شناسه خبر : 48366
سه شنبه 19 مرداد 1395 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برداشت شما چیست؟!

جانباز شیمیایی 1- از میراث بد گذشته هم بگویید

 بگم بگم ادبیات (شوخی )مردم ایران است. وقتی می‌خواهند کسی را به جدی و یا شوخی تهدید به افشاگری کنند می‌گویند: " بگم، بگم."
در خرداد 92 مردم به روحانی را دادند تا فضای تهمت و بگم، بگم به پایان برسد و به جای آن قانون در کشور حاکم شود.
نمی‌شود از بگم، بگم‌های احمدی نژاد خسته باشیم و از روحانی بخواهیم بگم، بگم‌ها را تکرار کند. روحانی باید روحانی بماند و اجازه بدهد قانون و مردم قاضی کارهای این دولت و گذشتگان باشند. باید رسم غلط افشاگری‌ها به پایان برسد.
بگذاریم رسم روحانی نهادینه شود و شیوه احمدی نژاد به تاریخ بپیوندد. 8 سال مردم از دعواهای سیاسی خسته شده بودند بگذاریم رسم چهار سال روحانی برای سال‌ها ادامه پیدا کند. حتی اگر عمر دولت روحانی همین 4 سال هم باشد، پایان سنت بگم بگم از بزرگ‌ترین دستاوردهای دولت روحانی است.
یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری باقی است و نمی‌شود روحانی کارهای کشور را به امان خدا رها کند آن هم در زمان مهم دوران پسا برجام و شروع کند به پاسخ دادن به این مکلا و آن روحانی.

 در انتخابات خرداد 92 رای به روحانی داده شد تا گفتمان احمدی نژاد تکرار نشود. پس کاری کنیم تا آن روزهای تلخ دوباره تکرار نشود.
در دوره هشت ساله دولت احمدی نژاد بیش از 700 میلیارد دلار درآمد نفتی داشته ایم، مجموع درآمد نفتی کشور در 70 سال منتهی به سال 1357 برابر با درآمد نفتی سال 1390 بود. در 70 سال پیش از انقلاب مجموع در آمد نفتی کشور 110 میلیارد دلار بود در حالی که در دوره احمدی نژاد تنها در سال 1390 درآمد نفتی کشور به 110 میلیارد دلار رسید.  

  افزایش شدید شکاف طبقاتی، شکل گیری یک طبقه رانت خوار نوکیسه، فساد الگوی مصرف، تناقض در سیاست های اعمالی و اعلامی، از بین رفتن رشد اقتصادی و رسیدن به رشد منفی و گسترش بی سابقه فساد اقتصادی در شریان های سیستم اداری و اقتصادی کشور را از آفت ها و پیامدهای منفی دوره هشت ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد بود

شکل گیری یک طبقه نوکیسه منتفع از سیاست های اقتصادی دولت احمدی نژاد را دارای عواقب و پیامدهای جدی برای کشور داشت و ثروت این طبقه نوکیسه به هیچ وجه قابل مقایسه با ثروت پیشینیان نیست. اینها در آن دوره از بانک ها بی حساب و کتاب وام می گرفتند و با پایین آوردن نرخ بهره بانکی با وجود تورم بالا در کشور، در واقع نه تنها به یانک ها بابت تسهیلات دریافتی سود نمی دادند، بلکه ماهانه حدود 1.5 درصد هم از محل تفاوت نرخ تورم با نرخ بهره بانکی سود می کردند.

این طبقه نوکیسه شاید بیش از 200 هزار خانوار نباشد، اما به قدری در دوره قبل ثروت در دست خود تجمیع کرده است که امروزه صدها میلیارد دلار ثروت دارند؛ البته به کار گیری ثروت اینها می تواند گره رشد اقتصادی کشور و خروج از رکود را حل کند اما مشکل اینجاست که این طبقه نوکیسه به رانت خواری عادت کرده است و در شرایط برابر و در فضای قانونی و شفاف حاضر نیستند سرمایه گذاری کنند و انتظار دارند برای سرمایه گذاری،دولت به آنها رانت دهد.

دولت قبل با دادن شعارهای تند و تیز کشور را به تقابل با دنیا و تحریم کشاند و در واقع این گونه پرونده برنامه هسته ای کشور به شورای  امنیت وبه سمت تحریم ها هل داده شد تناقض بین شعارها و سیاست های دولت سابق را از دیگر آفت ها و پیامدهای منفی دولت سابق بود در ظاهر شعار های تند علیه برخی کشورها می دادند اما در عمل بر خلاف آن شعارها با سیاست هایشان کشور را روز به روز و بیش از گذشته به همین کشورها وابسته و در برابر اقدامات آنها آسیب پذیر تر می کردند/

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
این جواب اقای بهمنیار در ستون مقاله ویاداشت بوده(سخن گفتن با رئیس جمهور صد تناقض دارد)که بعد از چند روز در ستون بی ویرایش چاپ میشود ولی ادب حکم میکند همیشه اخلاق مدار باشیم وبرای مخالف نظرمان هم همانقدر حق ازادی بیان قائل باشیم چرا که مسبب نایسامانی وبی اخلاقی وهزران معضل دیگر در این مملکت عدم تحمل نظر مخالف است
اینهایی که نوشتی کپی از چند سایت دیگست ! که تازه دو روزه نوشته شده !

از معلومات خودت و دولت تدبیرت چی داری بگی. آخر برجام چی شد ؟ لطفا از سایتهای دیگه کپی نکن چون شما متخصص کپی کردن از سایتهای دیگه هستی .
برجام چی شد ؟ اشرافیت زیاد شد یا کم.؟ گرسنه زیاد شد یا کم ؟ تویه کمیسیون به شما احترام بیشتری گذاشتند یانه ؟ چقدر فکر میکنی سال دیگه به حقوقت اضافه شه ؟اصلا اضافات امسالو.گرفتی ؟ الانه مرغ کیلویی چنده ؟ سکه ده روز پیش یه تومن بود چطور یهو شد یک و صد شش ؟ چقدر خوشبینی به این مسؤلین ؟ فحشا کجاست ؟ از میدون ولیعصر اومده تا ته خانی آباد نو , شما کجایی ؟ سهمیه خودرو بنیادت کجاست ؟ چند سال دیگه میتونی از جیبت پول اسپره اضافیتو بدی ؟ از پار سال تا امسال تابستون دارو سی درصد گرونتر شده شما کجایی ؟تهرانی یا ممد آباد ممسنی ؟ پارستل برنج کیلویی شش تومن بود . امسال دوازده ونیم , حالا کجایی ؟ دوازده درصد به مستمریت اضافه کردند سی و پنج درصد گرفتن ، تعریف کن حالا کجایی ؟ پارسال فساد اداری و فحشا و دزدی و ارتشا چقدر بوده ؟ فکر میکنی امسال چقدره ؟ چرا تو جاده شمال علنی زنان بی عفت کنار جاده با تاپ و شلوار جین میرقصند ؟ فکر میکنی دارن بهت احترام میزارن یا دهن کجی ؟ بعنوان یه جانباز ,, یه انسان متفکر نو اندیش ,, بعنوان یک اصلاح طلب دو آتیشه هشت سال پیش احترامت بیشتر بود یا الان ؟ خوب خودتی و وجدانت از روی غرض و غیض و عصبی بودن جواب نده , با لا غیرتا بشین فقط فکر کن . الانه که یقه پاره میکنی کدومشون بعدا بهت میگن ,, بابا ایول الله دمت گرم .
اقای عزیزی که حتی جسارت ندارید اسمتان را بنویسید خوب مقاله را بخوانید اصلا از من نباشد چرا اینقدر اشفته حال شده اید حقیقت تلخ است من اصلاح طلب نیستم ولی تندروی های امثال شما ودلواپسی های جناحیتان وعملکرد 8 ساله تان بود که روزگار مردم را سیاه کرد و رای مردم را از دست دادید به ما در همین سایت انگ ضد انقلاب وهر چه خواسته اید زده اید فقط چون مثل شما نمی اندیشیم مسبب تمام این مشکلاتی که برشمردید انحصار طلبی شماست کاش روزی به خود بیایید که دیر نشده باشد
ادب وقانون زماني اقتضا مي كند پاسخ به مطلبي متناسب با مطلبي كه به آن پاسخ داده شده منتشر شود كه پاسخ را مخاطب داده باشد
به به جناب ظریفت !!!! در نبود ما چقدر مشغولیات داشتی جناب !!!!

دم از جسارت زدی ؟ مثلا الان شما اسمت رو نوشتی ؟ بیراهه نوشتن بدتر از ننوشتنه .
من اسمم رو ننوشتم گناه یا جرم یا کم جرأتی نیست ,,,,,,,,,,,,, شما دوتا جرم انجام دادی ,,,,,,,,,, هم اسمت رو ننوشتی هم از مستعار نچسب استفاده کردی . چرا نچسب ؟ چون یه جانباز باید با ظریفت باشه و فقط جواب سوالهایی که کردم رو بده نه سریع شروع کنه منفی پشت منفی . که چی بشه یعنی اینهمه آدم بیکار فقط نشسته کپی سایتهای دیگه رو ببینه ؟ بعد در مقام قضاوت مثبت منفی بده ؟ آقا جان از شما چند تا سوال کردم . با جنبه پاسخ بده .
من هویتم را جناب اقاب ساقی کامل میدانند وخیلی از عزیزان کامنت گذار سایت با من در ارتباط هستند خواستید اقای مجهول شماره ام را از اقای ساقی عریر بگیرید
اقای با ظرفیت عزیزشما سئوالی نپرسیدید در اصل جواب داده اید وانهم از سر عصبانیت حتما اگر شما این مدت نبودید پس خودم به خودم منفی داده ام هویت من برای سایت ومدیرش جناب اقای ساقی عزیز کاملا هویداست وچندین نفر از کامنت گذاران سایت با بنده در ارتباط هستند پس ناشناخته نیستم انگار قاضی ویا بازجو تشریف دارید که برای من جرم ردیف میکنید کسانی که با منطق نظر بدهند ومحترمانه مثل اقای قنبر عزیز حتی در مخالفت با بنده از ان استقبال میکنم
خوبه دیگه فکر کنم متوجه شدی که نباید با کپی کردن مطالب سایتهای دیگه و هو چی بازی در آوردن و خود زنی و دیگر زنی کلا مطلب قابل توجه ایی نمی تونی بنویسی .
اگه بازم ادعای متفکر اصلاح طلب دو آتیشه رو داری از حسنات و مفاخر دولت فخیمه بنویس که یک به ده چه کارا کرده , بشرط اینکه خود زنی نکنی . یه مطلب چاق و چله در مورد دیپلماسی دگر گرای بگم بگم بنویس .
مثلا راجع به جانباز بیست و.پنج درصدی که همین امروز در شورای شهر تهران بخاطر عدم تمدید قرارداد دکه میوه فروشیش با بنزین خود سوزی کرد بنویس . چطوره ؟
یا از دست آوردهای برجام و دستآورد های فیشهای نجومی در سال نود پنج بنویس البته بدون کپی از سایتهای دیگه .
یا می تونی هر جای دیگه که از مغز خودت تراوش کرده بنویسی تا ملت حال کنن . منتظرما !!!! میخوام نفر اول سایت بشی .
برادر عزیزم جانباز شیمیایی 1 سئوال کردی : برداشت شما چیست؟
در پاسخ به سئوالت در ابتدا تحلیل روز سیاسی شما را تائید می کنم اما آنچه موجبات نگرانی بنده است سخنان مدتی پیش آقای احمدی نژاد است که در آن وعده یارانه بیشتر را به عموم مردم داد و بیم می رود با این حربه دوران احمدی نژاد تکرار شود .
چرا مردم فکر می کنند با یارانه بیشتر سفره آنان پر می شود؟
آیا نباید تبعات این تزریق نقدینگی به اقتصاد کشور مورد ارزیابی قرار بگیرد؟
آیا دوران تحریم ها دوباره تکرار نخواهد شد و ما تا چند صباحی پس از آن دیگر قادر نخواهیم بود یک بشکه نفت بفروشیم ؟
و هزاران آیا دیگر ...
طبق نظر سنجی ها احمدی نژاد در روستاها بیشتر از شهرها کسب رای خواهد نمود و آیا روستا نشینان از طبقه محروم جامعه نیستند؟
تا یکسال دیگر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده روشن خواهد شد و روشن است چه کلینتون بیاید و چه ترامپ مانند اوباما با ایران برخورد نخواهند کرد و برجام در آینده ای پر از ابهام قرار خواهد گرفت هر چند ما با دنیا توافق کردیم نه فقط آمریکا اما بانک های بین المللی از ترس جریمه های خزانه داری آمریکا از معامله با ایران طفره می روند .
حال اگر برجام پاره شود و احمدی نژاد نیز رئیس جمهور چه بر نسل آن زمان می آید؟ اگر فقط جواب همین سئوال را دریابیم بقیه سئوالات نیز پاسخ خواهند داشت.
قنبری وفای عزیز سلام شما ستاد بنده هستید برداشت شما چیست سئوال من نبود سئوال سایت است من هم با نطر شما موافقم ترامپ هم یک تندرو به تمام معناست ما چندین سال است چوب تند روی را خورده ایم از هردو جناح واین وضع مملکت ماست نهادهایی که پاسخگو نیستند نظارت ناپذیرند مافیای رانت وپولشویی راه انداخته اند اری مردم زیر خط فقر زندگی میکنند واینها مشغول سیاست بازی هستند وحالا شده اند کاسه داغ تر از اش ودلواپس
دلاور اول که دولت سازندگی اومد ... دیدید چطور گندش دراومد !
بعد دولت اصلاحات اومد ... دیدید چطور گندش داومد
بعد احمدی نژاد اومد ... اونم موفق نبود
بعد حکومت داری به روحانی با تز دولت امید رسید ... دیدید چطور قلب ابهت ایران اسلامی رو سیمان کرفتند ..
بیست سال در مقابل هشت سال ...سهم احمدی نژاد چقدره ؟
یه کم انصاف ازت انتظار دارم ؟ احمدی نژاد بد ... باشه ؟
وجدانا باند مافیایی رو چه کسی راه انداخت ؟
اقا یا خانم شما هم مثل دولت تدبیر امید اصل رها کرده و فرع را گرفتید چون کپی است نیاید حرف حق را گوش کرد شما از دستاوردهای برجام بگوئید چی به مردم رسید همه اش تبلیغ در واقیعیت هیچ عاید مردم نشده ....
آقايان شما ودولت تدبير واميد إشكاليتان اين است كه بدون اينكه خدا را درنظر بگيريد دل به كدخدا و لطف وإحسان او بسته ايد. اگر واقعا ما بخواهيم خوشبيني آمريكا عمل كنيم كلاهمايعملون پس معركه است. احمدي نژاد هم آخر كارش زماني خراب كرد كه ترس از آمريكا افتاد به دلش و از متن مردم جدا شد. از كساني كه با نام و عناوين مختلف ايثارگري مواضع ذلتبار و دوراز انتظار ميگيرند تعجب مي كنم حضرت أمير مي فرمايند يك بار ذلت به روزگاران عزت نمي ارزد. حزب الله واقعي مي جنگد و مي ميرد ولي ذلت نمي پذيرد. شايد عده اي ترس و جنوني خود را پاي مردم بنويسند وفريادشان بلند شود كه مردم مشكل دارند و.....اما به اينان بايد گفت اين پشت مردم قايم شدن است چراكه اگر ما مدعيان مواضع بزدلانه بگيريم و به ذلت راضي باشيم ودل ملت را خالي كنيم واي به حال عموم مردم. واقعا خفتبار است دل خوش كنيم به اين كه كدام سگ زرد يا برادرش شغال رئيس جمهور آمريكا مي شود! اگر قرار است اينطور باشيم پس اين شهدا وجانبازان در عراق وسوريه و ....چرا ....
ما که از نظر شما مواضع ذلت بار داریم لاقل جسارتش را داریم که با نام همیشگی ودر کمال عزت نظرمان را بگوییم در تعجبم حتی میترسید اسمتان را بنویسید شما را چه میشود حزب الله واقعی منطق دارد وبا عقل تصمیم میگیرد نه با احساس
درود خدا و شهيدان بر آقاي بهمنيار كه باوجود جانبازي و مشكلات مالي ومعيشتي زياد باز هم عزت خود را حفظ كرده و دشمني را بدرستي مي شناسد. مظلوميت امام وخط امام در اين دوره اين است كه عده اي خود را ظاهرا به ايشان مي چسباندند ولي ذره اي از غيرت انقلابي و استكبار ستيفي او در آنان نمانده است
یعنی ما که نظرمان با ایشان مخالف است سرمایه دار هستیم برای طرز تفکر شما متاسفم

...

نوشتی :

درود خدا و شهيدان بر آقاي بهمنيار كه باوجود جانبازي و مشكلات مالي

ومعيشتي زياد .

...

بنظرم .

این عزیز کارمند بنیاد است .

مشكلات مالي ومعيشتي زيادش کجا بود .

الکی یه چیزی می نویسی .

و بعد هم می خواهی نتیجه بگیری که بچه های جبهه به حقوق ومعیشت

نیاز ندارند

و باید متشکر فقرشان باشند و بهار اومد بنویسند .

توبه چیز خوبی است .

...

من سئوالی از حضرات دلواپس وعزت مدار که ما رابزدل خطاب میکنند دارم دقت کنید پای مباحثی نظیر نوشته من واقای بهمنیار واقای قنبری وفای عزیز وحتی اقای ناطق پیش میاید عده ای حتی نظراتشان را هم با لکنت ویا بی نام مینویسنداقای بهمنیار عزیزند ولی سئوالم این است مگر ما چه گفته ایم ایا اظهار نظر سیاسی اینقدر هزینه دارد ویا ما خود سانسوری میکنیم واقعا برایم جای سئوال دارد حتی انها که خود را حزب اللهی میدانند از این قاعده مستثنا نیستند وبدون اسم به میدان میایند انوقت من نوعی را بزدل خطاب میکنند؟!!
ووووی ؟؟ این چیه فرستادی گلم ؟
جانباز شیمیایی عزیز شما هم به این نوشته ها معتقد هستید ؟ یا واقعا با دید باز و تحلیل شرایط واقعی حاکم بر جامعه از رییس جمهور حمایت کردی ؟
عزیزم بگم بگم یه نوع تهدید بود که خاطی ها دست و پاشونو جمع کنن . اما در سایه حمایتهای شما خاطی ها جری تر شدند و معلوم شد احمدی نژاد خیلی هم اشتباه نمی کرد .
من یه سر سوزن روزگار احمدی نژاد را تجربه کردم . خواستم مدارک مستند از خاطی ها نشون بدم به افراد ادعا دار . اما منو تقبیح کردن و به حرفم گوش نکردند . حالا خاطی ها هم ول و آزاد هر چه دلشون می خواد می کنند ؟
ازت انتظار نداشتم .
دلاور هر کسی خطای عملکردی داره . اوج خطای احمدی نژاد این بود که مقابل رهبری قرار کرفت . اونم دلیل داشت . مغزش هنگ کرده بود ! نمی دونست داره چکار می کنه ؟
ولی بگو چرا ؟
چون ادعا دارها هر کی برای دل خودش یه دستور می داد و از ش یه توقع داشت . آخه هر ادعا داری بالاخره دستش یه جور با خاطی ها تو یه کاسه است . احمدی نژاد بریده بود . متوجه ای بریده بود .
اما جناب روحانی خیانت کرد . خیانت .
فرق بین اشتباه تا خیانت زیاده !
قنبر عزیز سلام من ارادت دارم گرچه ممکن است اختلاف نظرهایی داشته باشیم اما من هم هر دوجناح سیاسی را مسئول مشکلات موجود در کشور میدانم اما در مورد بگم بگم منظورم رعایت اخلاق اسلامی است از همه شما مثل ما درد کشیده ای وعزیز ولی ایا اختلاف نظر عیب است ایا باید به خاطر ان دیگران را شماتت کرد من میخواستم مسائلی را بازگو کنم حیف در ستونی این نوشته درج شده که زیاد به چشم نمی اید اما به هر حالم عزیز دل با کمال احترام برای نظز شما خیانت ریس جمهور را قبول ندارم چرا که اگر اینگونه بود رهبر مملکت بیشتر از هر کسی به این موضوع حساسیت دارد تازه چه خیانتی است که عربستان وامارات وقطر واسراییل غاصب همه با برجام مخالفند وعربستان کلی خرج میکند که به ما ضربه بزند پس موضع مذاکره عزتمندانه بود وبا تایید شخص اول کشور ایا ما اگر خودمان را ولایی میدانیم باید چند گام از رهبر مملکت جلو باشیم !!؟
جانباز شیمیایی دلاور اختلاف و انتقاد عیب نیست . نا حق گویی و بی انصافی مذموم است .
فرمودی رعایت اخلاق اسلامی ؟ حرفت برام جدید نیست . در مورد مسائل مهم جامعه اسلامی باید علی وار در جنگ خوارج شمشیر کشبد ! این نظر منه ... خلاص !
اما ...
جناب روحانی خیانت کرد و درش شکی نیست . این دلیل نیست که چند کشور کور و‌کچل مرتجع عرب با برجام مخالفه . مهم اینه که سران استکبار موافقن و آواز خر کیفی می خونن .تازه مقام رهبری بارها نقدهای تندی بر این موضوع توافقات ایراد کردند .
معلومه که قنبر باید چند گام جلوتر از رهبر باشه . این موضوع از بدیهیاته . خواهشا فردی مثل شما نباید مفهوم کلی این بحث را این طور مخدوش کنه !
اگر رهبری واکنش صریح نشان نمی دهند برای این است که انتظار دارند من و شما مالک اشترش بشیم . والا کیه که ندونه دور و بر آقا همه از جماعت جاهل مسلک ابو موسیایی پر شده که به عمرو عاص اطمینان دارند . که مجبوره شمشیرشو چپ و راست بگردونه !
زشت نیست این برای ما ولایی ها که تو فضای مجازی عرضه افسر آقا بودن هم نداریم .‌آخرش ته کارمون بوی گند هوای نفس رو میشه حس کرد ؟
من دوست دارم اما هر چقدر هم تنها بشم بازم دستمو می کنم تو چشم کسی که ادعا داره ولی از موقعیت به نفع خودش استفاده می کنه !
حقیقتش شهدا ازم خواستن یه کم تو این سایت با آرامش بیشتر حرکت کنم .... چرا ؟؟
حالا بعدا می فهمی گلم . فعلا باید آرام آرام حرکت کنم . والا جوابی بهت می دادم که نگی ‌چرا مطالب در این ستون درج شده ؟
شما اگه حرفی مستدل داری بفرما .. کاریت نباشه ما اونو کجا می بینیم . پس به نظر می رسه اهدافت از نوشتن در سایت داره رنگ و بوی مادی می گیره ... ؟؟
آخرین جملاتم ...
شخص اول مملکت خودش صراحتا فرمود من موافق برجام و توافقات نیستم اما اینم کاریه که باید تجربه کنیم یعنی به صورت تلویحی گفت بعضی از شما مردم قدر نشناس از زمان مولا علی ثابت کردید تا سرتون به سنگ نخوره آدم نمی شید .. پس برید جلو تا ببینید که با این برجام های خفت بار هیچ چیز نصیبتون نمیشه !
درمورد خصوصیات احمدی نژاد بعدا در وقتش بیشتر برات می گم ؟
خب . حالا حالت چطوره .؟ امیدوارم خوب باشی .... حواست به سلامتیت باشه ...یاعلی
این بنده خدا بد جوری خود زنی راه انداخته .

چپ و راست به خودش مثبت و به یکی دیگه منفی داده . کلا استعداد و توان نظر مخالف خودشو نداره .
این بنده خدا حتما باید در مورد احترام به عقاید دیگران و اینکه مطالب سایتهای دیگرو کپی نکنه تو خودش تجدید نظر کنه .
قرار نیست هر مطلبی . یا هر نوشته ایی رو بر خلاف خودش دید همه چیو بهم بریزه .
در ضمن جناب همه باید پشت مقام رهبری و.پشتیبان و مطیع فرمایشات ایشون باشیم .
نه اینکه چند قدم ازش جلوترباشیم . رهبر . لیدر . مقام ولایت ایشونه . پس همه باید پشت سر ایشون باشیم .
حالا بیا منفی بده .
عزیز بی اسم . من حاضرم تا آخر عمر با عقاید جانباز شیمیایی گفت و گو داشته باشم ولی یه بار با شما حرف نزنم .... چرا ؟
اصلا متوجه نمی شید کجای حرف و کارتون ایراد داره ؟ خودتونو دانای برتر می دونید ؟
عزیزم من که نوشتم لطفا مفهوم کلی این موضوع جلوی تر از رهبری حرکت کردنو مخدوش نکن . والا منم می دونم فرمانده رکن اصلی است . اما یه سرباز راست راست نباید بایسته که فرمانده اول همه موانعو برطرف کنه بعد بیاد وسط میدان ...
دیگه باهات حرف ندارم . متوجه شدی شدی نشدی هم نشدی !
حالا خودتو زیاد اذیت نکن .

برو.یه شاتو بریان با بیف بخور . خودتو پیدا کنی . تا بعد .
قنبر عزیز این اقای مجهول منطق تفرقه بیانداز وحکومت کن دارد باور کن من هم از گفتگو با شما خسته نمیشوم ولی دلیلم برای عدم بیان بعضی از مطالب چنین کسانی است جایی مرا مجرم جای دیگری بزدل جای دیگر بی ظرفیت وجایی سرمایه دار و چند ین الفاظ مضحک دیگر که از جانباز همرزم بعید است این نوع ادبیات !!وبعد خودش منفی ومثبت میدهد تا فضا را گل الود کند ولی در کل نوشته های شما جز احترام دیده نمیشود مرا ببخشید اگر دیگر جواب ندادم
به به جناب اصلاح طلب دو آتیشه . دروغم میگی که ؟ جرم روی جرم !
مطلب پر ملات از مغز خودت بنویس . در مورد هر چی که خواستی مطلب بنویس . بعد من میام وارد بحثت میشم . به منفی مثبتت کاری ندارم چون خودت میدونی واسه خودت خوب نیسست .
در مورد خواص قورمه سبزی . ویا چرا مرحوم شریعتی رو درانگلیس کشتند . برداشتت رو از کتاب فاطمه فاطمه است. بنویس . از رندی اهل تمیز بنویس که چرا با کثیف ترین انسانها عکس یادگاری میگیرن .
از خواص قو رمه سبزی بنویس . ولی بنویس . از خودت بنویس .
از خاطرات جنگت بنویس . کحا بودی . کی رفتی . چیجوری مجروح شدی . و الی آخر ..........
می تونی از مسافرتت به هر کجای ایران با خاطره هات بنویسی ولی خودت بنویس کپی نباشه .
می تونی از زیانها و عواقب دروغ بنویسی ! منظورم نسبت منفی و مثبت نیستا .
کسی روهم وکیلت نکن . یه مطلب منتقد کش بنویس که مثلا حال امثال منو گرفتی !
خودتتو ناراحت نکن بعد چرت بعداز ظهر بنویس .
جانباز بزرگوار مگه شما مطلب دوستان خوب منو نخوندید ؟ من نوشته بودم خیلی تنهام چون طعم خاصی دارم . تازه اگه بیای پرس و جو کنی باورت میشه من چقدر به خودم افتخار می کنم و ذره ای از اخلاقم و حرفام دست بر نمی دارم . تازه همین اخلاقم باعث شده خیلیا بخوان به من نزدیک بشن چه تظاهری برای همدل شدن با من دارن ؟ خو دیدی چطور گول یکیشونو خوردم !
پس نتیجه می گیریم واکنش افراد نسبت به ما نتیجه حرفای خودمونه . شما هم به طرف مقابلت نسبتهایی دادی . حالا اگه واقعا به حرفات اعتقاد داری نباید ناراحت بشی بلکه باید تلاشت برای اثبات حقانیت حق بیشتر بشه . سکوت در این شرایط خیانته .
ولی من بهت عرض می کنم یه کم داری تعصب کور نشان می دی . عین اون دسته ؟؟
معتدل باش دلاور ! زود رنجم نباش . بیشتر مطلب ارسال کن تا باهم. تبادل اندیشه کنیم !
جناب برادري که نامت را نمي نويسي ؟ خوب بنوس اقا يا مرد يا يک اسم مستعار ديگر ... مثلا من مي خواهم بشما خطاب کنم نمي دانم چه بنويسم ... عزيز جان يا سه تا نقطه ...بگذريم...بنده مي خواهم فقط يک موضوع را براي شما روشن کنم ... بنظر شما اين سايت مقدس فاش نيوز کم مخاطب دارد که مجبور بشه يک فرد بجاي چندين نفر منفي يا مثبت بزند ؟... نه خير اشتباه اول و بزرگ شما همينه که فکرميکنيد اين نظرات کار يک يا چند نفراست ... اشتباه دوم شما خودبيني شماست يعني هيچ وقت به ديگران اهميت نميدهيد ...نيمه پرليوان هم يکبار نگاه کن ضرري ندارد ... بنده دل خوشي از تندروها و کندروها و اصلاح و اميد نااميد و بي تدبيري ندارم ...چون خانواده شهدا و جانبازان و ايثارگران ناراحتند و خيلي از ما در فقر فرو رفته ايم وجلوي خانواده امان شرمنده و سربزير هستيم انوقت انها مليون ها تومان هزينه حزبشان ميکنند ودرمال و پست و سمت غرق شده اند... چه کساني اين همه اختلاس و دزدي کرده اند ؟...اگر انصاف داشته باشي جواب همه سئولاتتان را خواهيد گرفت و گرنه اين بحث پاياني نخواهد داشت ... سربلند تندرست باشيد
شک نداشته باش که نودو نه درصد منفی ها کار خوده جناب کپی رایت بوده .
درضمن اسم زیاد مهم نیست مطلب مهمه . و پذیرش مطلب .
حالا که قرار شده ایشون یه مطلب چاق و چله پر ملات از ذهن خودش بنویسه .
شک نداشته باش که نودو نه درصد منفی ها کار خوده جناب کپی رایت بوده .
درضمن اسم زیاد مهم نیست مطلب مهمه . و پذیرش مطلب .
حالا که قرار شده ایشون یه مطلب چاق و چله پر ملات از ذهن خودش بنویسه .
جناب یوسف ما که با قبیله و عشیره تو سایت و تو گروهها هستیم . البته اولش خوشحال بودم ولی این سر منشا اشتباه فاحش من بود . من ولی تا الان شخصا یه علامتم نزدم . برای منم جالبه که بدونم کی این مثبت و منفی ها رو می ده ؟
فاش نیوز خداییش خیلی ناراحت شدم یه چیزایی نوشتم . تو خوبی کن و چاپ نکن . از جدایی هایی که با نفرت ایجاد میشه بدم میاد . شهدا این شیوه روبرام نخواستند که به کمکم آمدند . خدا می دونه من حرف ناروا و اتهام ناحق به کسی نمی زنم . اما گفتن این چیزها دیگه دردی رو دوا نمی کنه . پس چاپش نکن . سنگ صبور باش . با تشکر
چرا مینویسی , بعد هم استغاثه میکنی چاپش نکنن .
خیالی نیست حرف دلترو گفتی . بد و بیراهم باشه تازه شده یه چالش بد فرهنگی .
بعدشم پشتش گفتگو متقابل . شما اول جناب کپی رایت رو راضی کن یه مطلب در مورد مفاخر و دست آوردهای اجتماعی فیشهای نجومی بنویسه . تا بعد .
اقای مجهول من شما را لایق پاسخ دادن نمیدانم چرا که در کمال بی ادبی حتی نام مستعار (جانباز شیمیایی 1) بنده را به سخره گرفته اید مجروحیت شیمیایی من را زخمهای ریه ام وسرفه هایم و عوارض شدید ان تایید میکند ودر 7 عملیات بودنم واسیب های فراوان جسمی ام نه کنایه وتوهین شما . اگر اندکی سلول های خاکستری مغزتان را به کارمیانداختید وبه صد دلنوشته من نگاهی میانداختید (شاید تنها چند موردش هم کپی پیست باشد ) وببین ایا در همه انها این همه هجمه از طرف چون شمایی بوده البته که نه .شما از خودتان چه دارید چند مورد نوشته اید .دلبل عدم پاسخ یه شما همین است من نمیدانم با که طرفم شما از همان قماشی هستید که به صفحات مجازی مجری وبازیگر ویا نویسنده و غیره حمله میکنند وبا ادبیاتی زشت ابروی ایران وایرانی را به حراج میگذارید برای شما متاسفم خدا همه ما راهدایت کند
جناب ! شیمیای که اسم نیست . یک صفت است . من هرگز صفتی مثل شما به کسی نمی دم . اینکه لایقم یا خیر الله اعلم . ولی,از رسالت از خود نوشتن شما کم نخواهد کرد .
متاسفانه سایت بعضی از نوشته هامو بنمایش,نگذاشت .
خوب حالا شما بنویس و دروغ هم نگو که مثبت منفی رو من میدم .
در ضمن صفحه اول سایت خرابه . حالا شما با افراد خاص سر کله نزن و یه مطلب توپول خوش مغز بنویس ببینیم چیکار میکنی,.
من کم کم از شخصیت این جناب بی نام خوشم میاد ؟ یعنی متعجب شدم ؟
خداییش این کیه ؟ چطوری دستت بکار می ره به جانباز بنویسی دروغگو ؟ مگه چکار کرده ؟ ما که عمریه سند معتبر بهتون نشون می دیم برامون جانماز آب می کشید که متشرع باش و فکر بد درباره کسی نکن ؟
اون وقت خودتون ببین چطورید ؟
جانباز شیمیایی 1 حالا به دل تو هم بر نخوره ما هم که کم بهش نگفتیم . حالا اگه شما وقتت آزاده بقول این بی نام از اون مطالب توپول بذار که بدونه فاش نیوز رو آدمای الکی دوره نکردن . منم بهت قول می دم با اسم خودم مطلبی می فرستم که دلتو حسابی عاشورایی کنم . زود زود می نویسم ! شاید امشب .
این بنده خدا هی داره این حرفا رو به در می گه که دیوار بفهمه !
من بهش میگم عزیزم اینجا همه اهل فهم هستند . خیلی زحمت نکش . فقط بدون ما استاد طفره رفتن هستیم و خوب بلدیم خودمونو به کوچه علی چپ بزنیم . اگه اینکار رو نمی کردیم معلوم نبود سرنوشتمون چی می شد . فعلا هم داریم به حرفهای این بنده خدا خودمونو به کوچه علی چپ می زنیم . اما باید بدونید تا زنده هستم بدی های که در دوره دوم زندگی بهمون میشه رو هر جور که صلاح ببینم میگم . البته الان شک نکن که شهدا اینطور گفتنو برامون پسندیدن . در حد کنایه !
انشالله شهدا خودشون افراد خاطی رو تنبیه کنن که می کنند . خدا کنه که هیچ وقت نیاز نشه من و امثال من پرده از روی خباثت افراد برداریم خودشون اصلاح و هدایت بشن به لطف خدا ! والا به زمین گرم بچسبن که زحمات شهدا رو دارن ضایع می کنن ! الهی آمین ...
باشه ! این حرف آخرته ؟ واقعیتهایی که تحت کنایه می گم شد چالش بد فرهنگی ؟؟؟ تا کجا می خوای اینطور ادامه بدی اخوی ؟ از حرف ناحقت اشکمو در اوردی انگار خیلی از مرحله پرتی ؟ تقصیر منه که اینقدر صبورم که. جز پیش اهل درد و عارف اندوه جانکاهم را برای کسی فاش و واضح نمی گم ! تو که باری ز دوشم بر نداری نمک پاش دل ریشم چرایی ؟
من اعتراف می کنم روحم خیلی از جفاهایی که در حوزه ایثار و شهادت به من شد پریشانه ! با فاش نیوز مطرح می کنم بعد منتظر میمونم . اگه براش نگم ممکنه اسباب خوشی تو رو بهم بزنم . میگم که تحمل زندان آلکاتراسی که برام ساختید آسون بشه . اما خوندن این حرفای کنایه آمیز به صورت سربسته برای میلیونها نفر ایرانی جویای حقیقت خوبه که بدونن چه کسانی در چه شذایطی از ارزش ها محافظت می کنن ٔ بعضی وقتا هم که می فهمم بعضیا به کامنتام نزدیک شدن و الانه که باید برای صد نفر توضیح بدم .یا خودم حس می کنم خیلی واضح حرف زدم اون وقت از فاش می خوام چاپ نکنه .
تا حالا که اشتباه نکرده حس و حالم . به جز اون یه مورد که خودم هزار بار اعتراف کردم گول ظاهر رو خوردم . جان باز و جان باز صبورتر از من خودشو آتیش می زنه بخاطر بدیهایی که در این قسمت بهش میشه ! خداییش چند تا جانباز و رزمنده خودشو آتیش زد تا صدای حقشو به گوش من و تو و مدیران قدرنشناس برسونه ؟ ببین ما شانس میاریم که هر بار سر راهمون دوست خوب سبز میشه تا دست ما را بگیره و از روی آتیش رد کنه ؟ والا تا حالا همه رو با خودم به کام آتیش کشونده بودم . واقعا این حرفا حالیته ؟
برو حکایت دوستامو بخون !!!
ما پریشان و وامانده قبول . اما اگه ذره ای انصاف داشته باشی تو هم این طور منم منم نمی کنی ؟
یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم
وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم
پر پروانه شکستن هنر انسان نیست
گر شکستیم ز غفلت ، من و مایی نکنیم
اصلا ببین چطور بحثو به حاشیه بردی ؟ فقط بگمت عاشق که باشی تا آخرین نفست بازم امیدوار باقی میمونی که بالاخره یه راه نجات می رسه تا سهمی در تبیین ارزشها داشته باشی ! اون وقت اگه عاشق شهدا باشی وضعت فرق می کنه ! شهدا خیلی مظلوم شدن که پشت اسم و نام مقدس اونا بعضیا گند می زنن و تو منو دعوا می کنی ؟ اما ما صبرمون زیاده .. ببین چطور به نتیجه می رسم . حالا شم اهم مثل بقیه خیالت نباشه . کاریت به فیش نجومی هم نباشه . از تو داناترش گفت آبی برای ما گرم نمی کنه ؟ تو که .....
برو برو اخوی شاتوتو میل کن و خوش باش ! بذار منو فاش کارمونو به سرانجام برسونیم تا خبرت کنم ؟
خوب شد که حرف دلتو زدی ! خوب شد یکم از رنج دلتو واسه ما علی بی غما گفتی . یه دست شدن جنم دهه شصتو میخواد که هیچکس فعلا نداره و دیگه ام نخواهد داشت .
یک رنگی تبدیل شده به یه واژه غریب بی کار برد . دیگه همه چند رنگند . چند دستند . چند آستیند . چند کاربرد دارن . از آدمایی که نمی تونن درکت کنن چه توقعی داری با انصاف . فعلنه که شماها اونور جوبید و بیشتر ملت اونورآب.
از کی توقع داری فرهنگ شهدایی شمارو بی پول و منسب و قدرت قبول داشته باشه . خدا وکیلی بغیر از اهل نردبون وصل کی با شما همسفره ؟ تازه پنجاه هزار به یک باید توفیرشون بدی ! اگه تو خطی , پس از لاین صراط الله با غضب رد نشو . همیشه غیر مغضوب باش تا الباقی عمرت در کجراهه های متعصبین خوارجی خرج نشه . با اتکا به حرمت باطنی خون شهدا که امتدادش تا ارم ملکوته دوستمون داشته باش تا خدا دوستت داشته باشه . القصه واسه ما یه نفر که خیلی اساسی سالاری . لبخند بزن دلاور .
حالا مونده حکایت ممدلی خرکچی ما با جناب شیمیایی که باید دید دست از منفی دادناش بر میداره و به نفس عمل از خودش نوشتن رو.میآره یا نه؟
من فقط دوست دارم همه بچه ها از دلشون یه چیزیو.بنویسن نه کپی کردن از سایت دیگه . این یعنی خواننده های محترم شما فهمیدن که موضوع چیه ولی حامقانه بخونید و.نظر بدید . خوب بد دیگه . سلامت باشید .
سلام به همه عزیزان خصوصا جانباز شیمیایی یک وقنبر عزیز و ان برادر یا خواهر که معمولاً خواهران اسم خود را نمی نویسند... چرا خودتان را با بحث های این طوری خسته می کنید... بنظرم حرف یکیش خوبه بقیه اش دیگر برای همه زیان آور است... همگی را بخدای یکتا می سپارم... انشاءالله مارا ب. راه راست هدایت کند...
قنبر عزیز بنده برای هر متنی که میگذارم تا چند روز دستانم بازی در میاورند وبه یاری ام نمیشتابند تا دوباره بنویسم ولی به احترام شما می نویسم چون از ادب بدور است جواب همسنگر با معرفت را ندهی اما دو سه روزی به خاطر آن جانباز 25 دزصد حالم خراب بود ودر تعجبم سایت فاش چیزی ننوشت !!؟از این خبر ریس بنیاد ودبیر کمسیون پزشکیش اگر دق میکردند هم جای تعجب نبود!!چرا جانبازی باید اینقدر تنگدست ودرمانده باشد که اخرین راه را انتخاب کند واما چند سئوال دارم که بنحوی جواب اقای مجهول در ان است وانشاله فاش همه را چاپ میکند 1- قاچاق سازمان دهی شده در مملکت کار کیست که همه دولتها تا کنون از ان ناراضی بوده اند وعامل بسیاری از مشکلات جامعه است وکسی جرات نمیکند حتی سوال کند 2- کسانی که قوانین را نوشته اند باعث بروز فساد وخصوصا فیشهای نجومی میشوند راستی ایا همه مسئولان شاغل در سه قوه ونهاد های زیر نظر رهبری حاضر شدند فیش هایشان را در معرض افکار عمومی قرار دهند 3-ایا اختلاس 3 هزار میلیاردی واختلاس یزرگ شاندیز عاملان واقعی ایش پیدا ومحاکمه شدند البته که نه ولی در خبر ها خواندم کودکی 10 ساله به خاطر دزدی از صندوق صدقات کمیته امدادمحاکمه شده انهم 2 هزارتومان پدر ش فلج ومادرش سرطانی وچند خواهر وبرادر کوچک .خرج خانواده را این طفل 10 ساله میداد که با پا درمیانی مسئولان قوه قضاییه مشکل جریمه وغیره را حل کردند 4- ایا دولت بتنهایی عامل همه مشکلات است مجلس وقوه عدلیه کاره ای نیستند ایا زمین خواران بزرگ را اموالشان را پس گرفتند زمین 700 هکتار ویا 280 هکتاری را اگر شمال رفته باشید مثلا شاه یک کاخ در رامسر داشت حالا کاخ ها فراوانند جنگل را غضب کرده اند بر روی کوها کاخ ساخته اند ودریا همه ارث پدری بعضی از اقایان است که حتی قوه قضاییه نزدیکشان نمیشود 5- در مورد مشکلات جانبازان مگر مجلس قانون گذار نیست در 36 ساله چرا حکایت همچنان باقی است تازه ادعا دارند بیشتر نمایندگان ایثارگرند 6-مشکل نهاد های موازی در مملکت کی قرار است حل شود چرا یک بام ودوهواست ارتش وسپاه یک قانون در مورد مجروحان دارند وبنیاد قانونی دیگر 7-واما در مورد برجام که شمشیر ها بدجور از رو علیه ان بسته شده است واصولگرایان محترم همه مشکلات جامعه را از چشم برجام می بینند انگار اصلا در گذشته مشکلی نبود تحریم ها زمانی نعمت بود!!وحالا نکبت !قطعنامه کاغذ پاره بود وحالا محصول برجام !!ااقایی پرسیده بودند من جسارت ندارم همه چیز را بگویم مردانه سایت هر چیزی را میتواند چاپ کند بگذریم برجام محصول همکاری قوا ونظر مثبت رهبری بوده والان اگر نقایصی دارد مسئولیت متوجه همه ارکان نظام است نه شخص خاص ایا بسیاری از این مشکلات فقر وبیکاری گرانی که بنده منکرش نیستم الان از زبان کسانی خارج نمیشود که در گذشته سکوت کرده بودندهمان روزنامه ها وصداسیمایی که اصلا در 8 سال دولت پاکدستان صدایشان در نمیامد فاش عزیز کامل چاپ کن
آفرین . احسنت . حالا شد مطلب خودت.
دیشب خوابتو.دیدم که اومدی داری بهم میگی دستام درد میکنه اذیتم نکن دو سه روزیه اعصابمو ریختی بهم . منم تو خواب شرمنده شدم گفتم چشم دیگه اگه دنیا رو کپی کنی چیزی بهت نمیگم..
تمام چهره و رخت رو بیاد دارم اگه بگم صد در صد شک.میکنی که قبلا دیدمت .
سوالاتت همه درست بود و کل قضیه رو.من از قبلم میدونستم . یه متن میذارم پای نوشتت انو هدیه میکنم به جانباز شیمایی 1 عزیز . دوست دارم سایت فاش این مطلبوبنام جانباز شیمیایی چاپ کنه . سلامت باشید .
نه قبول نیست ؟ سهم رهبر رو جدا بزار . مجبورش کردن . مثل جدش به این راه مجبور شد که تن بده والا از همون اول نارضایتی خودشو می فرمود ولی احترام به اجماع گذاشت !
لطفا مواضع خودتو در باب رهبری شفاف بنویس !
چی شد ؟.کجایی عامو ؟ خو خوب مطالبو بخون !

مواضع زیر عکس روز روشنه روشنه ..... کجایی عامو ؟
عاموت به فدات کدوم عکسو میگی ؟
ممنونم . لطف شما را به نحو احسن و شهدایی جبران می کنم . اما فعلا تا چند روز به شدت کار دارم . این چند وقته فقط برای زیارت به حسینیه فاش نیوز میام. . و از روی مطالب نت برداری میکنم که بدانم در این مدت چه چاپ شده است . قبلا کسی دیگر این کار رو برای من انجام می داد ولی حالا که همه رو به صراط مستقیم آوردم تو راه ماندن با خودشون . بخاطر همین از همه بریدم .
این مطلبه هست که چقدر بچه های ما با شهدا آشنان رو خیلی دوست دارم . حالا بعد من سر فرصت منم حق فاش نیوز رو ادا می کنم . میگم نظر شما درباره خشونت خانگی چیه ؟ میشه بری نظرتو بگی و اونجا هم تبادل نظری داشته باشیم . با تشکر
باسلام خدمت یادگاران 8سال دفاع مقدس برادر خوبم شیمیائی1وقنبر عزیزم وجناب یوسف نارنین وگرامیم وان دوست بسیار مهربان بدون نام که به نظرم عیب نیست ودوست ندارند اسم مبارکشان را بنویسند همه پاشخ ها وجوابها ومتن ها را که خواندم گویا سوتفاهمی پیش امده همه ما ها یک رهبر ویک عقیده ودلسوز نظام پربرکت اسلامیمان هستیم واختلاف عقیده وفکر باعث رنجش ورفلکس های منفی نباید بشود انچه مهم است وجود نازنین ولی امر ورهبری حکیمانه وهشیاری معظم له است که در پیچ های خطرناک ناجی کشتی انقلاب است پس تازمانی که ولی فقیه حاکم است وما خود را سرباز ایشان میدانیم نباید نگران باشیم تا حالا دولتهای زیادی از اصولگراها اصلاحطلبان وسازندگی ها امدن ورفتند هم خدمت کردن وهم اشکالاتی هم داشتن ولی از اقتدار وعزت ایرانیان کم نشد که اگنون حرف اول را در منطقه بین الملل میزنیم درست است که خطوط قرمز رهبری در برجام انگونه که ایشان در 9بند مرقوم فرمودند شاید کمی رعایت نشده واز عملکرد قدرتهای 5+1ناراضی هستند ولی مطمئن باشیم که معظم له از حق مردم نمیگذرند وبا کسی هم تعارف ندارند لازم باشد تذکر ها را میفرمایند پس ما فزرندان امام خامنه ای لازم نیست همدیگر را با الفاظی ناشایست خطاب کنیم واعصاب خرابمان را خرابتر البته هرکسی حق دارد در سرنوشت خود وکشورش حساس وپیگیر باشد اما انتظار نداشته باشد که همه مثل او فکر کنند واین بحث ها وکامنت ها وفاش نیوز بابی است برای همفکری وروشنگری ودرکنارهم بودن است وجدانا از زمانی که با فاش نیوز اشنا شدم حدود 3سالی میشود بیشتر اوقاتم را با نظر همرزمانم ومشکلات وراهنمائی ها اساتید که مطلب مینویسند میگذرام وخداوند را سپاس میگویم که دوستان مان همچنین فرصتی را برای اظهارنظر فراهم میکنند ما باید همدیگر را نقدکنیم ویا دولت ودولتمردان اما توهین واز ادبیات نامناسب جدا خودداری کنیم چرا که ما هم نشینان شهدا وهمسنگران جانبازان نخائی وبصیر وراست قامتیم وعاشق فرهنگ عاشورا یم البته قصد موعظه ندارم چون کوچک همه شما وخاک پایتان هستم امیدوارم منوببخشید که وارد بحث شما شدم یاحق سایه مقام معظم رهبری مستدام باد امین
جلوی یکی از اون تلفنهای سکه ایی قدیم وایسادم و به یه رهگذر گفتم .
ببخشیدسکه دارید؟؟
میخوام زنگ بزنم
به گذشته , به دیروزهای از دست رفته ,
به آنروزها که که صداقت پشت شیشه مینی بوسها نبود , به یکه  سالار بی کلک و درد کش همه مردها مادر , به صداقت بی جیره مواجبش , به شیر دادن با عشقش , به چروک پیشانی متبرکش , به دستهای مطبخیش که بوی گندم رو برام زنده میکرد .
میخواستم زنگ بزنم به وفا و راستگویی , به صافی و یک رنگی , به سر منشا حیات , به ذات ملکوتی انسان , به همه خوبیها و سینه گرم .
عزیز دلم مادرم بعداز تو چقدر دلم هوای خانه همیشه گرمت را میکند . چقدر دلم برای چرت های بعد از ظهر روی ناز بالشهای نرمت  که از پر درست شده بود را میکند . مادرم انصافا هیچ کس بعداز تو نتوانست در دلم جای تورا داشته باشد وهمیشه رنج نبودنت گوشهای ذهن مرا درگیر خود کرده است .
گذشته چه خوب بود کیوسک تلفنو  و یک سکه دو ریالی .... مادر جان سلام خونه ایی ؟ سلام مادر جان آره بچه هارم بیار""""دلم واسه کوچیکه تنگ شده ,,, آخ که مادر ,, , دل منم واسه این تیکه های نازت تنگ شده یادت بخیر مادرم روحت شاد . مادرم . روح همه مادرای وطن شاد .یا علی مدد .
بود درد مو ودرمونم از دوست بود رنج مو وهجرونم از دوست اگر قصابم از تن واکره دوست جدا هرگز نگرده جونم از دوست دست مریزاد عزیز خدا رفتگان همه را بیامرزد ما هم خیلی زود طعم بی مادری را چشیدیم روحش شاد
تحریک احساسات ...
غلیان احساسات ...
ولی من دیگه با این شیوه ها خام که نه بلکه کوتاه نمیام گلم !
بله مادر واژه مقدسیه که ما هم بهش خیلی احترام می ذاریم و براش سنگ تموم می ذاریم اما بگو که پر پر شدن گل آرزوهای مادر چه غم بزرگیه ؟ وقتی که برای عاقبت بخیریت نصف شب گریه می کنه و دعا می خونه ! آخ از اشکای مادر ؟

ولش کن .... هم اشکام دراومد . فقط خواهشا احساسات ما رو تحریک نکنید . متشکرم
انگار جنم دهه شصتیتون تحریک شده ... چرا؟
چونکه دیگه هیچ کس مثبت منفی نمی ده ... همدلی ایجاد شد ...{°_°}
روح مادران هر دو شما عزیز یکدنده شاد ... با حضرت زهرا محشور بشن . الهی ما رو از دعای خیرشون بهره مند بسازن .
یه چیز بگم ؟ اینقده زحمت کشیدم تا این همه با هم تبادل نظر داشته باشیم اما حیف که چند گروه تبلیغم تو یه گوشیه دیگس و الان هی پیام میده پردازش اندروید پروسس متوقف شده . برم ببینم چشه ؟
مهندس تو نمی تونی راهنماییم کنی ؟
سلام ، در دوره ای که اندیشندان گرفتار افراد بیسواد و دم دمی میشوند چاره ای بجز سکوت نیست تا عاقلان دانند!! البته دولت کابوس یارانه را با قبوض نجومی و فیشهای نجومی به مردم منتقل کرده اینطور هم شکم سیران و وزیران فسیل شده هزار میلیاردی با تدبیرهای برجامی و ذخایر نظام باند قدرت و ثروت و تعطیلی مناسک حج و تبلیغ مظلومیت بهائیان و منافقان و طرح مسکن اجتماعی و رحم اجاره ای و تورم یک رقمی و رشد اقتصادی 5 درصدی بدون نفت و رکود کامل اقتصادی و غیره راهی که دولت سازندگی در مدت 8 سال طی کرد دولت تدبیر در مدت سه سال پیمود.
خلاصه اگر کسی بخواهد با دولت قبل از خودش یا هر موضوعی لجبازی کند صلاح اختر خویش خسروان دانند اما انسان عاقل برای لجبازی در شلوار خودش کار خرابی نمیکند .
به قول فرمایش جناب حافظ ، گاهی حافظ قرابه کش و مفتی پیاله نوش شود لیکن مثلی معروف میگوید جوجه را آخر پاییز میشمارند.
با سلام خدمت عزیزان بالانویس-قبل از انقلاب در ساواک بازداشت بودم و بعد از کتک توسط بازپرس مورد بازجویی قرار گرفتم- سروان با جذبه ای بود و نحوه رفتارش وادار به سوالی شدم-و سوال این بود که آیا شاه مملکت می داند که شما با ما چه رفتاری دارد یا نه؟ نگاهی کرد و گفت خیلی چیزها را می داند ولی این مسائل جزئی را نه-موضوع از برداشت شما چیست شروع شد و جانباز محترم شیمیایی1 مقاله اش را در شیب 45 درصد سرازیری نوشت که آقا یا خانم بی نام جبهه گیری کرد و بیشتر شبیه فیلم های سینمایی ایرانی مسیر طی شد و دیالوگی که شیمیایی 1 در پاسخ به قنبر داشت با تمام نوشتها متفاوت بود و نشان از تغییر جهت با درجه بالا داشت اما عزیزان مطلبم را با یک سئوال سال 1366 که در یک جلسه انتخاباتی مجلس از من شد به عنوان کاندید نمایندگی مجلس سوم ادامه می دهم- سوال شد آنهم توسط آقایی که تحصیلاتش لیسانس و معلم ریاضی آن شهرستان بود که اسب حضرت عباس (ع) نر بود یا مایه- از آنجائیکه با این سئوال همه را خنداند و لطافتی به مجلس خشک ما داد من ناراحت نشدم در جواب به ایشان عرض کردم نر و ماده بودن اسل حضرت عباس چه مشکلی از این شهرستان و استان و مملکت حل می کند؟ در سال 1391 اکثر استانهای کشور را برای انتخابات دوره یازدهم گشتم و به دلیل اینکه رشته تحصیلی ام معماری و شهرسازی است با چشم کارشناسی تغییر و تحولاتی را نه در جهت توسعه بلکه رشد در ایران دیدم که نشان از حرکت به سوی جلو بود. از آنجائیکه راستی ها برای ماندن در انتخابات توافق نداشتند تمام زحمات یکساله و بیشتر را بپای دکتر روحانی خرج کردم بطوریکه شهرستان بنده بعد از سرخه که شهر دکتر روحانی بود بیشترین رای را به ایشان دادند.زمانی هم که احمدی نژاد ، محمود بود غرب کشور با من کار کررده بود اما من او را نمی شناختم.آنچه برادر جانباز شیمیایی نوشته بود با یک تغییراتی قابل قبول است اما باید از زمانی که انقلاب پیروز شده حتی در دورانی که حضرت آقا رییس جمهور بود را مطالعه کنیم و انصاف داشته باشیم و شاخص هایی برای محک زدن داشته باشیم تا حب و بغض موجب برداشت نادرستمون نشود.چون بدون ترازو ممکن است حدسمان غلط باشد.آنچه که در طی 37 سال پس از انقلاب برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل و آفت درست کرده، مدیران و مسئولینی هستند که پس از هر دولت از گردونه حکومت فاصله گرفتند و یک تعداد از شورای انقلاب، دولت موقت، دولت بنی صدر حتی دولت شهید بزرگوار رجایی با عمر کوتاهش و دولت آقا و سازندگی و اصلاحات و مهر و دولت تدبیر و امید هم تمام نشده وارثانی را به آن تعداد اضافه کرده است .لذا امروز قریب 2500نفر در ایران درصد بالای از این مملت را صاحب هستند و آن مقدار باقیمانده به جمعیت ایران که عدد ناچیزی است اختصاص دارد.عزیزان نگاهتات باید دارای ابعاد متفاوتی باشد وگرنه در دیدمان خطا می شود.1- هماند ماهواره از ارتفاء بالا ایران را در جهان.2 -ایران را در منطقه-ایران را در ایران و ایران را در شهر و روستاهای ایران و حتی در تک تک خانه ها. امروز ابزار این دیدن بصورت مجازی در گوگل ارتز قابل رویت است ولی بصورت حقیقی وابستگی به چپ و راست موجب پرده و حجاب می شود و مانع دید می شود.تنها تقاضای که دارم ما جانبازان، ایثارگران هزینه های زیادی پرداخت کردیم و می کنیم، آنچه در بالا خواندم می توانست بهتر باشد من ایمیلم را گذاشتم و متاسفانه در ایران هر مجمعی را برایمان و ان جی او های که درست کردند فقط بخاطر این است که ما را دنبال چپ و راست بکشانند و باید شرایط را فراهم کنیم که از رسالت و ولایت دور نشویم. ارادتمند ارجمند
سرور گرامی بدون نام عزیز من در جواب قنبر رک تر حرف زده ام اما بعضی چیزها را نمتوانستم بازگو کنم چون سایت فاش نمیتوانست جوابگویش به مراجعه قضایی ودیکران باشدنوشته اولم بیشتر در مورد رعایت اخلاق بود وکار های نادرست دولت قبل وکارهای نادرست این دولت را هم انکار نمیکنم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi