شناسه خبر : 49477
سه شنبه 23 شهريور 1395 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای کسب مدال طلا زحمات زیادی کشیده بودم

فدراسیون جانبازان و معلولان روز سه شنبه به نقل از محمدخالوندی اعلام کرد: بسیار خوشحالم و خدا را شاکرم که هم مدال طلا گرفتم و هم رکورد جهان را چند بار تغییر دادم.
وی افزود: می دانستم مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی برای ایران خواهد بود چرا که هم من و هم حیدری دیگر پرتاب گر وزنه ایران از آمادگی خوبی برخوردار بودیم و زحمات زیادی کشیده بودیم.
خالوندی یادآور شد: البته از قدرت سایر حریفان نیز خبر داشتم و می دانستم نباید آن ها را دست کم گرفت و به همین دلیل با تمام قدرت به میدان رفته و نیزه را پرتاب کردم.
قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک 2016 ریو با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با این طلا دل مردم کشور را شاد کرده باشد، گفت: به تلاشم برای کسب افتخارات بعدی ادامه خواهم داد.
وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه شرایط سنی ام به گونه ای است که می توانم در دو یا سه پارالمپیک دیگر حضور داشته باشم و هدفم این است در تمامی آن ها صاحب مدال طلا شوم.
محمدخالوندی بامداد امروز با پرتابی به طول 46 متر و 12 سانتی متر عنوان قهرمانی و مدال طلای رقابت های پارالمپیک 2016 ریو را کسب کرد.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi