شناسه خبر : 43926
شنبه 14 فروردين 1395 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خرجی مادر و زن بابا

سیدعلی حسن الهام فرد- اینجانب ج 25درصد هستم که از سال 68 به استخدام نفت درآمدم و بخاطر وجود کیسه گازهای ترش نتوانستم به علت شیمیایی ریه ام کارم را ادامه دهم. پس 11ماه آمدم بیرون و دکتر ریه ام گفتن درگچساران ازبین خواهید رفت که به اجبار ترک کار نمودم و تا سال 83 حتی دفترچه بنیادنگرفته بودم ودنبالش نبودم تااینکه یکی ازهمکاران دوران نفت گفت ازطریق کمیسیون ماده 16 رسیدگی به شکایات جانبازان می توانی اعاده شوی وگازهای ترش راجمع کردن که بامراجعه به بنیاد فورامعرفی شدم اعاده به کارشدم که به دلیل تشدید دیپلم کارگر رسمی ام کردن ودیپلم رادرسال 92 تحویل دادم وسمتی که حقم بود و باید فورا می دادند و ندادند تا 94/5/1 ردکردند والان نزدیک به 9ماه هست ارتقاع به کارمندی نشدم وطبق بخشنامه هاحقم ضایع شده وضوابطی نیست والان 6ماه ونیم هست که حالت اشتغال شدم وهم مکاتباتم راتحویل دادم وترتیب اثری ندادند و ازسال 90حقوق مستمری برایم بنیاد برقرارکرد وازبهمن ماه تاکنون قطعش کردند.

 درصورتی که الان 7 ماه هست که در سیستم کارگری حذف شدم ودرسیستم کارمندی هم اعمال نشده حکمم وارتقاع نگرفتم وبه همین خاطر الان 7ماه هست حقوقم وصل نشده وچون حقوق کمک معیشتم که750هزارتومان بودقطع شده، خواهشمندم چون شیمیایی و قلب با باطری کارنی کتد وشب بدون اکسیژن قادر بخواب نیستم و بابت موج هم کمر وگردنم دوبار عمل کردندوگردنم سه مهره اش پلاتین و رول پلاک شده و کمرم مجدد بایدعمل شود و ازکارافتاده کلی هم یاهمان حالت اشتغال شدم ومجموعا قیم مادرم و سه خواهر مجردم و از زن بابایم هم یک دختر وپسرصغیر دارندکه باخانواده 4نفری خودم مجموعا11نفرراخرج می دهم وچون مرحوم پدر بی کارو موذن بود متاسفانه بیمه ای نداشت که وراثش حقوقی هم جزیارانه ندارند وسه خانه هم اجاره می دهم که استدعادارم نسبت به وصل حقوق معیشت وحق نگهداری اینجانب اقدام و وصل کنند تابارسنگین جراحات جنگی ومالی سه خانواده دق مرگم نکرده وچون فرزندارشد پدرم ازمادرم که زن اولش بودهستم تمام بارهاروی دوشم هست که خدا شاهده الان 10ماه هست اجاره ماهی 550هزارتومانی خودم رانتوانستم بدهم واجاره منزل مادرو زن دوم پدرم هم هرکدام 4 الی 5 ماه هست معوقه شده که تقاضادارم اینجانب به کدملی4250199630 می باشم که همت چاره سازهست.

 ضمنا" بافت ماهیچه های تبش قلبم بدلبل موج شدیدخمپاره 120قلبم راازدست دادم  والان ازسال 91تاکنون با پیس یاباطری کارمی کند والاوه برمصرف داروهایی شیمیایی ام به دلیل موج شدید بدون مشرف شبی سه نورتریپتلین 25میل وآلپرازولام 1میل دوعددمصرف دارم و گاباپنتین 300میل و دیکلوفناک25میل شبی دوعدد وصبح دوعددکپسول فلوکستین 20 میل مصرف دارم که مشکلاتم به دلیل بدهی واینکه شرکت نفت 47منزل خالی دارد وحاضرنیستن یک خانه ازخانه های کارکنان بهم بدندکه مادرم راپیش خودم باسه خواهرم پیش خودم  می توانیم سکونت کنیم که عاجزانه تقاضای رسیدگی دارم که حق نگهداریم بخاطرکارافتاده کلی راوصل کنند.

 عاقبت بخیرشوندآنان که بچه های جنگ راخدمت می کنند. نزدخداسربلندوعاقبت بخیرشوند. ان شاالله سیدعلی حسن الهام فرد جانبازشیراز والسلام

لطفاجهت پیگیری از ارتقاع سمتم همکاری ومکاتبه های لازم ویاتماس تلفنی داشته باشید.سپاسگزارم سیدعلی حسن الاام فرد و چراارتش به کارمندان همکارماحقوق می دهدوحقوق جانبازی رابه مابسیجی ها که من 28 ماهو14روزدرمنطق جنوب وغرب بودم و در 6 عملیات درخطوط مقدم وخط شکن بودم. مابخیل نیسیتم که چرابه ارتش می دهند. حرف مااینه که سپاه وبسیج آزادانه ونه به اجبار آمدیم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، بخش عمده ای از مشکلات جانباز محترم با در اختیار گذاشتن یک باب خانه سازمانی بر طرف میشود. صرف نظر از مدت طولانی حضور در جبهه و حق استفاده از خانه سازمانی متاسفانه هیچگونه تمهیدی برای حفظ آبرو و اعتبار رزمندگان دفاع مقدس وجود ندارد و با ترفند ناجوانمردانه جانباز زیر 25 درصد تمام رزمندگان و جانبازان را بطور کلی از کلیه حقوق قانونی و انسانی و دینی محروم کردند.
چرا رزمنده با سابقه بیش از شش ماه و جانباز با وجود چندین مجروحیت اعصاب و روان یا شیمیایی به این صورت مورد بی مهری و گاهی غضب مسئولان قرار دارند؟ از فرصت استفاده میکنیم و مشکلات مالی و حیثیتی مجاهدین فی سبیل الله را تفکیک میکنیم زیرا عده ای ایثارگران محترم نیاز جدی به حفظ حیثیت و آبرو دارند که بهیچوجه جنبه مالی ندارند در حالیکه تمام بهانه مسئولان بنیاد برای خدمت رسانی بخصوص حفظ حیثیت و آبروی اجتماعی ایثارگران مشکلات مالی عنوان میگردد.
از مسئولان دلسور نظام تقاضا داریم ترتیبی اتخاذ فرمایند تا در خصوص امور حیثیتی ایثارگران که اکثرا فاقد بار مالی میباشد و صرفا جنبه اخلاقی و حمایتی در مقابل برخی هتاکان و مفسدان اخلاقی مرتبط با سیاست بازی دارند و هر حکومتی موظف به رعایت حیثیت و آبروی تمام مردم میباشد بدلیل حمله های ناجوانمردانه به ایثارگران بویژه ایثارگران محترم شاغل در محیط کار تصمیم مقتضی اتخاذ فرمایند.
شایان ذکرست تعدادی از جانبازان محترم مشهدی بعلت مشکلات اخلاقی و سیاست زدگی مسئولان و انجام وظیفه امر به معروف و نهی از منکر که بدون هرگونه مشکل شخصی بوده به پستهای پایین تنزل یافته یا به مناطق دور افتاده تبعید شده و موجب هتک حرمت و منزلت ایثارگری بین سایر همکاران گردیده است. متاسفانه این روزها برخی مسئولان که دارای فساد اخلاقی و سستی ایمان و تقوا هستند موضوعات حسادت و کینه از ایثارگران را در امور شغلی وارد کردند و به نوعی انتقام شخصی را در دستور کار قرار داده اند لذا طبق روال عادی اداری معمولا نظر مسئول بدون هیچگونه تحقیق و بررسی تایید میگردد. بدیهی است بهترین مدیران از نظر شغلی بدون تعهد و اخلاق اسلامی بطور کلی مردود و اخراج میباشند و امتیازات شغلی هرگز نمیتواند فساد اخلاقی را پوشش و توجیه نماید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi