شناسه خبر : 47515
شنبه 26 تير 1395 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهامدارانقلاب! داستان عجیبی شده روزگارما...

خانم حسینی نماینده مجلس درنطقی که بایدبه مسایل ومشکلات حوزه انتخابیه اش رسیدگی کندوازمشکلات کشورونوع بدبختی که گریبان مردم راگرفته صحبت کند،به ناگهان ازمیکروفن مجلس سوءاستفاده میکند

رضا امیری فارسانی - خانم حسینی نماینده مجلس درنطقی که بایدبه مسایل ومشکلات حوزه انتخابیه اش رسیدگی کندوازمشکلات کشورونوع بدبختی که گریبان مردم راگرفته صحبت کند،به ناگهان ازمیکروفن مجلس سوءاستفاده میکندوبه دفاع ازپدرش که گویابواسطه موقعیتی که داشته است حقوقهای نجومی دریافت داشته می پردازد و دریک جمله، دورازانتظارهمه میگوید:که پول پدرم به کسی ربطی نداردومافقط سهم مان راازنقلاب برداشته ایم! یعنی اینکه سهامدارانقلاب هستیم وخودشان راصاحبان ومالکان انقلاب میدانندکه دراین ارتباط بایدگفت دخترکِ بی چشم وروچگونه محاسبه کرده که اینهمه حقوق را حق پدرش میداند؟!

آیا پول پیراهن های یقه گرد بابا، پول تیغ هایی که پدرش برای خط انداختن به ریشش، پول تسبیح هایی که طی این سالیان مصرف تظاهرکرده رابرداشته است ویاسهام دیگری هم ازانقلاب طلب کارند که مااطلاع نداریم؟

خانم حسینی چگونه حساب کرده ایدکه سهمتان اینقدرشده؟ 

چگونه وباچه رویی،باچه شرفی،باچه اخلاقی،این حرفها را می زنید؟

اگرسهم شما این پولها بوده، پس سهم دخترشهیدی که روزانه پانصدنان میپزد برای مغازها چقدر است؟!

سهم جانبازی که سی سال است شبهاتاصبح از تنگی نفس، از درد ریه هایی که بخاطر آرامش تو هزینه کرده بیدار است ودرد میکشد! همان شبهایی که شما و پدرعزیزتان ازسنگینی غذایی که خورده اید با شیاطین سروکله میزنید، جانبازِ دربه در، سهم سی سال شب نخوابیدن  و دخترشهید سهم ازخواب پریدن، بی کسی و زارزار گریه کردن خویش را دریافت می کنند!

آیا محاسبه کرده اید چند برابر شما سهم ندارند از این انقلاب؟!

خانم حسینی چرا شرافتتان را با پول معامله میکتید؟ مگرشماچه کار مثبتی برای انقلاب انجام داده اید؟ کدام قطره خون ازکدامین اعضای خانواده ات برای اعتلای انقلاب به زمین ریخته شده؟ کدامین انتظار تلخ را احساس کرده اید که مانند انتظار مادرانِ مفقودالجسد و مفقودالاثر، کمر را شکسته و چشمهای دوخته شده به درب خانه، کم سو و ناتوان کرده است؟

پدر و مادرانی که بیش ازسی سال است چشمشان به درب خانه دوخته شده و گاهی هنگام خروج از منزل کلید منزل را به همسایه و بقال سرکوچه میسپارند تا اگر در غیابشان فرزندشان آمد، به منزل برود و زیر تابش آفتاد و در سرمای زمستان نایستد؟!

کدامین زجر همسرشهیدی را چشیده ایدکه درسن بیست سالگی تنها یاورش را فدای ارزشها کرد و سی سال است حسرت یکروز بودن درکنار همسرش را دارد؟

خانم حسینی بنظرمیرسد وقتیکه دردهای دردکشیدگان وبی ادعای آنها رابا خواسته شما و پدرتان مقایسه کنیم نتیجه اش میشود همان کلام امام راحل که فرمودند: نگذارید مملکت به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

امیدوارم حداقل مردمانی که رای خودشان را تلف و صرف شما کردند به این نتیجه برسند که کارشان فاقد ارزش بوده و مطلب برایشان روشن شود که شما آن مهره دلسوزی که درتبلیغات انتخاباتی تان اشاره میکردید نیستید. این حداقل کاریست که انشاالله مردم فهیم مادرارتباط باشما انجام خواهند داد. 

اما داستان پدرتان و آنچه بعنوان سهم از سرمایه این کشور به ارث برده همیشه ازقدیم الایام بزرگترها به ما گفته اندکه تنها مسئله ای که شوخی بردار نیست و نمیشود آنرا سرسری گرفت خون است! میگفتند خون انسان دامن آدم را میگیرد. 

پدر شما با این عملی که انجام داده بازی کردن، ضربه زدن و خیانت کردن بخون حداقل پانصدهزارنفر از برترین و بهترین جوانان این مملکت است. خدای تبارک وتعالی هرگزخون بندگان صالحش را رهانخواهد کرد.

منتظر عواقب خطرناک این عملتان باشیدکه وعده حق بخصوص دررابطه باخون شهیدان دامان شما را خواهد گرفت و این موضوع خیلی زمان نخواهدبرد.

روزتان بخیرخانم حسینی و دخترآقای صفدرحسینی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام ، ساختن انواع اسلام که مناسب با احوال افراد فاسد با توجه به نوع فساد موضوعی جدید نیست و سالهاست شاهدیم افرادی در مسئولیت های مالی و اجتماعی اقدام به ساختن انواع شرع و احکام اسلامی نمودند که الگو و ریشه در آیین ضاله بهاییت دارد.
ناظر پروژه عمرانی هنگام امضای صورت حساب پروژه ای که از محل بیت المال تامین اعتبار شده میگوید بیست درصد از اعتبار پروژه را بین خودش و پیمانکار تقسیم کرده لذا پولی که از پیمانکار بابت حق کارشناسی و حق نظارت گرفته با رضایت کامل پیمانکار بوده بنابراین حلال است. به این ترتیب این نوع احکام که توسط افراد مسئول ساخته میشود برای توجیه گناه است.
هر سال از اعتبارات جاری و عمرانی کشور انواع سوء استفاده میشود لذا در اختیار گذاشتن امضای اسناد مالی بیت المال به افراد فاسدی که از پیش خودشان احکام اسلام میسازند با توجه به نوع مسئولیت رواج دارد. در بعضی ارگانها ساختن احکام دین بنام آیین نامه اجرایی یا دستورالعمل اجرایی معروف و رایج است. در این وضعیت فیش های نجومی 70 تا 80 میلیونی در مقابل آیین نامه های دست ساز پول خرد است.
بابا اينقدر به مديران زحمتكش گير نديد بگذاريد به ارتزاق از بيت المال ادامه بدن. خدا را خوش نمياد زهر مارشون كنيد. اينها براي اينكه به اين پست ها برسن انواع چاپلوسيها و تملقها را كرده اند ، كرنش و تعظيم كرده اند تا بتوانند روزي بر اين كرسيها و ميزها تكيه بزنند. كدام انسان آزاد و با شرفي را پيدا مي كنيد كه براي يه اختلاس و يا حقوق هاي نجومي حاضر باشه به اين خفت تن بده. نبينيد اينا با كت و شلوار و خيلي بزك كرده جلو مردم ظاهر ميشن خيلي بدبخت و بيچاره اند كه نون حرام به خورد زن و بچه شون ميدن. يك آدم متدين و مومن حاضر است اين كار بكند بايد مثل اينها بي دين و ايمون باشي تا اين كارها را بكني واقعا كار سختي مي كنند و دنياي خودشون رو به ظاهر حفظ مي كنن و آخرتشون را به باد فنا ميدن. حماقت بيش از اين حالا دارن از بيت المال دزدي مي كنند بگذاريد اين حرامخواري مرهمي باشه روز زخمهاي اونا .
سلام ..چرا باید این خانم اجازه داشته باشد از تیبون مجلس از ... پدرش دفاع کند وکسی حرفی نزند ...وبه او بگوید که جانبازان ترکشوموج انفجار ه. وظیفه ارتش سالهاست که صدایشان در نمیاد واز حقوحقوق فراموش شده اند و اگر اعتراضی کنند از بند ب .به بند الف میرسانند وهیچ مرجعی پاسخگو نیست
داره شکر حق اوقات فراغتو که از حقوق پاپاجود بهش میرسیده بجا میاره
سلام.به گفته خانم حسینی نماینده تهران ماسهم خودمان راازانقلاب برداشتیم وربطی به کسی ندارد!فاش نیوز محترم وخوانندگان عزیزوایثارگران دلاورسهم ماکه برای این کشورونظام وانقلاب تکه تکه شدیم وبارهاازجان گذشتیم وجوانیمان رادادیم وامروزآواره وشرمندهیم چیست.؟؟؟؟آیاتیروگلوله وترکش وچوب خوردن ودردهای ناحق .سهم ماچیست؟؟؟.قضاوت باشماسایت محترم وخوانندگان عزیز..بدرود...خدایابدادمابرس.
بی تعارف مشکل نه سیده فاطمه حسینی است، نه اقای صفدر حسینی و نه دیگر مدیران فاسد که در هر دستگاه و ارگانی به وفور وجود دارند، مشکل طرز تفکری است که بر این کشور و مردم حاکم شده است،، مشکل مبارزه کردن و یا مبارزه نکردن با فساد نیست مشکل آینه که آدم سالمی پیدا نمی شود که جای آدم فاسد ه، رو پر کنه،،، وسلام
با سلام ، نماينده مجلس كه در نطق خود گرفتن حقوق نجومي پدرش را برداشتن سهم از سفره انقلاب و بيت المال ، حق خود ميدانند ، پس سهم خانواده هاي شهدا و جانبازان ، خصوصا جانبازان بسيجي كه ٣٥ ساله كه يك ريال هم بابت ايثارگري از سفره انقلاب برداشت نكرده اند ، چي خواهد شد ؟ ايا اين انصاف است؟ وقتي يك نماينده در صحن علني مجلس حقوق نجومي را سهم خود از انقلاب ميداند پس صداي به حق ايثارگران را از كجا به گوش مسؤولين برسانيم؟ تا حق و حقوق قانوني ما را از سفره انقلاب بدهند.
خان حسینی از طرفداران دولت بی تدبیر و نامید ی هستند
حرف حساب
این خانم را باید از مجلیس اخراج کنند چون دله همه دوست داران انقلاب را به درد آورده است
خانم حسینی اگر نمیدانید بپرسید وآویزه گوشتان کنید سربازان حضرت امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری مردان بی ادعا هستند ونخواهند گذاشت خون همرزمانشان خدشه دا شود ونمی گذارند این انقلاب شکوهمند به دست نا اهلان بیفتد ومطمئن باشید تمام این وجوه را باز پس میگیرند ونمایندگانی مثل شما هستند که سالهاست به قوانین ایثارگران رای ممتنع یا مخالف میدهند.خداوند بزرگ از شماها نگذره که تمام فکروذکرتان پایمال کردن حقوق خانواده معزز شهداوجانبازان وآزادگان محترم هستید.
مگه این مجلس دروپیکرنداره؟!مگه اینجا(مجلس)چاله میدون ه؟!پس این رئیس مجلس چیکاره س؟!تریبون رو قطع میکردید،،،به همین سادگی!!!بله به همین سادگی و...!
دوست عزیز اتفاقا گذاشتن حذف بزنه و توجیه کنه حقوق های نجومی رو و خدا میدونه لاریجانی و نمایندگان دیگه چه حقوقهایی میگیرند!
بودجه مجلس ۳ سال پیش به گفته لاریجانی ۶۸۰ میلیارد تومان بود و گفته بود تهمت نزنید و نگید ۷۲۰ میلیارد تومان بوده! خب حساب کنید ۳۰۰ نماینده نفری دو میلیارد تومان میشه ۶۰۰ میلیارد مابقی هم خرج چیزای دیگه شده
خانم حسینی پس سهم جانبازان شیمیایی چقدراست سهم آن دخترشهیدی که بابا ندیده چقدر است
به نام خدای شهدا... به خدا قسم کارهایی که ما میکنیم کوفیان هرگز مرتکب نشدند کدامین کوفی را سراغ داریدو درکدام نقطه تاریخ اسلام نوشته شده که فلان یهودی وفلان کافر بی دینی که امور کشورداری داشت اینگونه دزدی و غارت نمود،من امشب قلمم به خودی خود بروی صفحه میرود این من نیستم این مصلحت خداوند است.که من دراین لحظه شب بنویسم خانم صفدری من سه عمه دارم که هرسه مستاجر وفاقدشغل و درآمد هستند این سه پدرشان برای همین انقلاب تکه تکه شد،می شود مارا راهنمایی کنید که سهمشان چقدراست،می شود محبت کنید و بگویید سهم پدرمن که یک فرزند شهید است وسی سال نشسته می خوابد چقدراست?یا جناب آقای صدقی شما که خودتان وظاهرتان راباشرع مقدس همسوکرده اید شما چرا جناب آقای جهانگیری شما که معاون اول ریاست جمهوری هستید شما دیگر چرا?آیا باهمین توازون دم میزنید،اخیرا یک لیست بزرگ منتشرشده که بالغ برسی نفر دیگر حقوق های300میلیونی می گیرند این خبر آیا قلب نازنین رهبری رابه درد نمی اورد،امشب ای قلم توًقف کن ننویس...این سایت مخاطبانش یادگاران ایاًم بی ادعایی هستند ازتو عاجزانه تقاضا میکنم تودیگر کوفی نباش کلام را دریک سطر ببند..وبنگار که ما از کوفیان بدتر هستیم،ای قلم سکوت کن که من امشب خرابان راخرابتر نکنم وشبم رامبدل به سیاهی ها نکنم عموهای عزیزم مراببخشید همان دختر برادرتان هستم که صدایم برایتان آشناستّ.... والسلام...
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تواست.......عرض خود میبری وزحمت مامیداری
از اول هم معلوم بود دلشون برای مستضعفان نسوخته اومده بودن برای چپاول...
و الا هرکسی طبق قانون مسول هک که باشه حقوقی رو دریافت میکنه که قانون تعیین کرده بگذذیم اومدن دذ قانون ۵ ساله توسعه تبصرا ای اضافه کردن برای پرداخت چنین حقوقهایی به خود و اطرافیان ولی چرا حتی همین قانون نصف و نیمه ایثارگران هم که مجلس تصویب کرده رعایت نمیشه!
مملکت انگار ملک پدرشه که گفنه سهممون رو برداشتیم!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi