شناسه خبر : 50464
یکشنبه 23 آبان 1395 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در سند راهبردی، رزمندگان معسر را دریابید

پس ازگذشت 28 سال از دفاع مقدس، فداکاری و از خودگذشتگی های رزمندگان برای همگان به اثبات رسیده است اما حتی یک کارت شناسایی برای اثبات اینکه در جبهه ها بوده اند صادر نشده است.

سید حسین محمدی -  پس ازگذشت 28 سال از دفاع مقدس، فداکاری و ازخود گذشتگی های رزمندگان برهمگان به اثبات رسیده  اما حتی یک کارت شناسایی برای اثبات اینکه در جبهه ها بوده اند صادر نشده است.

پس ازگذشت 28 سال از دفاع مقدس و به فراموشی سپردن ستارگان درخشان آن که رزمندگان هستند و فداکاری، ازخودگذشتگی و رشادت های این عزیزان که بر همگان به اثبات رسیده است معسر خواندن این عزیزان و نداشتن حتی یک کارت شناسایی برای اثبات اینکه درجبهه ها بوده اند،جای تأمل دارد.

صحبت از آمار این عزیزان و بار مالی آن می شود، در حالی که معلوم است هیچ اعتقادی به کار این عزیزان ندارند؛ درصورتی که بعد ازجانباز و اسیر و شهید شدن همسنگران، بارسنگین فراق عزیزان و ادامه دفاع مقدس بر دوش این عزیزان بوده است و دچار انواع بیماری های روحی وروانی وجسمی شده اند. 

اگر این عزیزان نبودند، خدا می داند که چه می شد، اما همسنگران رزمنده هوشیار باشید! اگر مواد28 و51 و56 وبند47 برنامه ششم توسعه شامل حال رزمندگان نشود، سند راهبردی رزمندگان، سندی بی محتواست و هیچ کاربردی برای عزیزان رزمنده نخواهد داشت.
اطلاع واثق داریم که تااین لحظه موارد بیان شده در سند راهبردی لحاظ نشده است و مواردی غیرکاربردی و بزک شده درآن هست که هیچ کاربردی برای رزمندگان ندارد و زمان بر می باشد.
سند راهبردی زمانی ارزشمند است که نسبت به قانون خدمات رسانی به ایثارگران عادلانه باشد و مواردی مثل  28 و51 و56  درقانون خدمات رسانی به ایثارگران شامل حال رزمندگان نیز بشود.

به گفته رهبر معظم و فرزانه انقلاب، یکی از شاخصه های مهم قوانین، عدالت و رفع تبعیض درآن است و غیر از این هیچگونه ارزش و کاربردی ندارد.
باید گفت یکی از بندهای مهم در برنامه ششم توسعه که رهبر معظم و فرزانه انقلاب بر اجرای آن تاکیددارند، بند47 است که در راستای عدالت و رفع تبعیض است و این بند باید شامل حال رزمندگان نیز بشود.

اینستاگرام

...

رزمندگان عزیز

و جانبازان عزیز زیر ۲۵% بالاخص ۵% جبهه و جنگ که حقوق و معیشت ندارند .

و در خط زیر فقر بسر می برند .

یک راه کار اینست که به میوه فروشی وارد می شوید :

گوشه ای بایستید که مشتری خرید کند وخلوت بشود .

آنگاه با غرور و سربلندی نیم کیلو گوجه فرنگی بخرید .

فالفور یک عدد را بشورید و به نام میوه دست بچه هایتان بدهید .

و بقیه گوجه فرنگی ها را

صبحانه و نهار و شام و با نان ماشینی

با خانواده

بعنوان غذا

و بعنوان میوه

میل نمایید .

نوش جانتان .

...
باسلام به سيد بزرگوار بخصوص عزيزن فاش نيوزيهاي محترم.
حقير يه پيشنهاد دارم اينكه بايد اينگونه نامه ها رو فقط به ستاد كل ومقام معظم رهبري ارسال بشه در غيراين صورت وباوجود دولت فعلي كه فقط حدفشون پا كشيدن به ارزشها هست آب هم ازآب تكون نميخوره چه برسيم اجراي قوانين!
من باسابقه 26ماه حضور داوطلبانه درجبهه ها ي نبردحق عليه باطل تازه دارن ميگن اگه معسري تا بهت مستمري ماهي300توموني بديم اين بايدهمه جااستعلام بشي! آيا اين قانون هست.آيا مقام معظم رهبري اين گونه قوانين خبر دارن مگه ما رزمندگان اينقدر نداريم كه بايد صدقه بگيريم.يا بقولي يه نفر پولداري به يكي بچه ها ميگه شما چون اون زمان وضعيت تون خوب نبود.رفتيد جنگ.پس الان هم بايدكيفش همون پولدار كنند؟الان هم دولت مردان امروزي بايد به ما لقب معسر وندار وبدبخت بدهند.اهاي امام زمان چرا ظهور نميكني.؟درست كه شهدا.جانبازان.ورزمندگان بيشترشون ازطبقه مصتضعف اند.ولي چرابما لقب معسر ميدهند.ما اصلا دوست نداريم .بهمون اينطور برخرد بشه ما مردانه وارد جنگ شديم والان نبايدمزدمردانه بگيريم.؟مگه ما قهرمانان جنگ نيستيم؟بايدبقهرمان لقب معسر داده بشه؟بخدا دارم ميتركم!!
درودبه جانبازاعصاب وروان زیر25درصدواقعادرست میفرماییداما!؟چکاری ازدست مارزمندگان وجانبازان کم درصدمی اید؟حال که به مارزمندگان برچسب معسریاضعیف چسباندندوهیچ کاری هم جزاتحادهمه رزمندگان وجانبازان کم درصدنمی اید....اگرنظرخاصی توضهنت است بگوتاماهم پشت سرجنابعالی بیاییم ........مشکانی رزمنده دوران8سال جنگ
ما با این ذهنیت به جبهه رفتیم و جنگیدیم که مرز ایران دیوار حیاط خانه امان است و تمام کسانی که پشت سرمانند پدر و مادر و برادر و خواهرمان هستند و کسانی که در مقابلمانند برای کشتن پدر و مادر و برادر وخواهر و غارت خانه می ایند با این طرز فکر ماشه رو میچکاندیم و فشنگهایمان را حواله سینه دشمن میکردیم وتا روزی که دشمن رو از پا در نیاوردیم در سرمای کردستان و جنهم مجنون و جنوب جانمان را کف دست گذاشتیم و پایداری کردیم و بعد از جنگ هم از سفره انقلاب بقول بعضی. ها سهمی به ما ها نرسیده .....تا الان با فلاکت روزگارمان را گذراندیم بعد از این هم با همان فلاکت سر میکنیم اما این نمک نشناسی است که برای دادن دو ریال صدقه ما رو معسر و بدبخت و بیچاره خطاب میکنند
چرا فقد طرح تصویب میکنید و هیچوقت اجراش نمیکنید؟ گناه امثال بنده چیه ک کار و زندگیشون رو هوا مونده و منتظر اجرایی شدن این طرح هستن؟ بابا ما هم ادمیم
اقایون نمایندگان مجلس که نام معسر بر ما گذاشتید همین رزمندگان معسر و بدبخت و بیچاره نظام رو حفظ گردن و از معرکه جنگ نجات دادند..پس شماها خیلی معسر تر و بدبخت تر از مایید که دولتمردان نظامی هستید که مدیون یک مشت معسر است فاش منتشر کن تاره داره خوشم ازت میاد
با سلام خدمت همه بزرگواران رزمنده :
بنا به تجربه اینجانب از همه رزمندگان عزیز درخواست دارم طی نامه ای بصورت طومار ، بطوریکه اکثریت رزمندگان حضور داشته باشند مطالب خودمان را تهیه و به مقامهای ارشد کشور ، مقام مغظم رهبری ، شورای نگهبان و بقیه ارسال نماییم
وگرنه هر نوع سندی ، چه راهبردی باشد چه نباشد ، فقط سرگردانی ما رزمندگان هست
سلام اقای فرهمند خسته نباشی موافقم %%%%%%%%%%%%
با سلام خدمت بزرگواران محترم ، رزمندگان عزیز که همانند خودم سن و سالی را گذرانیده و تاکنون هیچگونه امتیازاتی را از دولت نگرفته ایم ، پیرو موضوع تهیه طومار و انعکاس ان به مقامات ارشد و رسیدگی کننده ، چنانچه برادران محترم در هر کجای کشور که باشند ضمن همراهی و در صورت تمایل به پیگیری موافقت خودتان را به ایمیل ارسالی اینجانب اعلام فرمایید تا بدینوسیله با کمک تعدادی دیگر از برادران رزمنده در تهیه این طومار و رسیدن به حق و حقوق قانونی ما تلاش نماییم فرهمند
بنده با نظرات شما موافق هشتم
سلام اقای فرهمندلطفاایمیل خودرامرقوم فرمایید.......مشکانی
سلام
انقد توانات مالیات بگیر
انقد توانت حرکت کن
انقد توانت زبدر بزن
انقت توانت افسوس بخور
انقد توانت
مجازات مکافات
و سوره هود
انقد توانا بخور بنوش....
فرایند عمل قافل نشو..
کی مند...
انقد توانت موعود موعود موعود
موعود جانم به سفایت یا امام حسن
این کله قندی را کنید تا بد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi