شناسه خبر : 46095
چهارشنبه 12 خرداد 1395 , 16:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استخدام فرزندان ایثارگران در دستگاهای دولتی

در رابطه با استخدام یکی از فرزندان در دستگاهای دولتی مربوطه چون اعلام کرده اند  که حتما شخص باید بازنشسته شود چه تضمینی  وجود دارد ؟

ج – به استناد ماده 48 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت فرزند یکی از کارکنان شهید ، جانباز بیست و پنج درصد و بالاتر و آزاده همان دستگاه می تواند در دستگاه محل خدمت پدر مشغول به کار شود و حتما ایثارگران قبل از بازنشستگی پیگیری و اقدام نمایند.

این ماده قانونی همچنان به قوت خود باقی است . لکن در تبصره 2 ماده 21 قانون جامع اشاره به بازنشستگی یکی از ایثارگران و استخدام یکی از فرزندان ایثارگران شده که در استعلامهای انجام شده اعلام گردیده منظور این قانون این نیست که فرزند همان ایثارگر استخدام شود و این می تواند شامل فرزند ایثارگری غیر از ایثارگر شاغل همان دستگاه باشد. این بهانه ها فقط برای  تاخیر انداختن در اجرای قوانین ایثارگران  وعدم اجرای این قوانین  در دستگاه هاست که توسط عده ای انجام می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi