شناسه خبر : 49037
چهارشنبه 10 شهريور 1395 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نصب 2950 تصویر شهید در سطح شهر قم

سردار سید جواد هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: این اقدام در راستای معرفی شهدا به نسل های انقلاب، پراکندن عطر ایثار و شهادت در شهر، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده است.
وی اضافه کرد: نصب تصاویر شهدا در سطح شهر مورد حمایت و تشویق مراجع، علما و مسئولان قرار گرفت. 
وی گفت: تصاویر شهدا حضور شهدا را ملموس تر می کند و این اقدام خود امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است تا شهدا را از یاد نبریم و مسیر را گم نکنیم.
هاشمی ادامه داد: علاوه بر این 627 تصویر شهید از سال گذشته به همراه وصیت نامه شهدا به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی و اردو در مسیرهای آمد و شد زائران در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مرکز شهر و اماکن زیارتی نصب شده است.
وی اضافه کرد: این اقدام در راستای انتقال پیام شهدا که همانا استقرار اسلام ناب محمدی(ص)، امر به معروف و نهی از منکر، ولایت مداری، حفظ وحدت مسلمین، تاکید بر واجبات، انتظار فرج، زمینه سازی ظهور، درس از عاشورا و غیره است، می باشد.
استان قم 6 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi