شناسه خبر : 44236
سه شنبه 24 فروردين 1395 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نفاق، عامل فتنه!

رسول اسدی - وقتی در نوشته ی قبل با عنوان " #توطئه_ای_که_در_نطفه_خفه_شد " با استناد به روش و منش مقام معظم رهبری، اثبات کردم اقدام صاحب توئیت حاوی گفتار "دنیای فردا، دنیای گفتمان هاست نه موشک ها" از روی ناآگاهی نبوده و خیانت است؛ برخی دوستان نپذیرفتند و فرمودند: وقتی فرد متهم مالکیت آن توئیت را تکذیب کرده، یعنی ناآگاه بوده و ما نباید او را خائن بنامیم!

آنچه باید توجه داشت این است که مقصود رهبری از گزینه ی "ناآگاهی" عدم آگاهی از عواقب سیاسی و امنیتی آن گفتار بود، نه ناآگاهی از انتساب این گفتار به نام متهم.

مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفاق و دورویی می فرمایند: "پدیده‌ نفاق، از آن پدیده‌های خطرناک است و همیشه به یاد داشته باشید که آن چیزی که در صدر اسلام توانست کوشش مجاهدین صدر اول اسلام و سربازان؛ دور و بر پیغمبر و بهترینِ مؤمنان را در نهایت معطل بگذارد... حیله‌ های ... دشمنان نقابدار بود..." 77/7/26

 رهبر انقلاب همواره تاکید داشته و دارند که مردم باید جریان نفاق را بشناسند و در موارد زیادی شخصا به این کار اقدام کرده اند و یکی از مهمترین راه های شناخت و شناساندن نفاق به جامعه را چنین بیان فرموده اند: "مشکل نفاق عبارت است از ناشناخته بودن؛ دشمن منافق، هرچه ناشناخته‌تر باشد، خطر او بیشتر است. اگر به نحوی در یک جامعه وسیله‌یی دست مردم آمد که توانستند با آن وسیله، منافق را بشناسند، این خیلی خوب خواهد بود... (امروز برای شناخت منافق) یک نشانه وجود دارد؛ آن نشانه چیست؟ همراهی با دشمن شناخته شده!" 77/7/26

 و مایه تاسف است که مقام معظم رهبری با هدف شناساندن برخی افراد منافق به ملت و آماده کردن اذهان عمومی برای کنار گذاشتن این منافقان، یک تنه به میدان می آیند و با عبارات شفافی از قبیل "چرا حرف دشمن را تکرار می کنید" در خصوص تخریب شورای نگهبان و در موضوع اخیر عبارت "اگر از روی آگاهی باشد خیانت است" سعی در شناساندن جریان نفاق و فتنه دارند؛ اما برخی از ولایتمداران دلسوزتر از ولی شده اند و در پی حفظ آن جریان نفاق با هدف جلوگیری از ایجاد دو دستگی هستند!
 به نظر می رسد این دوستان تعریف درستی از "دو دستگی" ندارند! لذا باید عرض شود که "دو دستگی" ناپسند و مضر، دو دستگی میان مردم است که چاره ی آن روشنگری است. ولی تعریف دوستان از "دو دستگی" گویا این است که بین منافقین و مومنین نباید دو دستگی و تقابل ایجاد شود!

چیزی که همه ی اهالی سیاست می دانند و مورد تایید رهبری هم هست، اینکه سالهاست برخی از مسئولان سطح یک کشور از خطوط قرمز انقلاب عبور کرده اند و همصدایشان با دشمن بر کسی پوشیده نیست و نمونه ی بارز آن به تازگی علنی شد که یکی همین گفتار اخیر در خصوص توان موشکی بود که رهبری آن را #ناآگاهی یا #خیانت نامیدند و مورد دیگر به تعبیر رهبری "لجن پراکنی علیه شورای نگهبان" بود.

 حال سوال ما از دلسوزان انقلاب این است که اگر مردم جریان نفاق را می شناختند، آیا آن افراد الان در جایگاه های مهم تصمیم گیری کشور حضور داشتند؟

 بد نیست همگی یک بار قصه ی عزل بنی صدر و حسین منتظری را بخوانیم و ببینیم که زمانی این دو بر کنار شدند که جامعه توسط مردان انقلابی آن روزگار و در راس آنها شخص امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری از افکار و عقاید خطرناک آنها مطلع شده بودند و چنان شده بود که در مورد بنی صدر، 17 میلیون رای دهنده به بنی صدر پس از برکناری او به جشن و شادی پرداختند.

 اینکه ما گزینه ی "ناآگاهی" را در مورد بعضی ها بپذیریم، خودگول زنی است و باعث به تعویق افتادن پالایش نظام و بار شدن هزینه هایی سنگین تر از فتنه ی 88 می شود و بر صاحبان منبر لازم است که عمارگون وارد عرصه شوند و روشنگری کنند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
خوب نوشتید****فتنه از قتل بفرموده اولیا ع بدتر و خطرناکتر است و منافق کثیف ترین و بدخوترین شخصی است که با ظاهر خوب و سخن آمیخته با حق و باطلش مردم را می فریبد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi