شناسه خبر : 49358
پنجشنبه 18 شهريور 1395 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دشمن برای ما رفاه نمی آورد!

معلم جانباز- متاسفانه کسانی با داغ کردن پیشانی و تظاهر به دینداری چاپلوسی، امروزه پست های حساس را اشغال کرده اند و سرنوشت  من و شما و کلا" ایران عزیز را با رهنمودهای شیطان بزرگ پیش میبرند، اگر فرصت کنند و ما همچنان نظاره گر باشیم، چه بسا در آینده مورد مواخذه و پرسش قرارگیریم که چرا و چراهایی را باید جواب دهیم.

  وصیت نامه امام عظیم شان انقلاب را اگر مطالعه بفرمایند آن پیر سفرکرده نکاتی را پیش بینی فرموده بودند که الان در حال انجام است. پروژه نفوذ واقعا" شکل گرفته. این که امام خامنه ای هشدار می دهند واقعیت دارد. ما برای استقلال ایران هزینه های فراوانی دادیم، چه جانی و چه مالی!

باید هوشیار بود که بعد چهار دهه به نقطه شروع نرسیم. رفاه و آسایش اگر ملتی خودش برای خود فراهم کند، پایدار است اما اگر دشمن دیرینه در غالب دوست قرار باشد ما را به رفاه و آسایش برساند مطمئنا هر وقت اراده کند میتواند آن را بگیرد.

 اعتماد به غرب ومنتظر ماندن برای گشایش اقتصادی خیالی واهی ست. پس اقتصاد مقاومتی اگر حمایت میشد الان وضع رکود و تورم فرق می کرد تا اینکه 3سال است همه چیز دولت شده برجامی که تا حالا فرجامی نداشته است که هیچ، کم کم بنگاه های اقتصادی کشور را هم نشانه رفتند تا ناخودآگاه دستان خود را بالا برده ومنتظر سرنوشت باشیم که جای تامل دارد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
همین الان هم جبهه رفتن مارا زیر سئوال میبرند ومبگویند چرا رفتی میخواستی نروی مگر برای من رفتی من باید اختلاس کنم فیش نجومی بگیرم املاک نجومی داشته باشم تووظیفه ات بوده بروی ومن فقط از دور نگاهت کنم وحالا من در رفاه باشم وتو حتی پیش زن وبچه ات شرمنده باشی که پول جهیزیه نداری پول توجیبی وخرج دانشگاه بچه ات را نمیتوانی بدهی وکلا رزمند ومجروح خیلی وقت است که غیابی دادگاهی شده اند وحکم شان صادر شده حکم از این قرار است دارو ودرمان تعطیل . تجهیزات پزشکی تعطیل پروتز تعطیل .افزایش درصد ناشی از مجروحیت تعطیل .جانباز ورزمنده دروغ میگویند مگر خلافش ثابت شود در ادارات ویا محل کار با انها بد برخورد کنید چون رزمنده وجانباز زیادی طلبکارند فرزندانشان بیکار بمانند بهتر است چون جانباز از ندازی وتنگدستی در اثر مرگ تدریجی دق میکند وباری از روی دستگاها برداشته میشود کلا این جماعت ایثارگر سربارند یک جنگی شده اینها رفته اند وتا قیام قیامت امتیاز میخواهند امتیار بی امتیاز . کلیه دستگاها باید قوانین مربوط به قشر ایثارگر ورزمنده را به زباله دان تاریخ بیندازند این حکم قطعی است وغیز قابل تجدید نظر میباشد در صورت هرگونه اعتراض وانتقاد از طرف قشر مذکور به حبس از 5-10 سال محکوم خواهند شد معلم عزیز با شعار انداختن تقصیر گردن این دولت وان دولت مشکلی حل نمیشود مشکل از بی نظارتی و پاسخگو نیودن دستگاهاست وکلا دولت در دولت وقانون را دور زدن است همان بعضا اقایان پیشانی داغ کن وچاپلوس از اول انقلاب بر مسند قدرتند وان را ارث پدری شان میدانند پس شعار استقلال کشک است هر جا پول ومنفعت بود اینها سرشان به همان طرف میچرخد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi