداران و چه توسط خودِناجا، اعلام آمادگی کرد و درهمین زمینه دستورات مقتضی را صادرکرد.

سرداراشتری در باره مناسب سازی اماکن تفریحی و پردیس های ناجا، ضمن موافقت بااین درخواست، عنوان کرد که ازاین اماکن با اولویت درصدهای بالای جانبازان استفاده شود. ذضمن اینکه قطعا" با بنیاد رتعاون ناجا مکاتبه خواهدشدکه در ساخت و سازهای جدیدخود، بحث مناسب سازی را لحاظ نماید.

موضوع دیگری که مورد اشاره رییس پلیس کشورقرارگرفت، مشکلات فرودگاهها و گیت های بازرسی پلیس بود که سرداراشتری بااشاره به اینکه جانبازان باید هوشیارباشند که مورد سوءاستفاده افراد فرصت طلب و سودجو قرارنگیرند،افزود: متاسفانه مشاهده شده برخی افرادفرصت طلب از جانبازان سوء استفاده می کنند که باید دراین زمینه جانبازان بیشتر مراقبت داشته باشند و از پذیرش امانات برای انتقال به جای دیگر خودداری نمایندتا در گیت های بازرسی برای آنان مشکلاتی بوجودنیاید.

فرمانده ناجا در ادامه در مورد تکریم جانبازان و نحوه رفتار افسران و درجه داران نیروی انتظامی با جانبازان مطالبی عنوان کرد و گفت: دردانشگاه افسری و درجه داری نیروی انتظامی این موضوع مورد توجه قرارگرفته و آموزش هایی در این زمینه به دانشجویان داده می شود.

وی همچنی در خصوص استفاده از سالن های ورزشی در سانس هایی که در پیک استفاده قرارندارند برای استفاده جانبازان دستورات لازم را صادرکرد.

سردار اشتری در پایان در خصوص مشکلات بوجودآمده در بحث پلاک ویژه جانبازی برای خودروها، از سردار زارعی خواست موضوع تجدیدنظر در ارائه پلاک ویژه به جانبازان و معلولان در کمیته ای باحضور محمد غیاثی(مسئول دفترایثارگران راهور و رییس هیئت مدیره انجمن) مورد بررسی بیشتر قرارگیرد تا از لوث شدن وبی اعتبارشدن این پلاک ها در سطح جامعه جلوگیری شود.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
سلام
صمیمانه از زحمات برادران انجمن جانبازان نخاعی که بی منت و بی مزد برای جانبازان زحمت میکشند تشکر میکنم .
اجر شما با جانباز کربلا
البته از رانتهای این موقعیتی هم که دارند بی نصیب نیستند.
...

سلام ودرود خدا بر سرداراشتری عزیز ، فرمانده کل نیروی انتظامی .

امیدواریم در جنگ با مدیریت شهری پیروز شوید و آنقدر قدرت داشته باشید که

مروجان فساد و باجگیران و زورگیران و مرتکیب رعب و وحشت و مردم آزاران را از

درب خانه های مردم و کوچه ها جمع آوری کنید .

و امنیت و آسایش را به ایران اسلامی ارمغان بیاورید .

ان شاالله .

سلام و درود بر شهدا و جانبازان و فرماندهان و پرسنل عزیز نیروی انتظامی .

با تشکر از فاش نیوز عزیز .
باسلام بنده جانباز 35 درصد هستم متاسفانه مدتی پیش جهت کاراداری مجبورشدم به اداره ثبت اسناد واملاک شمیرا ن مراجعه نمایم . ازابتدای خیابان تا تقریبا" مسافت زیادی تابلو حمل با جرثقیل نصب شده بود وهیج جای پارک ای وجود نداشت واینجانب به دلیل وضعیت جسمانی باقراردادن کارت جانبازی ناچارا" ماشین خودرا زیرتابلو پارک نمودم اما باکمال تاسف درزمان مراجعت دیدم ماشین توسط جرثقیل برده شد؟ ! وبعداز کلی بدبختی توانستم ماشین ام را تحویل بگیرم . میخواستم ازسردار اشتری ومسئولین عالی مقام آن نیرو که فرقی بین معلولین ؛جانبازان وافراد سالم قائل نیستن کمال تشکروسپاس خود رااعلام نمایم !!!
اخبار خوبی بود.
ولی یک سئوال از سئولین انجمن و شخص شخیص اسرافیلی دارم. چرا به نفع جریان خاصی اطلاعیه ای ازطرف انجمن صادرشد؟
مگر انجمنی که با حمایت ما و شماهابا رای ما بعنوان مدیران انجمن فعالیت نمیکنید و نمیدانیدکه نباید بصورت سیاسی و بدوراز کارهای صنفی فعالیت کنید؟
دغدغه غاطبه دوستان نخاعی رسیدگی و پیگیری مسایل جانبازان نخاعی میباشد.
خواهشا هیئت مدیره انجمن پاسخ متقن ارائه کنند.
آیا انجمن را با جمعیت جانبازان که سیاسی است ادغام کرده اید که ما نمیدانیم؟
نتیجه نشست صمیمانه:
روغن ریخته را نذر جانبازان کردند:
صدور دستورات لازم برای استفاده جانبازان از سالنهای ورزشی البته در سانسهایی که در پیک استفاده قرار ندارند! البته تاکید شده است که از پیگیری خسته نشوید! یعنی وعده سر خرمن!
البته این تحقیر حق انجمن جانبازان است که به جای مطالبه خواسته هایی که تامینش وظیفه پلیس است در مورد امکانات اینچنینی که ربطی به پلیس ندارد تقاضا می کنند.
وظیفه پلیس در خصوص جانبازان, تامین مناسب سازی و امکان ورود و دسترسی به همه دفاتر پلیس+10و کلانتریها و سایر ادارات مربوطه و همچنین درنظر گرفتن شرایط خاص جانبازان در مواقعی که شاکی یا متهم هستند و دهها مورد دیگر است که به هیچکدام در این گزارش توجه نشده است.
باسلام به این دوست بزرگوار.
باطلاع میرساند اولابایدمتوجه بودکه وظیفه انجمن امور اجرایی نیست و اگردقت کرده باشید موضوعی که شمادرباره بحث مناسب سازی کلانتریها ودفاترپلیس +۱۰ وجاهایی مثل پردیس ها و اماکن تفریحی فرمودیددرحضورفرمانده محترم ناجا طرح شد و ایشان گفتندکه دراین زمینه دستورلازم راصاذرخواهندکرد.
بنابراین این انجمن برای اینگونه جلسات ازقبل طرح موضوع را بین اعضای خودمطرح میکند و ضمن بررسی مطالبات جانباژان نخاعی به سوالاتی که درحیطه وظیف پلیس است میرسد و سپس پیگیری میشود.
ضمن تشکراز دقت نظرجنابعالی، اگر ازجانبازان محترم نخاعی هستید ازشمادعوت میشوددریکی ازجلسات انجمن حضوریابیدتاازروندبحثها و مطالبات جانبازان نیزپیگیریهای مربوطه مطلع شوید.
با سلام و احترام
بنده جانباز دفاع مقدس اعزامی از نیروی انتظامی در منطقه آبادان مجروح گردیدم و هم اکنون فاقد اطلاعات بالینی می باشم که بدلیل عدم آگاهی از فرایند پیگیری اداری از طریق سپاه اقدام نمودم که پس از طی مشکلات عدیده و تکمیل پرونده از بنیاد شهید تهران اطلاع داده اند که می بایست از طریق ناجا پیگیری نمایم ولیکن ناجا فاقد ماده قانونی و بند آئین نامه مشابه سپاه می باشد خواهشمند است راهنمائی و در صورت امکان مراتب را جهت مساعدت ویژه و جلوگیری از تضییع حق یک جانباز و همکاری لازم منتشر نمائید.
با تشکر و سپاس
خواهشن منطقی انتظار داشته باشید مگر مسئول رسیدگی به امور جانبازان یا اماکن ... جانبازان ناجا است یا بنیاد شهید؟؟؟ خواهشن به جای انتظار و نا انصافی از سردار اشتری اینها را از آقای شهیدی بخواهید که بودجه این را می گیرد.
با سلام و احترام
بنده جانباز دفاع مقدس اعزامی از نیروی انتظامی در منطقه آبادان مجروح گردیدم و هم اکنون فاقد اطلاعات بالینی می باشم که بدلیل عدم آگاهی از فرایند پیگیری اداری از طریق سپاه اقدام نمودم که پس از طی مشکلات عدیده و تکمیل پرونده از بنیاد شهید تهران اطلاع داده اند که می بایست از طریق ناجا پیگیری نمایم ولیکن ناجا فاقد ماده قانونی و بند آئین نامه مشابه سپاه می باشد خواهشمند است راهنمائی و در صورت امکان مراتب را جهت مساعدت ویژه و جلوگیری از تضییع حق یک جانباز و همکاری لازم منتشر نمائید. با تشکر و سپاس
سلام. آقای اشتری برای جانبازان زیر ۲۵درصد چکار کردید. و آیا گروه های(درجه) تشویقی می بایست به جانبازان بدهید چرا نمیدهید مگر ما جانمان را برای امنیت دادیم چیز کمی است. وایا سردار میدانید در کمیسیون پزشکی ناجا با توجه به سخت گیری فراوان جانبازی در ناجا به ما میدهند و وقتی برای کمیسیون پزشکی و تایید جانبازی به بنیاد شهید مراجعه میکنیم جانبازی ما را تایید نمیزنید یا از جانبازی ما کم میکنند چه اقداماتی شده است مگر ما جانبازان دفاع مقدس کمتر هستیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi