شناسه خبر : 43905
یکشنبه 08 فروردين 1395 , 15:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استقبال جوانان مازنی از راهیان نور

استاندار مازندران در گفت‌وگو با تسنیم:

استقبال جوانان مازنی از اردوهای راهیان نور افزایش یافت

اردوی راهیان نور دریایی هرمزگان

استاندار مازندران با اشاره به نقش اثرگذار اردوهای راهیان نور در ارتقا بینش جوانان، گفت: امسال استقبال جوانان مازنی از اردوهای راهیان نور افزایش یافت.

ربیع فلاح جلودار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: شهدا انسان‌های بزرگی بودند که با ایثار جان خود از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه حفظ راهیان‌نور به عنوان ارزش‌های نظام از مؤلفه‌های ماندگار انقلاب اسلامی بسیار با اهمیت است،  افزود: استانداری مازندران با همکاری سپاه استان برای ماندگاری انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی همواره در صحنه‌ها و میادین حضور موثر داشته و دارد.

استاندار مازندران افزود: شهدا برای حفظ اسلام و انقلاب جانشان را نثار کردند که باید  مردم با پاسداری از  خون شهدا، یادشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند.

فلاح تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از مواردی بوده که می‏‌توان فرهنگ ناب اسلامی را در برابر تهاجم نرم دشمنان زنده و پابرجا نگاه داشت و توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

وی گفت: دشمنان با انواع  شبکه‌های مجازی و ماهواره ای، فرهنگ ناب اسلامی را مورد هجوم قرار دادند که برگزاری اردوهای راهیان نور نقش موثری برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان دارد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه امروز یکی از وظایف خطیر ما نشر ارزش‌‏های دفاع مقدس و فرهنگ ناب محمدی در جامعه است، گفت: اردوهای راهیان نور که برکت انقلاب و نظام بوده، بیشتر متوجه ما است و تلاش می‌کنیم  با همکاری سپاه امسال در این زمینه  نقش پررنگ‌تری داشته باشیم.

فلاح بیان داشت: فرمانداران 22 شهرستان باید با  سپاه شهرستان برای اجرای هر چه  بهتر برنامه‌های راهیان نور همکاری کنند.

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi