شناسه خبر : 43581
یکشنبه 23 اسفند 1394 , 10:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دانشجویان گرجستانی در شلمچه

ادای احترام دانشجویان گرجستانی به مقام شامخ شهدای شلمچه+عکس

 

دانشجویان گرجستانی

کاروان راهیان نور دانشجویان گرجی ضمن بازدید از یادواره شهدای شلمچه، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، 14 نفر از دانشجویان خبر دانشگاه‌های گرجستان که به دعوت مرکز توسعه همکاری‌های دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در گرجستان به ایران سفر کرده‌اند، چند روزی است که در منطقه جنوب کشورمان حضور یافتند.

سفر این دانشجویان از منطقه دزفول آغاز شده است و از مناطق جنگ زده و میراث فرهنگی این شهر بازدید به عمل آوردند. این هیئت رسانه‌ای از معبد چغازنبیل بازدید کرده و از مقبره دانیان نبی در شهر تاریخی شوش دانیال بازدید کردند.

این هیئت دانشجویی با حضور در شهر اهواز، از مناطق جنگی این شهر بازدید به عمل آوردند. همچنین، ضمن بدو ورود به اهواز، در بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) حضور یافتند و از نزدیک با روند درمان مجروهانی که در زمان جنگ به این بیمارستان آورده می‌شدند، آشنا شدند.

بنابر اعلام این خبر، این هیئت رسانه‌ای پس از باردید از بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) با حضور در یادواره شهدای شلمچه، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و سپس به آبادان و خرمشهر سفر کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi