شناسه خبر : 46570
چهارشنبه 26 خرداد 1395 , 10:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نسخه پیچی قائم مقام کروبی برای اصولگرایان!


سایت انتخاب یک روز پس از انتشار خبری مبنی بر انتظار کشیدن برخی مدیران دولتی برای دوران پساروحانی، مدعی شد اصولگرایان کاندیدایی بهتر از روحانی در سال 96 ندارند.
انتخاب از قول رسول منتجب‌نیا قائم مقام کروبی در حزب اعتماد ملی نوشت: بهترین تصمیم‌گیری برای اصولگرایان حمایت از روحانی است. علی‌الخصوص برای اصولگرایان سنتی که همیشه سعی می‌کردند یک سری اصول و مبانی را حفظ کنند و از حد اعتدال خارج نشوند.
حجت‌الاسلام منتجب‌نیا گفت: اصولگرایان سنتی اگر خوب فکر کنند، می‌فهمند کاندیدایی بهتر از روحانی ندارند. اما اصولگرایان افراطی باید بروند سراغ کاندیداهایی که هم فکر خود، چه آنهایی که قبلاً رئیس جمهور بودند و سوابقی را از خود به جا گذاشتند، چه آنهایی که کاندیدا بودند یا سمت‌های دیگر داشتند.
احتمالاً منتجب‌نیا در قیاس با کروبی و موسوی، به چنین برآوردی رسیده است.
یادآور می‌شود سایت انتخاب پیش از این با انتشار گزارشی نوشت: برخی مدیران دولتی از همین حالا برای دوران پساروحانی آماده می‌شوند.

اینستاگرام
چرا مغلطه میکنید.او راست می گوید.وقتی به اسم اصولگرایی به اصولگرا واقعی انگ اصلاح طلب میزنید نتیجه اش میشود همین.جناب دکتر روحانی عضو جامعه روحانیت مبارز هستند
درودبراحمدی نژادهیچ ریس جمهوری جای سبزآقای احمدی نژادراپرانکرده ونخواهدهم کرد...........یاعلی مدد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi