شناسه خبر : 48298
دوشنبه 18 مرداد 1395 , 08:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چهارمین فراخوان جبهه جهادی شاهد

«جبهه جهادی شاهد» با انتشار فراخوانی از تمامی ایثارگران و دوستداران راه شهدا دعوت کرد در چهارمین اردوی جهادی که در خوزستان برگزار می شود حضور یابند.

فاش نیوز - گمان نمیکنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد.(امام خمینی«ره»)      
وظیفه داریم فقر و محرومیت را در کشور از بین ببریم و به زندگی این قشر بیشتر رسیدگی کنیم، این وظیفه ما و وصیت امام (ره) است... خود حضور یک جوان  مؤمن ،متدین و متشرع در یک مجموعه ی روستائی، در بین جوانان، در بین مردم مظهر مجسم آیه قرآن است. امام خامنه ای(مدظله العالی)        
 
دیگر بار در جهت لبیک عملی به ندای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین در راستای جهاد محرومیت زدائی و رفع غبار محرومیت از چهره مستضعفان، مستمندان و زاغه نشینان که به تعبیر حضرت امام خمینـــی (ره)، ولی نعمت ما هستند، این بار کاروان متخصصین فعالان فرهنگی و علمی جبهه جهادی شاهد در پایتخت هشت سال دفاع مقدس، خوزستان سرافراز حضور می یابد.                                           
از تمام ایثارگران و دوستداران راه شهدا دعوت می شود جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام در چهارمین اردوی جهادی با پنج محور فرهنگی، پزشکی، عمران و سازندگی، آموزش و کارآفرینی به سایت جبهه جهادی شاهد (جهـش) به آدرس: www.jahesh.net  مراجعه نمایید.
 
زمان ثبت نام:  ۱۶ لغایت ۲۲ مرداد ۱۳۹۵   
زمان اردو:  ۱۰ لغایت ۱۴ شهریور ۱۳۹۵  
 مکان اردو: خوزستان، ایـذه، بخش سـوســن
کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi