شناسه خبر : 50310
پنجشنبه 13 آبان 1395 , 12:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در دیزی باز است...

رزمنده ازیاد رفته- آیا می دانید که ازبابت هرصندلی مدیریت (وزیر .استاندار و..)2000خون جوان پای آن ریخته شده است؟

 نماینده محترم وخواب مجلس! آیا می دانی پایه های صندلی تو در خون این جوانان محکم واستوار مانده است؟ بخدا نمی دانی ، چون اگر می دانستی یا درک می نمودی هیچگاه در برابر مصوبات آن بخود اجازه نمی دادی رای مخالف بدهی یافکر چاره نکنی .

 شهدا ،جانبازان ،رزمندگان . همگی در استحکام بخشیدن نظام نقش داشته اند. این شما هستید که با تصویب قوانین بدرد نخور بین آنها فرق می گذارید همه شهدا و جانبازان ابتدا رزمنده بودند که سپس به آن درجه نائل گردیده اند. متاسفانه بعضی از مسئولین توقع دارند که همه افرادی که درجنگ شرکت داشته اند بایستی همان موقع نیست ونابود می شدند تا اینها از دستشان راضی باشند. بلکه برعکس مطمئن باشید اگر شهدایمان زنده و سالم بودند الان هم در سوریه و عراق بعنوان مدافع می جنگیدند پس قدر رزمندگان این سرمایه های ماندگار را بدانید .

 آهای مسئولی که می گوئی مصوبات بار مالی دارد، چرا وقتی که فلان فرد به تنهایی میلیاردها تومان به جیب می زندف صم وبکم و ماتم زده بر صندلی مانده ای؟
رزمنده ای که در سن جوانی ونوجوانی با پول تو جیبی خودش در بدترین شرایط از مملکت دفاع نمود، الان نبایستی بی رجوع شود . الان نبایستی بعضا بیکار باشند. الان نبایستی محتاج نان وغذا باشد، درصورتی که جبهه نرفته ها حقوق های نجومی ومیلیاردی می گیرند. لااقل از خدا بترسید که به دعای اینها گرفتار نشوید ومجبور نباشید در آینده بابت همین دفاع، هزینه های هزار برابری را پرداخت کنید .
همانطوری که امام فرمودند خدا با رزمندگان است امام مارا شرمنده نمود وفرمودند من دست وبازوی رزمندگان را می بوسم ولی شما که امانت دار ایشان گشتید چه کار کردید.

 آهای مسئول! جنابعالی از حقوق بالایت بگذر .جنابعالی از ویلاهای سربه فلک کشیده خود بگذر. جنابعالی از سفرهای تفریحی اروپایی و آنچنانیت بگذر. چرا توقع داری آن رزمنده بیچاره از یک حقوق عادی اش بگذرد. تو بار مالی برای این کشور داری نه آن بسیجی که پاک وبی آلایش جانش را برکف دست گذاشت وخدمت نمود .

در دیزی باز است حیای گربه کجاست؟!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
احسنت درود برتو خیلی به دلم نشست
احسنت بسیجی دلاور
خداوندا به حق خون شهدای انقلاب اسلامی ریشه منافقین داخلی را ازبیخ بکن به حق قدرتت یاقادر
اخييييييييييش کيف کردم ... احسنت بشما دلاور ... واقعا ايولا ..... دمت گرم مومن... زنده باشي.....
تا به امروز مملكت و مردم انقدر كه از خودى ضربه و زيان خوردند. از دشمنان قسم خورده ايران ضربه نخوردند؟ به دليل اينكه ضربه اى كه خودى در لباس دوست ميزند. به مراتب سخت تر از ضربه ايست كه دشمن ميزند؟ و بدتر از ان اينست كه كسى هم كار به كارشان ندارد؟ و به خاطر دزديهايشان مورد تشويق و تقدير هم قرار ميگيرند؟ خوب هرچيكه باشه. رفيق باغ و گلستان همديگر هستند. و بايد هواى همديگر را داشته باشند. بقيه كيلويى چندند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درهمین سایت ساده دلانی که فکر میکردنند با برجام همه مشکلات حل میشود تا به مفاد تحقیر امیز برجام نقدی میشد سریع میگفتند بگذارید در سودای مشکلات مالی داریم ذوب میشویم اما پس از برجام ذوب شدن ادامه دارد دچار خود تحریمی هم داریم میشویم چنانچه به رهنمون های مقام معظم رهبری و وصیت نامه امام راحل با گوش دل عمل میکردنند اینهمه مشکلات پیچیده تر نمیشد هنوز هم دیر نیست چنانچه مسئولین یکدل و غیر جناحی عمل کنند در سال اتی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد انشا...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi