شناسه خبر : 45511
یکشنبه 23 خرداد 1395 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به زبان خودمون درباره بهائیت

م.ر.ک.جانباز - این روشنفکران مصلح  از من و شما بهتر میدونن این جماعت چه اشخاصی,هستند و راجع به مسلمونا علی الخصوص شیعه جماعت چه نظری و چه نیتی دارند. در ذهن داشته باشید که بعضی هاشون  دست پروده  آیت الله هستند و عالم به همه جوانب دینی و اخلاق و مشی مسلمانان شیعی. این فرزندان عاص  کاملا" آگاهانه و در کمال صحت عقل و با منطق ضدیت با آرمان های امام و نایب برحقش و فتوای  همه عالمان حوزه علمیه در کنار بهاییان نشسته و عکس یادگاری برای بی بی سی و ووای آمریکا و من و تو و دیگر شبکه های ضد ایرانی و ضاله می گیرند. اگر خودشان  یادشان  نیست بزرگترهای خانواده اشان بخاطر دارند که تمام زمین های کشاوزی و صیفی کاری های اطراف و داخل تهران و شهرستانها متعلق به بهاییان بود.

"حجبر یزدانی" نمونه بارز یکی از این بهاییان بسیار پولدار و زمین دار بود؛ برای رسیدن به اهدافش از کشتن و تجاوز هر کار سخیفی دست بردار نبود. سر ساختن همین پارک ارم و زمین های اوین درکه و تمام زمین های اطراف سد کرج و بلیط بخت آزمایی یا اعانه ملی و کارخانه پیکان و مونتاژ آن و کارخانه ارج و آزمایش و زمین های جاجرود، دماوند، اطراف میدان امام حسین یا فوزیه قدیم، خیابان های تهران نو، تهرانپارس، دماوند، گرگان و غیره سر بسیاری از مردم را زیر آب کرد.

بیشتر مغازه های خیابان ولی عصر یا بلوار کشاورز تا نازی آباد و یاغچی آباد و جاده ساوه و سه راه سر گردان و شادشهر و  چهاردانگه تا آخر رباط کریم متعلق به بهایی ها بود. تمام کاباره ها، دانسینگ ها و مشروب فروشی ها، کافه های خواننده های کوچه بازاری تا درباری و سینماها، نمایشخانه ها، کارخانه های کالباس سازی و آبجو سازی و مشروب سازی، کفش ملی، وین، بانک داریوش، بانک ایران و اروپا و بانک های بسیار دیگر، تمام نزول خوارهای بزاز و رزاز و فرش فروش معروف به جبار گدا ها  یا  بهایی ها بودند یا جهود جماعت. سر همین ساختمان های سیزده آبان خیابان شهید رجایی تا انبار نفت و گمرک و مولوی تا کوچه مردها متعلق به بهایی ها بود. تمام خیابان لاله زار تا می دان های انقلاب و آزادی و گیشا و امیر آباد بهایی نشین و متعلق به آنها بود. تمام شیعه ها یا مستاجر بودند و یا در حلبی آباد های اطراف شهر می نشستند.

اگر کسی فراموش کرده بیاید تا من براش بگم شرکت پپسی، شویپس، سون آپ، عقاب، شمس، متعلق به بهایی ها بود و تمام مراجع آن زمان پپسی را نجس می دانستند اما بهایی ها برای خوردن یک شیشه پپسی دو ریالی، یک شیشه دیگر مجانی می دادند. یادتان رفت.

هویدا سیزده سال نخست وزیر شاه بود و تمام درباریان شاه بهایی و دست اندر کار کشور داری بودند. یادتان رفت همین بهایی ها با ماشین های کامورو و مستانگ و شورولت اگر یک شیعه را زیر می گرفتند با دادن یک پانصدتومانی بنفش پرونده را مختومه می کردند؟

ما مواجب خور سر سفره بهاییان نبودیم که حالا هم با نیشخند آنها دین و ایمانمان را بر باد دهیم. ما از آن دسته آدم هایی نیستیم که بشینیم کنار و بگوئیم عیسی به دین خود، موسی به دین خود. اینها ظالمای مظلوم نمایی هستند که تیغ دستشون بیفته شاهرگ بچه شش ماهه تو توی قنداق می برند. گول مظلوم نمایی اونا رو نخورین، گول باسواد بودن و ادعای روشنفکر بودنشونو نخورین، گول اینکه میگن بهایی همین اسلام و اماماشه نخورین، زیر آستین دست چپشون تبر دارن ریشه تو میزنن.   ما فرزند شعیه مولا علی علیه السلام هستیم و نوکری صهیونیست ها را هر گز نخواهیم کرد. هو یا علی مددم مولای دوعالم

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
خیلی عالی . باریکلا
این قسمت هست که درباره دادن یه شیشه نوشابه مجانی گفتید این خیلی جالبه . کاشکی اگه می دونی و یادت هست درباره شیوه تبلیغ و جذبه زنان خانه دار همیشه گرفتار ، مردان ی که هشتشون گره نه شونه یه کم بنویسی . اون وقت روشنگریت دیگه حرف نداره . فاش نیوزم بذارش تو کانال تا درباره این پدیده شوم و نحس اطلاع رسانی بشه .
یه چیز بگم ؟ البته ببخشیدا ..
ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی
در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی .،
آره اخوی ما که اینقدر حرمت شما را داریم پ یهو چتون شد علیه ما جوسازی کردید ؟ فکر نکنید متوجه نشدم که شدم ؟
گفته باشم بس تجربه کردیم در این دار مکافات ، با درد کشان هر که درافتاد برافتاد ... والله ؟
به جون خودم همه همون روز مشکلمون حل شد . به خدا قسم . پس حالا یعنی چی ما رو مسخره می کنی ؟ مسخره کار بدیه ..
بهایی ها قوم پست و کثیفی هستند اونا اگه تنها گیرت بیارن بلایی به سرت میارن که تا حالا ندیدی به معنای واقعی ریا کار هستند .مظلوم نمایی اونا آتش زیر خاکستر ه هیچ وقت به اونا اعتماد نکنید
برادر حمید ببخشید میگما یه بلایی سر ما آمده که گفتنش دل خیلی ها رو به درد اورد . به اسم دین کارایی رو کردن که به وضوح معلومه هم کمر حق و حقوق منو شکسته هم کمر ارزشهای واقعی دین !!!!!!!
یعنی می گید اونا بهایی بودند و من ندونستم !!!! یعنی من برای بهایی ها دلسوزی کردمو و ندانستم ، که دچار همچین بلاهای شدم ؟
پارسال همین که ماه مبارک تمام شد دچار یه بلایی وحشتناک شدیم که من ناچار شدم یه کار غیرمتعارف برای اطلاع رسانی انجام بدم . گفتم اقلا یکی بدونه . احساس کردم در آن لحظات وحشت و اضطراب اون فرد تنها کسیه که می تونم بهش اعتماد کنم . تو چه می دونی از اون روز ببعد ما چه کارهایی انجام دادیم که دوباره به اون بلای ظالمانه دچار نشیم .
شما فکر می کنی اونایی که حاضرن این بلاها رو سر ما دربیارن چه دینی دارن ؟ غیر اینکه بهایین ؟ چکار کنم که نظر جانباز م ر ک رو عوض کنم . دلم می خواد با صدای رسا درباره تمام سالهای عمرم فریاد بزنم . اما جانباز م ر ک تو یه متنی که برامون نوشت دهان منو بست . اگه کسی مومن باشه که نباید تو پرونده اش جفای به یه جان باز دیده بشه . نباید جفای سکوت به روزگار یه جان باز دیده بشه . بهشون گفتم سکوت معنادارشون تو این دنیا با گرز آتشین ماموران جهنم شکسته خواهد شد . اصلا یه چیز بگم چندش آورترین کاری که جدیدا به اسم دین و شهدا دیدم باعث شده بگم درسته آدمای بد در پوشش فریبنده و جذاب دین کارایی می کنند اما همشون ذاتا بهایین و خلاص !!!!!!!!
قنبر عزیز شلوغش نکن .
حمید عزیز حرف دلش رو نوشت و کمی هم تجربه شاید ؟
از نظر من هیچ فرقی میان کافر با کسی که کل ایثارگران رو وصله نچسب انقلاب و دفاع و ایران میدونه نیست .
کافر بدین معنا که ضدیت ذاتی به اصل انسانیت و.حرمت وجودی و وجوبی انسان رو دارد .
کافر رخ زیبای مه رویان رو هم داشته باشه ... در ذاتش نفرت وکینه علیه شیعه را همراه دارد .
بهایی ها همشون موذی و کثیف هستند
می خوام یه توصیه ای به بچه هام بکنم خداییش ناراحت نشیدا . به خودتون نگیرید . این ادبیاتیه که اینجا یاد گرفتم . یعنی جملات منو می نویسید اما هیچ کس به گردن نمی گیره که خودشه ؟
بچه های گلم که از من ترسیدید لطفا راس ساعت نه شب اینجا جمع بشید . خدا می دونه مطلب مهمی می خوام بهتون بگم .
دوستان ، بچه های خوب فاش نیوز و جانباز م رک
متاسفم سر قرار نیومدم ؟
بعدا دلیلشو به حاجی می گم .
اون وقت متوجه می شید من تا کجا فکر می کنم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi