شناسه خبر : 44514
سه شنبه 31 فروردين 1395 , 12:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مناطق محروم در اولویت اعزام تیم های تخصصی پزشکی بنیاد شهید

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید افزود: با توجه به ضعف امکانات بیمارستان های تخصصی در استان هایی از جمله ایلام، پزشکان متخصص از طرف بنیاد برای معالجه ایثارگران اعزام می شوند.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات به ایثارگران بویژه در مناطق محروم از اولویت های بنیاد شهید است و تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی مطلوب به آنان می کنیم.
شهیدی با اشاره به رشادت ها و مقاومت مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی و بالا بودن سطح جامعه ایثارگری این استان نسبت به کل جمعیت آن گفت: توجه به مشکلات ایثارگران در مناطق محروم، یکی از سیاست های بنیاد است و در همین راستا اخیرا معوقات سال 1391 خانواده های شهدای این استان پرداخت شد.
معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: تعامل مناسب مدیرکل بنیاد استان با استاندار، نماینده ولی فقیه و مسئولان اجرایی استان، در رسیدگی به مشکلات ایثارگران موثر بوده است.
شهیدی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین سال گذشته و خدماتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان های ایلام و خوزستان به زائران ایثارگر ارائه داده اند، گفت: با توجه به اهمیت مراسم اربعین به عنوان نمادی برای شیعیان، ضرورت دارد اعتبارات جداگانه ای برای این استان ها در نظر گرفته شود.
براساس آمار بنیاد شهید، تعداد جانبازان کشور 546 هزار و 108 نفر است که از این تعداد 320 هزار و 528 نفر جانباز زیر 25 درصد(شامل 59 درصد از جانبازان) هستند و 225 هزار و 580 نفر (شامل 41 درصد جانبازان) بیش از 25 درصد جانبازی دارند. 
همچنین بیش از دو هزار نفر از جانبازان کشور قطع نخاعی هستند. 

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi