شناسه خبر : 42996
شنبه 08 اسفند 1394 , 08:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تلنگری به بعضی از مسئولان

صدیقه قنبری (همسرشهیدعلی اکبر عابدی) -  هنر شما مدیران و مسئولان خلاصه می شود در اعتلای فرهنگ اسلامی و محرومیت زدایی از کلیه اقشار جامعه، علی الخصوص مستضعفین و نیازمندان .. و مطلعید که شهیدان سرافراز و سلحشور و جانبازان و ایثارگران عزیز از طیف محرومانی از لحاظ مادی بودند که محرومیت مادی آنها حاصل ساختار ناهنجار اقتصادی و اجتماعی وسیاسی رژیم منحوس پهلوی و ماقبل آن بوده است؛ ولی این دلاوران قهرمان با درایت وشعور وبصیرت بی نظیر خود..همیشه همچون یاران رسول خدا(ص) و اصحاب امیرالمومنین(ع) و سیدالشهدا(ع) در معرکه های دفاع از اسلام و ناموس مردم حضور داشته اند و خواهند داشت..

شما مدیران و روسا هنر کنید واز آمال و دردهایشان بکاهید و حقوق(بحق) آنها و ملت حماسه آفرین ایران را با افتخار تقدیمشان نمائید .. و دست اختلاس کنندگان و کسانی که وام های میلیاردی از بیت المال برای مقاصد شخصی خویش را با رانت وغیره می گیرند را از بیت المال قطع کنید..

ناجوانمردی است و هنر این نیست که به اقشار نیازمند و یا ایثارگران تشر بزنید.... بلکه هنر در تکریم و خدمت متواضعانه و خالصانه به این بزرگواران و مستضعفان جامعه است. .??..تلنگری به آن گروه از مسئولان نامطلوب جامعه  که فقط به خودشان وآقازادگان فرنگ رفته اشان می اندیشند!

گره گشایی از مشکلات مردم وظیفه هر انسان و خصوصا" افرادی است که مسئولیتی بر عهده دارند؛ و رفع محنت ومشکلات جانبازان بزرگوار باید در اولویت خدمات مسئولین به مردم ایران باشد. البته باید به محرومین و فقرا نیز توجه ویژه ای بشود که همه شهدا و جانبازان برای ایجاد عدالت و رفع تبعیض ها از اسلام وقران دفاع نمودند..

خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت ارزش و ثواب فراوانی دارد. حتی در روایات، دستگیری از دیگران و گره گشایی ازکار مردم، نسبت به برخی اعمال عبادی نظیر حج یا عمره مستحب، از ثواب والاتری برخوردار است. مرحوم کلینی روایتی در کتاب شریف کافی از امام صادق(ع) نقل می‌کند که حقیقتاً بهت‌آور است. ابان بن تغلب می‌گوید: از امام صادق(ع) شنیدم که فرمودند: هرکس خانه خدا را طواف کند، خداوند عزوجل شش هزار حسنه برای او می‌نویسد و شش هزار گناه از او می‌آمرزد و شش هزار درجه به وی عطا می‌فرماید و شش هزار حاجت از او برآورده می‌سازد. سپس فرمودند: «قَضَاءُ حَاجَةِ الْمُؤْمِنِ أَفْضَلُ مِنْ طَوَافٍ وَ طَوَافٍ حَتَّى عَدَّ عَشْراً؛ گره‌ گشایی از کار یک مؤمن، ده برابر این طواف فضیلت دارد!». نظیر این روایت، در کتب روایی فراوان یافت می‌شود و حاکی از جایگاه ویژه و بی‌نظیر خدمت به خلق خدا در تعالیم دینی است.

امام علی(ع) در راه، به یک پیرمرد مسیحی برخوردند که گدایی می‌کرد. آن حضرت تعجب کردند و معنای تعجب ایشان این است که به او رسیدگی کردند و او را از گدایی نجات دادند. اما بعد با یک تشری فرمودند: وقتی جوان بود از جوانی او کار کشیدید و حالا کار رسیده به جایی که گدایی می‌کند؟ معصومین(ع) تا این اندازه به فکر اهل کتاب بودند، چه رسد به فکر مسلمانان.

امام صادق(ع) فرمود: «ایمان به خدا، پیامبر و علی نیاورده کسی‌که برادر مؤمنش نزد او آمده تا نیازش را برآورده سازد؛ اما او با روی گشاده از نیازمند استقبال نکند؛ اگر نیاز او به دست خودش برآورده می‌شود بسرعت اقدام کند و اگر خودش نمی‌تواند حاجت او ا برآوره سازد، بکوشد تا از طریق دیگران نیاز او را برآوره سازد؛ پس اگر خلاف این دستور عمل بکند میان ما و او ولایتی نیست».

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
هنر مدیران دشنام دادن به مسکن مهر و خدمات به محرومین است. در حالی که خودشان هیچ خدمتی انجام نداده اند..در هیچ زمینه ای..این مدیران برای کارگران و کارمندان فرانسه 5000000 شغل ایجاد کردنده اند.
...

و فرهنگ اسلامی .

نمی شود .

غیر ممکن است .

امکان ندارد .

35 سال زحمت کشیدند .

مقاومت کردند .

جنگیدند .

که رزمندگان و .

جانبازان .

5 % بشوند .

و حقوق و معیشت نگیرند .

و فقیر و درمانده بمانند .

و نا نفس کشیدن نداشته باشند .

و از فرهنگ ایثار و شهادت .

و از راستی و درستی دوری جستند .

و فرهنگ باجگیری و زور گیری .

و فساد و خلافکاری .

و سلب آسایش و امنیت .

را حمایت کردند .

که امروز .

به قدرت و ثروت رسیند .

و تا روز قیامت .

متحدند .

و از منافعشان دفاع سخت می کنند .

و ما چاره ای جز پنهان شدن .

و نظاره نداریم .

و خدا تقزیر می کند .
شکاف طبقاتی عمیق تر و خطرناکتر و محرومیت فقرا بیشتر شده است.
چرا یارانه مستضعفان در طی این 5 سال بیشتر نشده است و حتی می خواهند همین یارانه اندک را از محرومین بگیرند.
چرا در ایران عزیز ما عده اندکی از سیری میخواهند بترکند.. و محرومان گرسنگی می کشند.
کلید تدبیر فقط قفل مشکلات سرمایه داران خبیث را باز می کند.
لطفا کلیدک!! دیگری برای قفلهای بزرگ نیازمندان یکنفر بسازد..
همسر مکرمه شهید علی اکبر عابدی؛ دردهای جامعه ایثارگری و نالایقی مدیران را خوب بیان فرموده اند..ببینید این مسئولان بی کفایت همانند پیچک های هرزه و ستم پیشه ای هستند که به آرامی بر اندام درختان تنومند اسلام و شهدا؛ حلقه می زنند و درخت شکوفای شهادت را می پوشانند و زرد و خشک می کنند ولی خودشان همچنان با طراوت می مانند و رشد میکنند و بالاتر می روند!!
این پیچک های هرزه چیستند؟؟؟... که رو به گسترشند!!

سلام بر شهیدان
کتاب زیبای انقلاب با همت مستضعفین و کتاب دلربای دفاع مقدس با رشادت و ایمان رزمندگان نوشته شده است و جنس آن از اسلام است ولی این کتابهای مقدس به رنگ سرخ و با خون شهدا نگاشته و نوشته شده اند. قدر شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران را بدانیم.
سلام بر شهیدان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi