شناسه خبر : 44575
جمعه 03 ارديبهشت 1395 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با پدران آسمانی در قزوین

قزوین- ایرنا- یازدهمین جشن دیدار با پدران آسمانی همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز بزرگداشت مقام پدر با حضور جمعی از مسوولان و فرزندان شهدا در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

 

به گزارش روز جمعه ایرنا،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک ولادت امام علی(ع) و روز پدر
شهدا و ایثارگران را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدا با داشتن روحیه ایثار، جوانمردی و از خود گذشتگی پای در میدان نبرد برای دفاع از مرزهای این کشور گذاشته که حاصل این از خود گذشتگی امنیت و آسایش امروز در کشور است.
غلامرضا حقایق پور افزود: بزرگ ترین حقی که شهدا و ایثارگران بر گردن ما دارند، این است که با شهادت خود حق حیات آرامش بخش، ایمن و کم دغدغه را برای ما عطا کردند که نظیر آن را نمی توان در هیچ جای دنیا سراغ گرفت.
وی با بیان اینکه فرزندان شهدا باید ادامه دهندگان راه پدران آسمانی خود باشند،اضافه کرد: شهیدان متعلق به همه اقشار جامعه هستند و همه باید برای زنده نگهداشتن نام و یاد آنها تلاش کنند و برای خانواده ها و فرزندان آنها ارزش قائل شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: معرفی آثار شهدا، همسران و فرزندان موفق و نخبه شهدا به جامعه از مواردی است که می توان در مراسم دیدار با پدران آسمانی بدان همت داشت و انتظار می رود که در این راستا اقدامات بهتری در استان اجرایی شود.
وی زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ایجاد همبستگی بین فرزندان آنان را از اهداف برپایی جشن دیدار با پدران آسمانی برشمرد گفت: هر ساله تلاش شده این اهداف بیش از سال های گذشته تقویت شود که این مطلب را در مقایسه حضور آنان در سال های مختلف می توان به وضوح مشاهده کرد.
این مسوول هدف از برگزاری این جشن را تکریم و تقویت ارتباط فرزندان شهدا و تجدید میثاق آنان با پدرانشان دانست و افزود: جشن دیدار با پدران آسمانی موجب ایجاد همبستگی بین فرزندان شهدا، شناسایی فرزندان شهید نخبه و فعال در زمینه‌ های اجتماعی و فرهنگی، تجدید میثاق با آرمان ‌های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می‌شود.
در پایان همایش پدران آسمانی فرزندان شهدا با حضور در گلزار شهدا با اهدای گل به پدرانشان از پایمردی آنان برای حفظ نظام انقلاب اسلامی تشکر کنند.
استان قزوین دارای یک هزار و 339 فرزند شهید می باشد که از این تعداد 666 دختر و 673 پسرهستند.
6128/7389

 

 

انتهای پیام /*

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi