شناسه خبر : 46186
یکشنبه 16 خرداد 1395 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما را از ارتش به بنیاد فرستادند!

جانباز 70 قطع نخاع هستم ما را از ارتش به بنیاد فرستاده اند از آن روز مشکلاتم شروع شده خصوصاً در مورد درمان حالا که پا به سن گذاشتیم و هزار جور مشکل درمانی داریم این کار اشتباه را انجام داده اند من 15 روز از این بیمارستان به آن بیمارستان پاس کاری می شدم . با دفتر چه نیروهای مسلح در بیابان هم خدمات می دادنند چطور می شود به حال سابق برگردد؟


ج- حسب قرائن سرباز وظیفه هسیتد. برابر ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران جانبازان وظیفه از کارافتاده کلی مشمول قانون حالت اشتغال حقوق و مزایای خود را از بنیاد شهید دریافت خواهند کرد و بر اساس این ماده قانونی ، شما  به بنیاد منتقل شده اید.
در اصلاحیه مصوب اخیر مجلس چنانچه به تایید شورای نگهبان برسد ایثارگران نیروهای مسلح از انتقال امور درمانی آنان به بنیاد استثناء شده اند که باید  منتظر نظر شورای نگهبان باشیم.

اینستاگرام
باسلام من آزاده وجانباز25%سربازارتش هستم که سازمان تأمین اجتماعی ازبابت 14ماه و3روزمدت خدمت سربازی من که کلادرجبهه بوده مبلغ نوزده میلیون ریال جهت احتساب به سوابق کاری طلب نموده خواهشمندم درموردنحوه پرداخت آن ویامعاف بودن ازپرداخت راهنمایی فرمائید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi