شناسه خبر : 50072
یکشنبه 06 مرداد 1398 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

"عاشقانه های یک نسل سومی"

کتاب «عاشقانه های یک نسل سومی» شامل داستان هایی کوتاه و واقعی از زندگی اقشار مختلف جانبازان و ایثارگران منتشر شد.

فاش نیوز -  کتاب «عاشقانه های یک نسل سومی» شامل داستان هایی کوتاه و واقعی از زندگی اقشار مختلف ایثارگران منتشر شد.

کتاب «عاشقانه های یک نسل سومی» نوشته خانم سعیده نام آور، شامل داستان هایی کوتاه و واقعی از زوایای پنهان زندگی اقشار مختلف ایثارگران، توسط انتشارات فتح الفتوح منتشر شد. این مجموعه نخستین اثری است که توسط انتشارات نوپای فتح الفتوح منتشر می شود.

نویسنده جوان این مجموعه که خود از نزدیک با مشکلات و مسایل اقشار مختلف ایثارگران، خصوصا" جانبازان درارتباط بوده است، با ذوق هنری و علاقه و اعتقادی که به این اقشار دارد مسایل و مشکلات آنان را در قالب داستان های کوتاه و جذاب به رشته تحریر درآورده و به این شیوه، بزرگی روح و شخصیت ایثارگران درمواجهه با مشکلات و دردها و آلام غیر قابل تصورشان را به تصویر کشیده است.

این مجموعه داستان که مشتمل بر 50 داستان کوتاه می باشد، در 352 صفحه جمع آوری شده و در اختیار خوانندگان قرار می گیرد. با توجه به فاصله گرفتن نسل های جدید بعد از جنگ از وقایع دفاع مقدس، و واقعیت های زندگی ایثارگران، نویسنده این کتاب با روایتی خودمانی و صمیمی و باورپذیر به بیان زوایای تلخ و شیرین زندگی قهرمانانی پرداخته که اغلب این روزها دستخوش غفلت و فراموشی شده اند و این داستان ها به خصوص نسل جوان را با ناگفته هایی آشنا می کند که شاید پیش از خواندن داستان های این کتاب با آنها روبرو نشده اند!

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi