شناسه خبر : 48172
پنجشنبه 14 مرداد 1395 , 16:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیمان خبرنگاران با آرمان های شهدا در قطعه شهدای رسانه

خبرنگاران تهرانی با شهدای رسانه پیمان دوباره بستند

تهران- ایرنا- جمعی از خبرنگاران رسانه های همگانی روزپنجشنبه در آستانه روزخبرنگار سالروز شهادت خبرنگار فقید ایرنا «محمود صارمی » با حضور در قطعه شهدای رسانه، با آرمان های شهدا پیمان دوباره بستند.

 

به گزارش ایرنا در این آیین خبرنگاران ضمن قرائت فاتحه و نثار گل با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای رسانه تجدید میثاق کردند.
در آیین مزبور که به میزبانی شهرداری منطقه شش تهران انجام شد معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری نیز حضور داشتند.
عظیم بابایی شهردار منطقه شش در این مراسم گفت: خبرنگاران در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همگام با رزمندگان و حتی در پیشاپیش آنان حضور داشتند و ایثارگری کردند.
وی با بیان اینکه خبرنگاران در آن دوران به خوبی رسالت خود را انجام دادند افزود: زمانی که اخبار درست به مردم نمی رسد این خبرنگاران متعهد هستند که واقعیت ها را به گوش مردم و جهانیان می رسانند.
بابایی خاطرنشان کرد: باید از میراث شهدا به درستی پاسداری کرده و امانت دار خوبی برای آن باشیم و آن را به نسل های بعدی بسپاریم.
هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه چند تن از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

اینستاگرام
شهیدا ن عزیزپیمان می بندیم تازند ه ایم پاسدارونگهبان خون شما باشیم .چون کشورماندیون شما وامام شما وایثارگران والامقام می باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi