شناسه خبر : 43772
سه شنبه 03 فروردين 1395 , 14:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رحمانی فضلی در دیدار خانواده مدافعان حرم

دیدار وزیر کشور با خانواده شهدای مدافع حرم

خبرگزاری فارس: دیدار وزیر کشور با خانواده شهدای مدافع حرم

وزیر کشور به همراه رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور و مسئولان استان خراسان رضوی با حضور در منزل شهید جواد (مهدی) محمدی‌مفرد از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س)، با پدر و اعضاء خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی، عبدالرضا رحمانی‌فضلی به همراه مرتضی رحمانی‌موحد رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور و علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران و مسئولان استان با حضور در منزل شهدای گرانقدر مدافع حرم به مقام شامخ این شهدای ادای احترام کرد.

در این دیدار پدر شهید جواد (مهدی) محمدی‌مفرد ضمن تشکر از حضور مسئولان و مدیران کشوری و استانی به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.

پدر این شهید والامقام اظهار داشت: شهید مهدی (جواد) محمدی مفرد از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مشهد بود که دو روز پس از تولد فرزند دومش جهت هدایت و آموزش نیروهای لشکر فاطمیون در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به جبهه مقاومت عزیمت کرد و 14 بهمن ماه 94 به عنوان جانشین محور تیپ امام حسن مجتبی (ع) در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

وی گفت: پیکر این شهید در روز 19 بهمن ماه 94 از مهدیه مشهد به سمت حرم تشییع شد و در گلزار شهدای مدافع حرم بهشت رضا(ع) به خاک سپرده شد.

در ادامه وزیر کشور به همراه هیئت همراه به دیدار خانواده شهیدان اعتمادی عیدگاهی رفت.

در این دیدار صمیمانه یاد و خاطره علی‌نقی اعتمادی عیدگاهی پدر شهیدان اعتمادی که سه فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده گرامی داشته شد.

گفتنی است، شهید علی اعتمادی عیدگاهی در 19 فروردین 1360 و شهیدان محمد و حسن اعتمادی نیز در 25 اردیبهشت ماه 1365 و 11 بهمن 1365 به شهادت رسیدند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi