شناسه خبر : 43689
چهارشنبه 26 اسفند 1394 , 13:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولین غرب گرا

محسن ناطق- افرادی که در محدوده و شعاع بزرگان سپاه پاسداران قرار دارند اکثریت دارای نبوغ ایمان و تقوای کامل هستند در صورتی که در سطوح مختلف جامعه آن نسبت از ایمان و تقوای فارغ از تظاهر کمتر وجود دارد. سخنان سردار در ارتباط با نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری دارای ابعاد چند وجهی میباشد که در شرایط فعلی از آمادگی نام برده است.

 یک وجه مهم در شعاع فرهنگ ایثار و شهادت این ست که بسیاری از مسئولان چنان تجمل گرایی و غرب گرایی را باور کردند که اغلب در اعمال و گفتارشان دوری از تقوا و ایمان مشهود است. حضور جانبازی با ایمان در کنار مسئولی غرق شده در امور مادی و دنیوی همیشه موجب بروز تضاد و برخوردهای لفظی و اخلاقی مسئولان نسبت به جانبازان می گردد که البته جانباز هیچ شانسی برای اعاده حیثیت و حفظ منزلت و شخصیت حقوقی جانبازی نخواهد داشت.

 گرچه جانباز با اخلاقی خاکی و متواضع دارای گذشت از خطاهای مسئولان است لیکن هنگامی تواضع صادق است که مسئول متوجه خطایش شده و حداقل عذرخواهی کند. مسئول غرب گرا با وجود تفکرات منفی و فقدان تهذیب نفس هرگز خطایش را نمی پذیرد بلکه با استفاده از قدرت قلم مدیریت تلاش می کند شخصیت جانباز را متحجر و عقب افتاده یا مقصر وانمود کند.

 همین وجه کافی ست تا متوجه تفاوت شرایط دفاع مقدس و الزام آمادگی چند وجهی کنونی شویم. هیچ مرجعی از جانباز مظلوم حمایت نمی کند بجز حقیقت حاکمیت ذوالفقار در این صورت جانباز هیچ چاره ای ندارد جز اینکه فقط پناه ببرد به خداوند متعال و از او استعانت بجوید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi