شناسه خبر : 49254
سه شنبه 16 شهريور 1395 , 08:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح نمایشگاه «لاله های سفید» به مناسبت شهدای منا

اسکندر یارنسب از افتتاح نمایشگاه «لاله های سفید» به مناسبت بزرگداشت شهدای منا در موزه شهدای تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه از روز سه شنبه  16 شهریور ماه جاری و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه و معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز حجت الاسلام و المسلمین علی قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت و سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای ستاد بزرگداشت شهدای منا و جمعی از خانواده های شهدای منا برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه افزود: نمایشگاه لاله های سفید بیش از 100 اثر هنری فاخر در رشته های عکاسی، نقاشی، گرافیک و حجم را شامل می شود که توسط هنرمندان کشورمان خلق شده اند که زبان رسا و نافذ و موثر هنر و قالب و قامت زیبای هنر بهترین روش برای ثبت وقایع و انتقال پیام است.
دبیرستاد بزرگداشت شهدای منا ادامه داد: تلاش شده که فاجعه منا از همین زاویه هنرمندانه از جمله عکاسی، نقاشی، گرافیستی و مجسمه سازی در قالب آثار هنری فاخر و شاخص ترسیم و به تصویر کشیده شود.
گفتنی است که این نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17 و از 16 شهریور ماه جاری تا اول مهر امسال برای بازدید علاقه مندان دائر خواهد بود و قرار است یک نسخه از این نمایشگاه نیز در مصلی تهران در معرض دید همگان قرار گیرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi