شناسه خبر : 47536
شنبه 26 تير 1395 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرعامل بانکی که فیش حقوقی و نامش رسانه ای نشد!

در هیاهویی که این روزها علیه بانک ها و مدیران آن ها به راه افتاده، مدیرعامل بانکی را یافتم که نوع زندگی و اقدامات منحصر به فردش باید بیش از بقیه رسانه ای می شد اما متاسفانه اسم او در میان هیاهوی رسانه ای امروز کمتر شنیده شده است.

فاش نیوز -  در هیاهویی که این روزها علیه بانک ها و مدیران آن ها به راه افتاده، مدیرعامل بانکی را یافتم که نوع زندگی و اقدامات منحصر به فردش باید بیش از بقیه رسانه ای می شد اما متاسفانه اسم او در میان هیاهوی رسانه ای امروز کمتر شنیده شده است.
"حسین اکبری" متولد از خانواده کارگری در سال 1323 و فارغ التحصیل رشته دامپروری که در سال 1350 به استخدام بانک کشاورزی درآمد.
با پیروزی انقلاب و اعلام موجودیت حزب جمهوری، به عضویت حزب درآمد. بعد از فرار بنی‌صدر و تشکیل کابینه شهید رجایی در سال 1360 ه.ش به عنوان مدیر عامل بانک کشاورزی منصوب شد.
او در مدت کوتاه مسئولیت‌اش، با همه وجود نشان داد که در خدمت مردم محروم جامعه و به ویژه کشاورزان است و بنیان ارائه خدمات گسترده به کشاورزان و تولیدکنندگان این صنعت را پایه‌گذاری کرد.
هیچ گاه از کار خسته نمی‌شد و گاهی اوقات بچه‌هایش فقط هفته‌ای یک بار می‌توانستند پدرشان را ببینند.در سال 1360 مسئولیت بانک کشاورزی را عهده‌دار بود، می‌گفت: « من نمی‌توانم در این کارها بمانم، باید کارهای دیگری [ عهده‌دار ] شوم که بتواند مرا [‌برای خدمت بیشتر به عموم جامعه] راضی نماید».
بارها عزم جبهه نمود اما خداوند سرنوشت او را در جبهه دیگری رقم زد و در عاشورای هفتم تیر با پیکر غرق به خون به خیل شهدای انقلاب پیوست.
در بخشی از وصیت‌نامه شهید اکبری آمده است: « ... خدایا مرا بیامرز و توفیق بده که بتوانم با شهادت خود کوچکترین خدمتی به این عظمت تو انجام داده باشم».او در بخشی از وصیت‌نامه خود خطاب به خانواده‌اش چنین توصیه کرده است: « ... وصیت می‌کنم که طبقه بالای ساختمان مال مستضعفان می‌باشد و اجاره آن تعلق به مستضعفان دارد».

اینستاگرام
دیگر ازاین نوع مدیرا ن هرگز نخواهیم دید. خور وخواب وشهوت شده کار مدیران امروزی خدا رحم کند.
توی همین بانک جانباز هفتاد درصدی هست به نام حاج فخیمی که واقعا کارش درسته و از اون نیروهای ارزشیه که در دولت جدید مورد بی مهری آقایون ... قرار گرفته و هرکی میره پیشش واسه کمک و... شده از جیب خودش بش پول دستی قرض الحسنه داده...
خدا حفظش کنه ...
ما که همیشه دعاش میکنیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi