شناسه خبر : 43701
پنجشنبه 27 اسفند 1394 , 12:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحویل سال نو در جوار مزار شهدای همدان

 

مراسم تحویل سال نو در جوار مزار مطهر شهدای همدان برگزار می شود

 

مراسم تحویل سال نو در جوار مزار مطهر شهدای همدان برگزار می شود

شهیدخبر(شهیدنیوز): عارف مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: مراسم خاص و ویژه‌ای در قالب ستاد استقبال از بهار به هنگام تحویل سال نو در جوارمزار مطهر شهدای همدان در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان عنوان کرد: مراسم ویژه تحویل سال نو مانند سال‌های گذشته با حضور جمعی از همکاران بنیادی ، رئیس بنیاد شهرستان همدان، خانواده های شهدا و ایثارگران، اقشار جامعه در گلزار شهدا برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم تحویل سال روز یکشنبه ساعت 7 صبح با اجرای برنامه‌های متنوع، گلباران مزار شهدا و غبار روبی قراعت فاتحه و ...  را از جمله برنامه‌های مراسم رسمی آغاز سال نو در مزار شهدای همدان می باشد .
 وی در ادامه افزود: چقدر زیباست وقتی سال خود را در کنار مزار بزرگ مردانی آغاز کنیم که با اهدای عزیزترین دارایی خود که همان جان است، خون شهیدان کربلا را در تاریخ امتداد دادند و سرمایه‌ای شدند تا در طول تاریخ ایران نقطه‌ای برای ایجاد شور و حرارتی خدایی در رگ‌های جوانان باشند.
وی با بیان اینکه شهدا سرآغاز تحولی عظیم در ارواح آزاد اندیشان هستند، گفت : این تحول سرآغاز بندگی خالصانه و عاشقانه خداوند است.
عارف بر ضرورت حفظ آرمان‌های شهدا تٱکید کرد و گفت: این انقلاب امانت شهداست که باید برای حفظ و نگهداری از آن تلاش کنیم و به عبارتی اگر می‌خواهیم زنده بمانیم باید یاد و نام امام ( ره ) و شهدا را حفظ و زنده نگه داریم.

 گفتنی است صفدریان رئیس بنیاد شهرستان همدان، نیز در خصوص برگزاری مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدا با بیان اینکه به یاد و کنار شهدا بودن طبیعتاً اثر گذاری خاص خود را دارد، گفت: در این برهه زمانی بیعت با فرهنگ شهادت مهمترین نیاز هویت بخش به حساب می آید ، و در هر مقطعی از زمان که فرهنگ شهادت طلبی در جامعه اسلامی زنده بوده است توطئه های دشمنان راه به جایی نبرده و عنایات حق تعالی بر مسلمانان سرازیر شده است .

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi