شناسه خبر : 43862
شنبه 07 فروردين 1395 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره 35 شهید روستای هنزای مهریز

یادواره 35 شهید روستای هنزای مهریز برگزار شد.

یزد - ایرنا - با حضور جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران، مسئولان و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار یادواره شهدای روستای هنزای مهریز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید یزد، این مراسم معنوی پنجشنبه شب با حضور مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز در مسجد جامع هنزا برگزار شد.
مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: امنیت، استقلال و فرهنگ اسلامی که بر کشور حاکم شده به برکت ایثار و مجاهدت شهدا و ایثارگران به دست آمده است و همگان باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و در حفظ و حراست از آن بکوشیم.
حجت الاسلام سید ناصر محمدی افزود: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و زنده حقیقی شهدا هستند زیرا آخرت، باطن و عمق دنیا است و شهادت و عاقبت خیری منتهی آرزوی آنان بوده است تا در جوار حضرت دوست به زندگی و سعادت جاوید برسند.
وی تاکید کرد: کسانی که می خواهند مورد شفاعت شهدا قرار بگیرند باید در خط و مسیر شهدا حرکت کنند و کسانی که زندگیشان آمیخته با یاد شهداست در آخرت نیز مورد عنایت آنان خواهند بود و کسانی که در دنیا از فیض شهدا بی بهره بوده اند، در آخرت هم از عنایت شهدای والامقام محروم خواهند بود.
این استاد حوزه و دانشگاه تکریم خانواده شهدا را وظیفه ای همگانی دانست و اضافه کرد: جایگاه خانواده معظم شهدا جایگاه بسیار والا و ارزشمند است و مسئولان و مردم وظیفه تکریم و تجلیل از آنان را برعهده دارند.
محمدی خطاب به خانواده شهدا اظهار کرد: خانواده شهدا نباید اجازه دهند خون شهدا پایمال شود چون کسانی هستند که قصد دارند با کمرنگ کردن دین و تضعیف ولایت فقیه خون شهدا را پایمال کنند.
مسئول دفتر شورای نگهبان در پایان سخنان خود تصریح کرد تا زمانی که خانواده های شهدا و ایثارگران در این مملکت حضور دارند، استکبار جهانی و دست نشانده هایش در توطئه های خود ناکام خواهند بود.
بیان خاطراتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران و ادای احترام به تربت مطهر شهدا از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.
روستای هنزا با یک هزار نفر جمعیت در دهستان میانکوه و 30 کیلومتری مهریز قرار دارد .
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
7536/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi