شناسه خبر : 49136
شنبه 13 شهريور 1395 , 12:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجمع جانبازان نخاعی درحمایت از فاش نیوز

گروهی از جانبازان به منظور حمایت از مدیرمسئول فاش نیوز مقابل دادسرای میدان ارک تجمع کردند.

فاش نیوز - گروهی از جانبازان به منظور حمایت از مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار وشهادت(فاش نیوز) مقابل دادسرای رسانه تجمع کردند.

به گزارش فاش نیوز، علی رغم اینکه به منظور جلوگیری از سوء  استفاده های احتمالی، از دوستان جانباز درخواست شده بود تا  ازهرگونه تجمع مقابل دادسرا خودداری کنند، صبح امروز شنبه تعدادی از جانبازان نخاعی به منظور حمایت از مدیرمسئول پایگاه خبری فاش نیوز مقابل دادسرا تجمع و حمایت خود را از وی اعلام کردند.

گفتنی است پیرو انتشار خبر زندانی شدن مادر شهید 75 ساله، قاضی شهرکردی بابت انتشار این خبر شکایتی را از سایت فاش نیوز به عمل آورد امروز شنبه مدیرمسئول سایت فاش نیوز برای تفیهیم اتهام راهی شعبه 12دادسرای رسانه شد.


 

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
خدایا اذان شد ... هنوز کسی از نتیجه دادگاه خبری نداده ؟
لطفا هر کسی می داند اطلاع رسانی کند ؟
از دیدن این عزیزان جانباز قلبم به درد آمده . اینا نباید این همه مدت سر ویلچر بشینند . مردم چی میگن ؟ اصلا متوجه هستند ؟ یا کوفیان زمانند ؟
من دلم می خواست بین شما باشم . اما هزاران فکر و خیال مانع آمدنم شد . الان حس می کنم مسلم زمان نیاز به حمایت و پشتیبانی داشت و من بخاطر منفعت خودم نرفتم پشت سر حاجی ؟
از خودم بدم میاد ؟ لطفا اطلاع رسانی کنید ؟
وکیل حاجی کیه ؟
اذان تمام شد برم سرنماز دعا کنم .
فاش نیوزلطفابگیداین جمعیت جانبازان کجاهستند؟آیادراین مواقع وظیفه ای ندارند؟؟؟!!!
ببخشید اشتباهی منفی دادم
چرا منفی زدی ؟
خب دروغ بنویسم چرا نیامدم خوبه ؟ تمام عمرم از شائبه ها ترسیدم . اما احالا که گفتمتون ز این ببعد می بینید ما در حمایت از حق چند مرده حلاجیم .
حالا اقلا شما بگید چه خبر . قلبم داره وایمیسته دیگه ؟
سلام ودرودبه جانبازان نخایی الخصوص ساقی دلاور.اگراعلام کنیدهمه میاند.حق پایداراست.
احسنت به این همکاری و‌همیاری برای از پا در اوردن فساد و ظلم
ما جانبازان شهرستانی اگر نتوانستیم حضور فیزیکی داشته باشیم اما فکر وروح وقلب ما همراه همرزمانمان جلوی دادسرا بود واگر روزی اجحافی صورت گیرد قطعا ما هم خواهیم امد تا قاضی محترم پرونده بدون نگرانی وحس همکاری با قاضی متخلف انچه درست ولازم است حکم فرمایند وحق فاش نیوزها ضایع نگردد
باسلام ودرود به همرزمان هشت سال دفاع مقدس باز تکرار بی مهری و از قانون یک طرفه مسئولین که چرا شما زبان باز میکنید وچرا دخالت در امور مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و درمانی جامعه هدف ایثارگران مطلب ویا گزارش مینویسید چرا شما از ما که به سلیقه خود دوست داریم به جانبازآن ومادرشهیدی که بازداشت شده کار کنیم دخالت میکنید آقایآن ایثارگران به ما چه کار که مادر شهید مورد ظلم واقع شده ویاجانباز اعصاب روان که در حال نرمالی نیست به علتی روانه زندان شده اصلا دوران جنگ تحمیلی و ایثارگری وشهدا گذشته است مدیران دوست دارنده نسل شهید جانباز را از نظام جمهوری اسلامی ایران کوتاه کنند کسی حق ندارد از کم کاری و فحاشی به خانواده های شهدا و امام مطلب بنویسد جانباز که هستی که باش سایت مخصوص داری که داشته باش اگر امام خمینی ورهبرمعزز دستور حمایتی از شما داده که داده ولی اصل ما هستیم بله دوستان عزیز علتش رو همه می‌دانیم که این نوع برخورد با خانواده‌های شهدا و جانبازآن خود ما هستیم چرا که اگر رودرواسی بین خود و مدیران راز روز اول کنار کذاشته بودیم حال اینچنین نمیشد که مادر شهید را مورد هجوم قرار میدانند واترپلوی فساد اداری را که در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ما مطلب نوشته بود یم واریز اجازه نمیدادیم فرماندار نکا به شهدا توهین کند وووو های دیگر امروز جانباز دلاور جناب آقای ساقی با آرامش دل دلسوخته من جانباز را با شجاعت کامل در سایت فاشنیوزدرج میکردقاضی محترم به خود اجازه نمیده مادر شهید را چندین بار بازداشت حال دوستان به خود باید که فردا دیر است امیدی به بهتر شدن اوضاع برای جامعه ایثارگران نداشته باشیم اگر حرف نزنیم اگر از هم نوع خود حمایت نکنیم فردا نوبت ماست اگر امروز جناب آقای ساقی را به دادگاهی کشاندند فردا من وتو هستیم من نامه سرگشاده به رهبر نوشتم و حتی رودرواسی را با رهبر کنار گذاشتم چون او را از خود دانسته وارد دلم را باز کردم که چه میگذرد در کشوری که شما رهبری آن را به دست دارید چرا که متاسفانه قداست شهدا و امام در خطر است قانون ما پراز اشکال است باید اصلاح شود مدیران بنیاد شهید در اکثر کشور از اجرایی خدمت رسانی ناتوان هستند جناب آقای شهیدی ضعیف تر از همیشه است و ترسو از مقابله رودرو با من جانباز خلاصه کلام با همدلی وهمیاری بیاید نگذشته حق ما پایمال شود
خانواده شهید هم شکایت کردن

امیدوارم قاضی در گیر این جو سازی های شما نشود
و حسابی گوش مالیتان بدهد
و قانون را بی کم و کاست در حقتان اجرا کند
همرزمان چرا اطلاع رسانی نکردید تا من هم باشم به خداوندی خدا قسم این قدر دلم خون است از این مسئولین علی الخصوص قوه قضائیه که نگو و نپرس به چه جرمی این مسئول به خودش اجازه می دهد این مادرشهید و جانباز 70 درصد را به دادگاه بکشاند آن وقت آن همه بی عدالتی و خیانت و حقوق های نجومی را که مال بیت المال است بی سرو صدا از آن عبور می کنند . واقعا هدفشان از این کارها چیست در این مملکت چه خبر است
دم همتون گرم. من شرمنده شدم که نشددرجمع شما باشم ولی ازحمایتتون به نوبه خودم سپاسگزارم.
خداپشت و پناهتون باشه...
انشاالله حق به حقدارمیرسه و اگه خدابخواد خیلی ها دراین زمینه رسوا میشن.
بچه ها خدا قوت . این دفعه فکر و خیال نذاشت بیام . ولی تا تونستم عکس شما رو به همه جا ارسال کردم . الان یادم اومد دو تا فضای دیگه دارم که می تونم عکس شما رو نشر بدم . اما به جون حاجی نباشه به جون خودم اگه کار بیخ پیدا کرد و اینا پاشونو از گلیمشون بیشتر بیرون گذاشتن منم ملاحظه هیچ چیزی رو نمی کنم و خودمو به جمع شما می رسونم .
آقا کاشکی سربند یا زهرا می بستید . یا کاشکی همه چفیه میانداختید دور گردنتون . یا کاشکی همه عکس کوچکی از فرماندهان شهید رو به سینه نصب می کردید . یا عکس پدرمون آقا روح الله رو ... نصب می کردید . ازوقتی یتیم شدیم هر کسی جرات می کنه به ما بی حرمتی کنه . دست آقا رو هم بستن .
ببخشید دیگه نمی تونم بنویسم . فقط تو رو خدا اگه خبری دارید از حاجی اطلاع رسانی کنید . دورشو تنها نذارید .
اگر مي دونستم منم مي آمدم. درود بر تمامي جانبازان ايران زمين و سلان بر ساقي عزيز كه هميشه هم درد تمامي ايثارگران و جانبازان و خانواده شهدا مي باشند.
ماشالله دود از کنده باند میشه هنوز
یاخدا......باورش سخته!!!!که یک روزی برسه بچه های جهادوشهادت،پرچمداران آرمانهای امام وشهدابخاطربیان حقیقت به عنوان متهم جلوی میزقضات بایستند.اونهم بخاطردفاع ازیک مادرشهید!!!!!!که به گردن تمامی ملت وخاک این میهن حقی بسزاداشته ودارند.
جا دارد تک تک همرزمان حمایت همه جانبه خود را ازهمرزم خود آقای ساقی اعلام نمایند چون فاش نیوز تنها جای شده که همرزمان پیش هم درد دل میکنند وتنها جای هست که میتوان با چشمان گریان درد دل مان را به نگارش دربیاریم وتنها کسی هست که درد ما می فهمد وتنها کسی هست محرم اسرارماشده تنها کسی هست که حرف دل ما مثل آینه منعکس میکند تنها کسی هست که سنگ صبور ماشده
سلام.مدیرمحترم فاش نیوزلطفاتاریخ دادگاههای بعدی ومواردومشکلات.تاریخ وساعت وروزش رااعلام کنیدتاماهم حضوری پرشوروچشمگیرداشته باشیم.ضمنامانه آشوب گریم نه قصدوقرضی داریم.دفاع ازفاش نیوزحق ماووظیفه ماست.بایدبه چشم ببینندتابدانندفاش نیوزتنهانیست.هرگز.ضمناماتابع نظام وانقلاب وولی امرمسلمین حضرت آیت الله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب بوده وهستیم.نه به حرف بلکه باعمل. امیدواریم این مسایل به خیروخوشی حل وفصل گردد.انشاءالله.ارادتمندوجان فشان فاش نیوزوتمام دلاورمردان غیورمیهن اسلامی.
سلام یا امام رضا ع تو را به جوادت به ساقی ما لب تشنه ها کمک کنید.
درود بر ایثارگران تهران جانبازان هفتاد درصد.
اذن دهید ساقی. لبیک از میشنوی
حاجی یه چیز بگم ؟
اول بگو ببینم حالت خوبه ؟
حاجی میگم وقتی آدم یه بدی بهش می رسه و کسی قدرشو نمی دونه به خودش می گه دستمو داغ می کنم دیگه ! تموم شد دیگه ! من اون آدم سابق نمیشم دیگه ؟
حاجی جون این بچه ها که این طور صادقانه برای حمایت تو اومدن شما این طور فکر نکنی ها ؟
نذاری ما احساس یتیمی معنوی کنیم . حاجی بی مصلحت نبوده که شهدا این راه رو برای ما باز کردن . باید تازه بیای راهکارهای تازه رو با هم بررسی کنیم . من به این تیجه رسیدم باید رسالت و مسیولیت کارا رو خودم به عهده بگیرم تا بتونم عمار خوبی برای شما باشم .
در ضمن یعنی بگمت چقدر خودمو کنترل کردم که مثل سابق نباشم . می ترسم مزاحم شما و کارکنان سایت باشم . ساقی مهربان خدا خیلی دوست داشته که وسط راه ما این اتفاق افتاده .
حالا برم بعد میام بیشتر مطلب رو برات باز می کنم
سلام بر تو فاش نیوز سلام شهدا و امام شهدا بر تو
عجب!دنیاوارونه شده! (وجای یکه ژیرینه بنکنی،،،بانینه نکنی!!!)خب اینم یه خبرگزاریه،،،دروغ که نگفته،افشاکرده که شغلش ایجاب میکنه و...
انشاله که ختم به خیر خواهد شد.
از کسانی که برای حمایت رفتند دادسرا خیلی ممنونم.
از شهرستان دعاگوی همه دلاوران
سلام ، سایت مقدس فاش نیوز یگانه مرجع قابل اعتماد ایثارگران محترم در کل کشور است که به تنهایی توانسته وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بدون هرگونه کمک مادی به مراتب بهتر و شایسته تر از ارگانهای دارای بودجه های هزاران میلیاردی انجام دهد.
حسینیه مجازی فاش نیوز در فضای مجازی بی نهایتی که دشمنان مردم و دین و میهن بشدت مشغول تخریب ایمان و اعتقادات دینی جوانان هستند توانسته بخوبی و شایستگی مظلومیت مجاهدان فی سبیل الله را از زبان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس منعکس نماید بطوریکه بسیاری از جوانان و فرزندان ایثارگران و مسئولان ارشد و دلسوز انقلاب اسلامی جزو کاربران دائمی میباشند که افتخار بزرگی در عرصه های مبارزه با استکبار و هجمه های فرهنگی در فضای بیکران مجازی و حفظ منزلت ایثار و شهادت است.
میلیونها ایرانی و فارسی زبان جزو بازدید کنندگان سایت مقدس فاش نیوز هستند که بخوبی توانسته پرده های خیانت و دشمنی عوامل نفوذی در حکومت را شناسایی و به مسئولان مربوط معرفی کنند بنابراین دشمنی با این سایت مقدس فقط توسط دشمنان خیانتکار نفوذی امکانپذیر است زیرا آنها از غفلت و طرز فکر منحرف برخی سیاستمداران ضمن نفوذ در ارکان حکومت از حمایت برخی مسئولان ارشد نیز برخوردار میباشند.
چند سال پیش مسئله ای فکر مرا به خود مشغول کرده بود اینکه چرا ایثارگران دلسوخته نام فاش نیوز را برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت برگزیده اند و امروز خبرهای نا گواری به گوش می رسد آنهم از یک نهاد مقدس که قرار بود مقدس باقی بماند . این خبر که پیرزنی تمام دارایی اش را که چند دانه تخم مرغ بوده در سبد اخلاص گذاشته و به رزمندگان در جبه اهداء کرده تصویر دیروز ذهن من است و خدا می داند که چقدر این تصویر را دوست دارم این رفتار دیروز پیرزن اصالت ایرانی دارد و سر شار از حس خوبی و نیکی است ولی امروز ... امروزی که قرار بود ادامه دیروزمان باشد مستحکم و با صلابت ولی ذهی خیال باطل خبرهای امروز ایران با خبر های دیروز ایران فرق میکند خبرهای امروز ایران خبرهای خوبی نیست حیف و میل حقوق حقه ایثارگران از یک طرف و به حاشیه راندن آنها از طرف دیگر ایثارگران یکی پس از دیگری رخت رحلت می گزینند و فرزندانی که از آنها بر جای مانده خاطرات خوشی از نوع برخورد مسئولان با یادگاران هشت سال دفاع مقدس در ذهن ندارند به راستی چرا اینگونه رقم خورد سر نوشت ما چرا عده ای که گمان می رفت فرزندان دلسوز ای مملکت هستند و به همین خاطر مسئولیت به آنها سپرده شد تا ادامه دهنده راه باشند سر از چاه ویل فساد در آوردند و خیانت کردند چرا آن پیرزن را فراموش کردند براستی ایثارگران کوتاهی کرده اند و تقصیر کارند یا مسئولان مجری قانون یا نمایندگان قانونگذار یا ... حالا می دانم چرا فاش نیوز فاش نیوز شد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi