شناسه خبر : 43354
دوشنبه 17 اسفند 1394 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیروز اصلاح‌طلب قلابی حالا رئیس مجلس !


عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت مدعی شد چون عارف به خاطر روحانی از انتخابات 92 انصراف داده، پس باید رئیس مجلس شود!
علی تاجرنیا در مصاحبه با فرارو گفته است: آقای عارف در روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نقش مهم و استراتژیکی داشت و اخلاق سیاسی حکم می‌کند این حرکت ایشان را ارج بگذاریم چه بسا اگر ایشان در انتخابات سال 92 کنار نمی‌کشیدند اکنون دولت تدبیر و امیدی وجود نداشت و به تبع آن فضای مجلس هم متفاوت می‌شد و در جایگاهی که امروز قرار داریم نبودیم.
وی تصریح کرد: «لذا ضمن احترام کامل به آقای لاریجانی و همراهی ایشان با دولت و به خصوص در موضوع برجام من فکر می‌کنم اولویت ریاست مجلس آینده با آقای عارف است.»
این اظهارات در حالی است که عارف با حالت قهر از انتخابات 92 کنار کشید و حاضر نشد از روحانی اعلام حمایت کند. وی در نظرسنجی‌های اصلاح‌طلبان 8 درصد رأی داشت. افراطیون مشارکت در آن هنگام عارف را اصلاح‌طلب بدلی و قلابی معرفی می‌کردند!
در همین حال سایت نامه نیوز از سایت‌های نزدیک به دولت نوشت: اگر رقابتی دربگیرد به نظر می‌رسد لاریجانی شانس بیشتری نسبت به محمدرضا عارف داشته باشد. لاریجانی از همین امروز می‌تواند مطمئن باشد که حدود 90 درصد از 78 اصولگرایی که به مجلس راه پیدا کردند در روز انتخاب رئیس مجلس دهم به او رأی خواهند داد. در کنار این اصول‌گرایان بخشی از اعضای فهرست امید که به مجلس راه پیدا کرده‌اند نیز با توجه به سابقه اصول‌گرایی که دارند قطعاً از بین لاریجانی و عارف، رأی به ریاست لاریجانی خواهند داد.
نامه‌نیوز با اشاره به اکثریت احتمالی اصولگرایان در مجلس دهم می‌نویسد: با توجه به تمام شرایط می‌توان گفت که شانس لاریجانی برای رسیدن به کرسی ریاست مجلس دهم بیش از محمدرضا عارف است. عارف می‌تواند نایب رئیس اول لاریجانی در مجلس دهم باشد و جای خالی باهنر را در این مجلس پرکند.

اینستاگرام
يعني عارف قلابيه اي چه تيتري است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا جان شما چرا متن را درست نمی خوانید؟ مطلب درباره یکی از همگروه های خود ایشان است که درباره ایشان گفته و حالا اصرار به ریاست او دارد. تیتر با علامت تعجب آمده. دقت کنید
مگر مغازه بقاليه مرد حسابي پس شايسته سالاري كه مي گيد چي ميشه. وقت نوبت قدرت ميشه نفس انساني به خوبي امتخان مي شه اينها فقط براي قدرت و روي گرده مردم سوار شدن ميان
سلام ، اعلام نظر برخی کاربران بدون اینکه به متن و تیتر موضوع توجه کنند تبدیل به معضلی شده که تیک زدن مثبت و منفی هم بر شدت آن افزدوه است. در صورتی که هر کاربری میتواند چندین مرتبه دکمه مثبت و منفی را بفشارد یا شخصی برای تخریب نظرات نزدیک به ولایتمداری اقدام به مزخرف گویی کند لذا چنانچه ایثارگران واقعی تلاش کنند نظرات را واضح و صریح در ذیل هر مطلبی ارائه کنند در نتیجه تخریب سایت و دل نوشته های ایثارگران محترم امکانپذیر نخواهد شد.
القصه آن طیف که معروف به گرایش ثروت و قدرت یا به قول دوست عزیزمان اربابان زر و زور هستند و گفتار دشمنان نظام اسلامی را طوطی وار تکرار میکنند کاری به پیشرفت کشور ندارند و به هر وسیله مشغول تخریب نظام و شخصیت های ولایتمدار و گاهی افرادی از جبهه خودشان میباشند که از نشانه های انحراف اخلاقی و عدم پایبندی به شعارهای تو خالی است و به این ترتیب مدعی کاذب خدمت به انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار هستند.
اگر افرادی وجود دارند که از بخشی فعالیتهای نظام اسلامی انتقاد دارند لازم نیست در اردوی کاذبان و مدعیان دروغین خدمت به مردم و اسلام آب به آسیاب دشمن بریزند و تبدیل به سیاهی لشکر دشمن شوند.
در هر حال خداوند متعال حاضر و ناظر بر اعمال تمام انسانها است و در نهایت حق از باطل تفکیک و به حول و قوه الهی پیروز میباشد.
lبرادر محسن ناطق عزيز
يك طرفه قضاوت كردن درست نيست
به نظرات توجه كن هر كار بر يكبار نظر ميدهد امتحان كن شما ميگيد هر احد هم نظر شما نيست ايثرگر نيست دشمن فرضي و آب و اينا الكي است
باسلام به این اقاکه فکرمی کندعارف یاروحانی یاهرشخص دیگراگرمردم نباشندبجای میرسنداشتباه می کنداقای محترم اگراین مردم گوشبه فرمان امام ورهبرنبودنندانوقت معلوم می شدکه شماسیاستمداران این روزگارکجابودیدافسوس که دشمن ازعدم اتحادماسوءاستفاده می کنداگریکبارمردم پای صندوقهای رای نیایندانوقت این اقاوامثال ایشان دیگه ازحزب وگروه واقای خاص ومردان سیاستمدارشان حرفی برای گفتتدنداشتنداماامروزبایدبجان رهبری دعاکنندکه ازمردم جهت مایوس کردن دشمنان امرمی کتدکه مردم پای صحدوقهامی ایندوگرنه مردم نه ازحزب شمانه ازحزب قبلی ازبس دروغ ونیرنگ ووعده ووعیدشنیده انددل خوش ندارندهراسمی یاهرلیستی اگردراین انتخابات معرفی می شدمردم رای میدادننداگرقبول نداریدهمین الان درجامعه ازمردم بپرسیدتامتوجه بشویدمردم چهشناختی ازاین اقایان دارندحتی عارف یامطهر باباماخودمان راگول میزنیم مامردم احساساتی هستیم فقط کافی هست تعریف مان کنندطرف دمسجدخودم دیدم که فقط ازاول لیست اسامی رانوشت تااخرچونکه ازقبلی هادل خوش نداشتتدکاری ندارداقای عزیز4سال صبرکن دیگه مردم بیدارشده اندگول کلمات احساساتی وشعارهاکهنه شده انوقت ازچه فن وفوتی دنبال رای خواهیدبودپس درست گفت امام که مردم ولی نعمت شماهاهستتداگراین مردمنبودنندالان نه انقلاب شده بودنه درجنگ پیروزمی شدیم اماامروزه عده ای خودشان راصاخب انقللب ونظام وجنگ ومردموکشورمی دانندبقول معروف خلایق هرچه لایق لیاقت مااین هست که افرادی بیسوادوبی تجربه وبدون توانایی به مجلس راه یافته است
فرقی نمی کند که آ قای عارف عزیز رئیس بشه یا آقای لاریجانی که مشی اعتدال دارد مهم این است که افراد تندرو وافراطی به مجلس نروند که مجلس دهم انشاالله مجلس خوبی خواهدبود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi