شناسه خبر : 45549
دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضورشورانگیز جانبازان مدافع حرم در مسابقات جانبازان

به گزارش خبرنگارما، به پیشنهاد انجمن جانبازان نخاعی و موافقت کمیته برگزار کننده این جشنواره، چهار نفر از جانبازان مدافع حرم افغانستانی لشکر فاطمیون که سه نفر از آنها از ناحیه گردن دچار ضایعه نخاعی شده اند...

فاش نیوز - همزمان با مولود میلاد پربرکت حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز و در روز برگزاری اولین جشنواره فرهنگی - ورزشی "راست قامتان"، که به همت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انجام شد، حضور چهار نفر از مجروحانِ نخاعی از لشکر فاطمیون که در نبرد با عناصر تکفیری و داعشی در سوریه مجروح به درجه جانبازی نایل شده اند، گرمی خاصی به فضای حاکم بر مسابقات بخشید.

به گزارش خبرنگارما، به پیشنهاد انجمن جانبازان نخاعی و موافقت کمیته برگزار کننده این جشنواره، چهار نفر از جانبازان مدافع حرم افغانستانی لشکر فاطمیون که سه نفر از آنها از ناحیه گردن دچار ضایعه نخاعی شده اند، در حین برگزاری مسابقه به داخل سالن وارد شدند که با تقدیم شاخته های گل و البسه ورزشی، مورد استقبال جانبازان دوران دفاع مقدس قرار گرفتند.

فضای ورزشی حاکم بر مسابقات با ورود این جانبازان مدافع حرم، حال و هوای دیگری به خود گرفت، به گونه ای که تا دقایقی فضای سالن مسابقات دگرگون شد و حتی جانبازانی که در حال رقابت و مسابقه بودند، با رها کردن مسابقه به استقبال و عیادت آنها رفتند که می توان به صراحت اذعان داشت که از بهترین برنامه های ابتکاری وشورانگیز بود که در مسابقات اینچنینی انجام گرفت.

همچنین سردار "اشتری" فرمانده ناجا بر بالین تک تکِ این میهمانان ویژه حاضر شد و با اهدای هدایایی آنان را مورد تفقد قرار داد.

این گزارش حاکیست، جانبازان مدافع حرم لشکرفاطمیون تا پایان برنامه و اهدای جوایز میهمان این جشنواره بودند و نهایتا" با بدرقه جانبازان و مسوولین برگزاری جشنواره به اقامتگاه خود بازگشتند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
برنامه جالبی بود. من چون در انجاحضورداشتم از مظلومیت این عزیزان متاثرشدم.
کاش میتوانستیم برایشان کاری انجام بدهیم.
از برادرمان جانباز (مصطفی مسعودی) که هماهنگ کننده حضور این مجروحان در این برنامه بود واقعا تشکر می کنیم. خدا خیرشان بدهد و سلامتی را به این بزرگواران بازگرداند.
مرحبا.
خیلی قشنگ بود. بذار روحیه این بندگان خدا افزایش پیدا بکنه. از خدا میخوان سلامتی و شفای خودش را شامل حالشون بکنه.
از فاش نیوز و متولی برنامه جانباز مسعودی هم متشکرم
دم مسوولین گرم بخاطراین برنامه خوب. مخصوصا مسوولین نروی انتظامی و شخص سردارسرتیپ اشتری که سنگ تمام گذاشتند.
از مسوولین انجمن جانبازان نخاعی هم بایدتشکر کرد مخصوصا بادعوت از میهمانان غریب کشورمان که البته مظلومانه در اطراف ما زندگی می کنند. و هم مارا روحیه بخشیدند و هم برای خودشان حضوردراین برنامه خوب بود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi