شناسه خبر : 48168
پنجشنبه 14 مرداد 1395 , 13:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران متعلق به هیچ حزب و گروهی نیستند

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران: ایثارگران متعلق به هیچ حزب و گروهی نیستند.

خبرگزاری فارس: ایثارگران متعلق به هیچ حزب و گروهی نیستند

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با بیان اینکه ایثارگران متعلق به هیچ حزب و گروهی نیستند چراکه شأن آنها فراتر از هر جریانی است، گفت: همه جریان‌ها اعتبار خود را از جریان ایثار و از خودگذشتگی می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا یاوند عباسی ظهر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با تبریک آغاز هفته کرامت اظهار کرد: در این روزها حال و هوای شهر آغشته به عطر شهدای تشییع شده هفته گذشته است چراکه هر نوبت که این شهدا تشییع می‌شوند تا یک مدت یک حال و هوای معنوی و خاصی داریم.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با بیان اینکه از فضای استان شناخت دورادوری دارم، گفت: همدان به مانند هر استان دیگری نیست اگرچه استان‌های دیگر نیز در هشت سال دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کردند اما در بین این نقش‌های برجسته نقش‌های ممتازی وجود دارد که استان همدان در این بین مزین به این چنین نقش‌های ممتازی است.

وی ادامه داد: همدان، استان دارالمجاهدین و دارالمومنین است زیرا این استان مملو از وجود ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

یاوند عباسی تصریح کرد: یکی از عواملی که موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود عملکرد مناسب خود ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ابزار فرهنگی و هنری در ترویج و توسعه فرهنگ شهادت است.

وی با بیان اینکه باید زمینه رشد و بالندگی افراد ایثارگر در جامعه فراهم شود، خاطرنشان کرد: در دولت نیز اقدام رئیس جمهور از دیدار منظم و مکرر از خانواده شهدا و ایثارگران می‌تواند سرمشق همه مدیران و مسؤولان کشور در سطوح مختلف باشد تا موجب رواج این فرهنگ در جامعه شود.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران به بیان مولفه ولایتمداری اشاره کرد و افزود: یکی از مولفه‌های ولایتمداری همین است که دولت را در کسب و ارتقای رضایت مردم حمایت و کمک کنیم چراکه هر دولتی که بر سر کار می‌آید مظهر اراده مردم و شناسه جمهوری اسلامی در تمام دنیاست.

این مسؤول با بیان اینکه ایثارگران متعلق به هیچ حزب و گروهی نیستند چراکه شأن آنها فراتر از هر جریانی است، اضافه کرد: همه جریان‌ها اعتبار خود را از جریان ایثار و از خودگذشتگی می‌گیرند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همدان نیز اظهار کرد: وقتی سخن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود وظیفه سنگینی بر دوش همه ماست.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه افزود: قاعدتاً باید بدانیم فرهنگ ایثار و شهادت یک فرآیند است که در باید برای نسل سوم و چهارم انقلاب باید جا انداخت که فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند یک انسان را به تعالی برساند.

وی افزود: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را در ولایتمداری ترجمان و فعال کنیم باید در حوزه اقتصاد مقاومتی میدان‌ها و بسترها را به سمت و سوی ایثار ببریم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi