شناسه خبر : 46117
پنجشنبه 13 خرداد 1395 , 13:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضدیت واضح با ارزش ها

محسن ناطق- در آستانه تصویب برنامه ششم توسعه کشور در مجلس جدید هر دولتی با قول های دلفریب رای مردم را کسب کرد به وعده های انتخابات عمل نکرد و راه خود را رفت. دولت علیرغم فروش روزانه 4 میلیون بشکه نفت که تقریبا معادل فروش دولت قبل است و افزایش بیش از 10 برابری قیمت خدمات دولت و حامل های انرژی و چند برابر شدن مالیات و بسیاری از درآمدهای متفرقه و افزایش 1000 میلیار تومن به بودجه بنیاد هنوز با خزانه خالی مجبور است حق و حقوق ایثارگران را قطع کند.

 آنچه واضه و مبرهن است گرایش غربی مسئولان و ضدیت با ارزش های انقلاب اسلامی میباشد. هیچیک از مسئولین کشور در برابر ضدیت و هجمه بعضی مسئولان به ارزش های انقلاب اسلامی واکنش ندارد لذا آن بالا بالاها در رفاه و امنیت کامل نشستند و اعتناعی به وضعیت اسفبار و تاسف انگیز ایثارگران بی پناه در مقابل هجمه آن عده مسئولان غربگرا ندارند.

 در قوه قضاییه نیز علیرغم استخدام صدها قاضی و دادرس و حفظ شورای حل اختلاف و با توجه به نفوذ انواع کارچاق کن در شبکه مافیای عنکبوتی فساد متاسفانه افرادی بطور آشکار به ارزش های نظام اسلامی بی احترامی و هتک حرمت می کنند که از حمایت و پشتیبانی افراد با نفوذ و مولتی میلیاردر برخی مسئولان سیاستمدار برخوردار هستند. تبلیغ ضدیت با ارزش های نظام اسلامی و اهانت سیاسی به عاشقان دین و میهن نهادینه شده و در قالب اظهار نظرات سیاسی و دلسوزی خاله خرسه برای کشور آزادانه فعال و جریان دارد.

 حکومت انقلاب اسلامی مورد درخواست عموم مردم است لذا عده ای انگشت شمار که بطور آشکار و علنی بوق ضد انقلاب و ضدیت با ارزش های نظام هستند طوری وانمود کردند که از طرف تمام مردم با انقلاب اسلامی مخالفت دارند. علی ایحال ادامه وضعیت فعلی از سه سال قبل با حمایت کشورهای غربی دشمن انقلاب اسلامی و عملکرد مظلوم نمایی و افراطی اصلاح طلبان به شدت دل آزار شده، نیازمند پاسخ اسلامی و قاطع همچون قیام نهم دی ماه دارد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
این ساز ازاواخر ده شست کوک شد همه خودشونو بخواب زدن بجز رهبری که مدام تذکر دادن کسی نگرفت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi